komentarze
  • 1. Michael Schumi
    • 2019-08-12 11:50:16
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Moim zdaniem nie ma usprawiedliwienia dla formy tego zespołu. Dla nich wygrana to coś niesamowitego, podczas gdy dla Mercedesa to rutyna. Ferrari ma zasoby, ludzi, kasę (najwięcej z FOM, nieważne jak słabo dany sezon by im nie poszedł) a od kilkunastu lat ciągle przegrywają. Ciągle co roku pojawiają się pytania o ich możliwości zdobycia tytułu. Moim zdaniem należy odejść od takiego gadania, ponieważ od dawna ciągle zawodzą. Uprzywilejowani, z prawem weta, z kasą i wszystkim a nie ogarniają bolidu a ich strategie od lat kładą cień ich porażek.

  • 2. Viggen2
    • 2019-08-12 12:23:58
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Albon za Gaslyiego! Potwierdzone

  • 3. sliwa007
    • 2019-08-12 13:31:19
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Największym błędem Binotto (nie wnikając w sprawy techniczne) było postawienie wszystkich kart na Vettela, który kolejny sezon nie jest w stanie udźwignąć tej presji.
    Na początku sezonu nawet to chwaliłem bo to w końcu był przejaw jakiejś konsekwencji w działaniu, ale dość szybko trzeba się było z tego wycofać i zacząć wspierać obu kierowców tak samo.
    I tu wychodzi kolejny wielki problem z Binotto - szybkość reakcji. Działają za wolno, czy to na torze podczas wyścigu czy na przestrzeni całego sezonu myślą zbyt długo nad sprawami oczywistymi.

  • 4. TomPo
    • 2019-08-12 14:02:46
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @3
    Bo to Wlosi.
    Kto kiedykolwiek wspolpracowal z poludniowcami ten wie, ze Ci ludzie nie nadaja sie do zarzadzania.
    Tam gdzie nie trzeba, to sa porywczy, wybuchowi i dzialaja bez planu i na tzw lapu-capu.
    A tam gdzie trzeba szybkich reakcji to jest wieczne "maniana".

    Niemcy to ich przeciwienstwo.
    Planuja dlugo przed faktem, maja 2 plany, do tego 3 zapasowe na wypadek wtopy.
    Natomiast gdy juz sie cos dzieje, to potrafia szybko podjac decyzje i jest im o tyle prosciej, ze wiekszosc maja juz z gory zaplanowane i przewidziane.

    W mojej pracy mam stycznosc i z Niemcami, i z Francuzami i z Wlochami... tak wiec to, ze od tylu lat sa z zerami, mimo tych wszystkich przywilejow mnie wcale nie dziwi.
    Tam musi siasc za sterami jakis Niemiec albo Austyjak, no ale to bylaby zniewaga narodowa.

  • 5. goralski
    • 2019-08-12 14:09:27
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    "Sytuacja nie jest łatwa, nie wygrywamy wszystkich wyścigów" :) żeby chociaż 1 wygrali :D

  • 6. bartexar
    • 2019-08-12 14:56:12
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @4. Pierwszy raz się z Tobą zgodzę xD siedział tam za sterami francusko-brytyjsko-niemiecki zestaw to bum, 5 z rzędu mistrzostw świata, 6. dwa lata później z trochę okrojonym. Ale od kiedy przyszedł tam Stefano Domenicali i Aldo Costa, wszyscy wiemy.

  • 7. XandrasPL
    • 2019-08-12 16:49:57
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Niestety ale mówiłem to kilka razy. Ferrari jest zbyt włoskie. Nie twierdzę, że Włochy to kraj gorszy ale w porównaniu do Niemiec czy UK to taka mała osada. Na to się składa wszystko. Realia świat się zmieniły i te kraje same w zasobach są mocniejsze mimo, że Ferrari ma najwięcej siana. Elektronika, zarządzanie i inne takie rzeczy, które bardziej przyczyniłyby się do wzrostu produktywności.

    Dlaczego Renault swoją bazę F1 ma w UK? Nie wiem czy to ta sama baza po Bennetonie ale sam Benneton to włoski organ, który już sam dobrze wiedział. Dlaczego Mercedes swoją bazę ma w UK a nie w Stuttgart'cie? I wymówką nie jest, że to były Tyrell-BAR-Honda(właśnie Honda)-BRAWN.

    A wracając do realiów możliwości w obecnym świecie. Za czasów Schumachera wystarczało to, że Brytyjczyk i Francuz rządzi a przedtem chyba 21 lat bez tytułu byli od czasów Laudy czy Schecktera i po raz kolejny chyba czekają 21 lat. Jeszcze 9 ;D. A wtedy to Leclerc będzie już jeździł w Mercu chyba, że chłop będzie lojalny całe życie (bez tytułu) a Schumacher nawet w 1/7 nie osiągnie tego co Tata.

    Zbyt włoskie Ferrari. Zmiana kadrowa nie tylko nie tylko w zarządzie na kogoś (Niemcy-UK) byłaby lepsza ale chyba też stratedzy i konstruktorzy bolidu.

    Niektórzy mówią, że Newey ma 4 tytułu a nie Vettel. To Brawn ma aż 8 tytułów jak nie więcej bo to dzięki niemu Merc teraz rządzi. On przygotowywał zespół.

  • 8. S3baQ
    • 2019-08-12 19:33:00
    • *.us-west-1.compute.amazonaws.com

    Normalnie ,kurna, obrońca z urzędu. Wcześniej bronił AriwaBenka, teraz tego Binotto, a w przyszłym sezonie kogo? Następnego "CZIFA"

  • 9. Raptor202
    • 2019-08-13 15:39:51
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @8 A niby co ma zrobić? Powiedzieć "mój szef jest cymbałem, sam bym lepiej zarządzał tym zespołem"?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo