komentarze
  • 1. Adik3d
    • 2019-08-22 14:47:43
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Ciekawe czy będzie korelacja tych 5-10% z tunelu na torze. Może być niezły fail jeśli dane FIA się nie pokryją...

  • 2. seybr
    • 2019-08-22 18:43:13
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Poczekajmy na oficjalną specyfikację. Do tego każdy zespół będzie miał jakieś swoje owiewki i szukał luk w regulaminie, czy będzie chciał nagiąć. Do tego dojdą kolejne zmiany w silnikach. Może być ciekawie a i może być nudno. Liczę na przetasowanie.

  • 3. sliwa007
    • 2019-08-22 18:54:48
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Kreatywność zespołów nie zna granic, FIA jest na straconej pozycji bo kilka tysięcy inżynierów (tych bardziej kreatywnych) w zespołach zawsze wpadnie na lepsze rozwiązania niż kilkudziesięciu inżynierów w FIA.
    Dziury w regulaminie będą a co za tym idzie będą różnice w stawce.
    Idealny świat można kreować tylko do pierwszego wyścigu, później wszystko wróci do codzienności.

  • 4. RoyalFlesh F1
    • 2019-08-22 21:18:17
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Co chwile są zmiany przepisów, które powodują to co powodują. Rok temu Mercedes dobił do limitu, kilka zmian technicznych i nagle, znów wystrzelili.

  • 5. giovanni paolo
    • 2019-08-23 10:38:39
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    O NIEEEEE, CO JA WIDZĘ, TO DRS
    wywalcie drs !!! to sztuczny twór który zabija prawdziwe ściganie !!! bez tego będzie lepiej !!! drs to najgorszy rak obecnej f1 ....

  • 6. seybr
    • 2019-08-23 12:32:01
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    #5 największy rak to te małe silniczki od kosiarki plus elektryk na wypasie. To generuje masę kosztów. Powinni uprościć, konstrukcja powinna być znacznie tańsza. Powinni wejść nowi gracze. Nie mówię o nowych zespołach a firmach produkujących silniki. Całe te oszczędzanie to jeden wielki rak. DRS to tylko dodatek, nic więcej.

  • 7. ds1976
    • 2019-08-23 18:35:16
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Dobrze widzę, że dyfuzor jakoś bardzo zbliżony do tych z Formuły E?

  • 8. jaculek63
    • 2019-08-23 19:54:10
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    jedna porządna tarka i przednie skrzydło kaput

  • 9. kombajn2
    • 2019-08-25 14:27:52
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Z tego co mówił autor kanału YT Echa Padoku to ta konstrukcja ma za zadanie maksymalnie oczyścić powietrze za bolidem co diametralnie ułatwi wyprzedzanie. Obecnie efekt zawirowań powietrza za jadącym bolidem obniża docisk drugiego bolidu o 50% a w nowej konstrukcji ma to być zaledwie 10%. Jeżeli to założenie uda się w pełni wprowadzić w życie to wyścigi powinny skokowo zyskać na widowiskowości.
    watch?v=8oGIb81H0yE

  • 10. TomPo
    • 2019-08-26 20:56:25
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    To niech jeszcze przednie skrzydla zmniejsza jesli chodzi o szerokosc, tak by nie wystawaly bardziej niz do polowy szerokosci opony.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale z malej chmury raczej maly deszcz, zmiany kosmetyczne by w czolowce nic sie nie zmienilo.

  • 11. TomPo
    • 2019-08-26 20:56:50
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    duzej chmury*

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo