komentarze
  • 1. Antie
    • 2018-11-08 11:31:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja bym chętnie zobaczył Brands Hatch np. zamiennie co dwa lata z Silverstone, tak jak GP Niemiec na zmianę było ciekawym układem.

  • 2. lucasdriver22
    • 2018-11-08 11:56:53
    • *.play-internet.pl

    Chciałbym żeby tor Imola wrócił ale jak narazie nie spełnia norm bezpieczeństwa.
    Np. takie Miami mogłoby zamieniać z torem w Austin co roku, czy Malezja z nowym torem w Wietnamie to chyba byłaby tańsza opcja.

  • 3. czuczo
    • 2018-11-08 12:20:09
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Czyli się zaczęło? Najpierw zmienią lokalizację, a potem wyrzucą z kalendarza i w to miejsce wskoczy Wietnam?

  • 4. Nezrah
    • 2018-11-08 14:17:09
    • *.adsl.inetia.pl

    Pięknie... zamiast torów z historią zapowiada się masa nowy, które są mozaikom innych torów, bez charakteru i tradycji. Ty kibicu i tak nic nie możesz, wiec będziesz siedzieć i mieć nadzieje, że GP będzie ciekawe...

  • 5. XandiOfficial
    • 2018-11-08 18:36:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Rosja, Baku, Wietnam a za 3 lata jeszcze Haiti, Tajwan i Mongolia. Wywalmy Spa, Monze, Suzukę, Melbourne Park, Monaco, Brazylię. Mi się nie podoba Silverstone od 2010 roku a wersja od 2011 to dla mnie kompletna porażka ale to tradycyjny tor a Amerykańce chcą wszystko zmienić pod swoje. Miami, Londyn i Berlin na ulicach. Formuła E 2.0. Takie tory jak np. BrandHatch powinny mieć status wyścigów Europy jak chyba i kiedyś tak było a nie jakieś Wietnamy. I co roku zmieniać np. wyścig europy inny tor albo mieć w kluczu kilka torów i wiadomo byłoby co się kwalifikuje.

  • 6. Del_Piero
    • 2018-11-08 19:32:42
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Zostawiłbym Silverstone bo dobrze wygląda i wyścigi zwykle są tam ciekawe. Wywalić Monako, Węgry, Abu Dhabi albo Rosję.

  • 7. Nezrah
    • 2018-11-08 20:39:54
    • *.adsl.inetia.pl

    @6
    Wywalić Monaco? Tor, na którym zwycięstwo jest najbardziej prestiżowe w całym kalendarzu? Ja wiem, że nie wszyscy lubią toru uliczne, ale weź ty sie zastanów trochę.

  • 8. Raptor202
    • 2018-11-09 00:30:11
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Wietnam jako lokalizacja mi nie przeszkadza, to ich problem a nie mój. Natomiast wpychanie torów ulicznych do kalendarza jest samobójstwem, bo o atrakcyjne wyścigi na takich obiektach jest ciężko. Zostawić Baku, Singapur i Monaco ze względu na prestiż, a resztę wywalić. Ktoś chyba zapomniał już o takiej Valencii, o tych wszystkich pokracznych torach w USA z lat 80. nie wspominając.

  • 9. TomPo
    • 2018-11-09 07:51:33
    • *.dynamic.chello.pl

    @7
    to zacytuje: "Niektóre wyścigi wysoko cenimy i robimy wszystko, aby je utrzymać, ale nie można zapominać, że prowadzimy także biznes."
    Punkty tam mogliby rozdawac za same kwalifikacje, a w niedziele organizowac parade kierowcow, przejazdy obecnych kierowcow w starych bolidach z roznych epok itd itp.
    Czyli mogliby zrobic z tego jeszcze wiekszy blichtr i jarmark, bo wyscigi tam i tak senu nie maja.

  • 10. sliwa007
    • 2018-11-09 13:50:17
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Miały być tanie i proste silniki, tory miały w końcu zarabiać na organizacji GP a w kalendarzu miało być jak najwięcej europejskich wyścigów.
    Póki co Liberty Media poległo w kwestii silników, promotorzy wyścigów dalej nie widzą sensu organizacji GP a ekspansja na rynki egzotyczne postępuje, przy jednoczesnym stawianiu znaków zapytania przy wyścigach europejskich. Porozumienie budżetowe to dalej kwestia marzeń małych zespołów a dysproporcje w stawce mamy jedne z największych w ostatnich latach.

    Jak dla mnie LM nie wniosło NIC nowego, co mogłoby ich odróżniać od rządów Berniego - jakże krytykowanego przez Careya, ach tak, prawie zapomniałem... logo zmienili, przesunęli start wyścigu o 10 minut by zmieścić więcej reklam no i zaprosili małego chłopaka do garażu Ferrari - na to Bernie nie wpadł...

  • 11. Rafi95x
    • 2018-11-09 17:07:22
    • *.dynamic.mm.pl

    I dobrze, że może odpaść. ten tor u Angoli był w miare dobry do 2009 roku krótsza petla i było ok., chociaż dupy tez nie urywało , ale jest wiele lepszych torów na organizacje Gp Wielkiej Brytanii , np Brands Hatch czy Donington Park. Chociaż jakby wywalili wyścig u Angoli nie płakałbym , F1 dobrze robi , że inwestuje w inne rynki , Wietnam może być ciekawym projektem a uliczne tory stanowią najwieksze wyzwania i tam sie liczą prawdziwe umiejetności kierowcy nie niedzielna przejażdzka jak to było dotychczas na Silverstone.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo