komentarze
  • 1. berko
    • 2019-01-24 10:41:38
    • *.centertel.pl

    I to pokazuje paradoks dzisiejszej F1.
    "Zmiana szorstkości nawierzchni miałby zmusić ekipy do częstszych wizyt w boksach" powiedzcie mi kim trzeba być żeby z jednej strony mówić o oszczędzaniu paliwa bo ocieplenie klimatu i inne dyrdymały, a z drugiej wymianiać opony 3 krotnie w wyścigu na dystansie 300km. Do tych trzech kompletów dochodzi kilka na treningi i kwalifikacje. Czy to jest logiczne? Produkcja opon nie generuje do atmosfery CO2 i innego syfu mającego wpływ na klimat? Parodia. Zużycie opon w F1 to jakaś kpina.

  • 2. PiotrasLc
    • 2019-01-24 11:28:00
    • *.43.67.62

    A gdyby tak odwrócić jazdę i pojechać w przeciwnym kierunku??

  • 3. ahaed
    • 2019-01-24 12:03:54
    • *.access.telenet.be

    Na strefie drs ustawić ak-47 ;).

  • 4. Kapitan Suchar
    • 2019-01-24 15:04:29
    • *.146.32.79.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Co on pitoli, że się nie da zmienić układu toru? Największym problem toruvw sochi są zakręty 90 stopni. Co stoi na przeszkodzie, żeby je przemodelować? Na przykład połączyć dwa ostatnie zakręty w jeden długi szybki zakręt? Już jest ciekawiej

  • 5. XandiOfficial
    • 2019-01-24 15:32:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja mam pomysł jak Soczi może poprawić widowisko w F1.




    ODEJŚĆ Z F1! NAJNUDNIEJSZY I NAJSŁABSZY TOR W F1. TOR STOI W KALENDARZU BO MAJĄ KASĘ.

  • 6. Berger
    • 2019-01-24 16:46:41
    • *.centertel.pl

    @2 Już kiedyś o tym pisałem. Szukają nowych torów a mogliby po prostu zmienić kierunek jazdy. Oczywiście wiązało by się to z przebudową torów i nie wszystkie by się do tego nadawaly ale byłoby to naprawdę ciekawe. Swoją drogą to dziwne że Tillke nie wpadł na pomysł aby zaprojektować tor na którym możnaby było ganiać w obu kierunkach.

  • 7. johan24
    • 2019-01-25 18:35:56
    • *.centertel.pl

    Odwrócenie kierunku jazdy jest zawsze świetnym rozwiązaniem. Polecam np. zagrać w jakąkolwiek część GranTurismo na PS. Niesamowita frajda! ????????

  • 8. johan24
    • 2019-01-25 18:37:22
    • *.centertel.pl

    @7 te pytajniki to miał być ironiczny uśmiech :)

  • 9. rowers
    • 2019-01-25 20:57:33
    • *.dynamic-ww-04.vectranet.pl

    @6, można po większości torów. Tor musi mieć możliwość odpowiedniego ustawienia barier ochronnych dla bolidów zbliżających się z dwóch różnych kierunków. Trzeba mieć odpowiednie zjazdy i wyjazdy z alei serwisowej. Przepisy różnie definiują zjazd i wyjazd. Nie zawsze dany zjazd do alei spełnia warunki wyjazdu i odwrotnie. Do tego tor trzeba by homologować dla obu kierunków osobno. A to wszystko kosztuje. Mimo wszystko przy aktualnych przepisach, niektóre tory nie nadawałyby się do jazdy w drugą stronę z powodu źle wyprofilowanego zakrętu (w świetle przepisów). Zakręt może spełniać normy w jedną stronę, a w drugą już nie. Ale faktycznie, fajnie byłoby pooglądać na żywo jak jeżdżą w drugą stronę po różnych torach, choćby SPA i EAU Rouge w dół. Widziałem kiedys filmik jak Vettel bodajże jedzie SPA w drugą stronę. Zupełnie inne wrażenia.

  • 10. Jonek
    • 2019-01-25 21:12:19
    • *.toya.net.pl

    Jeszcze ciekawiej jakby polowa stawki jechala w jedna strone a druga w przeciwna. To bylby wyścig:)

  • 11. Raptor202
    • 2019-01-26 19:34:01
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Sposoby Rosjan na poprawę widowiska F1:
    - rozsypanie żwiru na całym torze
    - policja zamiast safety cara (Verstappen od razu zostałby aresztowany)
    - testy rakiet w okolicach toru
    - obowiązkowe użycie paliwa z domieszką spirytusu
    - Haas nie ma prawa startować

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo