Antie
Ostatnia aktywność
avatar
Antie

21.07.2024 21:31

0

Głupio zrobili z tą zamianą. Mogli zachować z początku pozory, ale jak Lando odjechał, trzeba go było zostawić na P1. Lando matematycznie ma wciąż szanse wygrać tytuł z Maksem, więc jeśli na koniec sezonu któregoś z tych 7 pkt. zabraknie, to będą sobie pluć w brodę.

avatar
Antie

10.11.2023 18:51

0

W Lourdes jest nawet zimno o tej porze roku. Może go to trochę orzeźwi ;)

avatar
Antie

10.11.2023 18:44

0

Kasa to nie wszystko, on czuł, że będzie coraz większy lans na Maksa, jako najmłodszego majstra - tak jak było z tym parciem na rekord w Meksyku rok wcześniej. Myślę, że to przeważyło.

avatar
Antie

10.11.2023 18:37

0

Oby tylko lepszej zmianie nie przyszło do głów wycofanie Orlenu z F1, bo cały plan z RB wezmą diabli. Zakulisowo pewnie to było możliwe dzięki zaangażowaniu w juniorską stajnię.

avatar
Antie

10.05.2022 19:24

0

Słynna Grande Strategia w całej swej krasie XD

avatar
Antie

18.03.2022 00:06

0

@devious Helmut nie musi zostawać Helmuta, bo już jest Marką ;

avatar
Antie

09.12.2020 20:38

0

Czyli, żeby się przekonać jak się sprawuje na tle Lewisa trzeba by mieć teraz pozytywny wynik testu dla VB77 ????

avatar
Antie

14.05.2020 23:39

0

Z ciekawości sprawdziłem w wikipedii czy CS55 nie ma aby na drugie Felipe, tyle widzę już teraz podobieństw. Nie ma, ale ma drugie nazwisko de Castro... No oby się nie dał wykastrować Scuderii, jak Felipe.

avatar
Antie

01.04.2020 18:17

0

Proponuję dwa GP Australii w 2021, jedno w styczniu na koniec sezonu '20 i kolejne w marcu na początek sezonu '21. Nie trzeba będzie demontować trybun XD

avatar
Antie

01.04.2020 18:13

0

No szkoda, że go też nie przestrzegł przed drugim transferem do McL ;p

avatar
Antie

11.03.2020 21:45

0

Na ten moment 125 przypadków w AUS, w tym 3 zgony - 1 na zachodzie (Perth) i 2 w Nowej Południowej Walii. W samej Wiktorii 21 przypadków potwierdzonych, 7 już wydobrzało, 14 jeszcze choruje. Podobno też 2 pracowników McL i jeden z Haasa są poddani izolacji w swoich pokojach hotelowych. Steiner w sumie leciał chyba z Włoch...

avatar
Antie

04.09.2019 14:50

0

Albon wyglądał na zagubionego przez 2/3 wyścigu na SPA, miał duży problem z przebiciem się przez środek stawki, ale na drugim stincie się odnalazł. Teraz jeszcze kolejne 3 treningi przed nim, więc jeśli wyczuje w końcu dobrze auto, to może być czarnym koniem we Włoszech (sic!)

avatar
Antie

04.09.2019 14:45

0

Po hamerykańskiego Indyka! Wszak Święto Dziękczynienia za pasem, hehehe ;p

avatar
Antie

04.09.2019 14:43

0

"Dla mnie on nie może zakończyć kariery bez wygrania jeszcze jednego mistrzostwa świata." Sęk w tym, że to się już nie wydarzy. Z każdym kolejnym rokiem przybywać będzie pretendentów do tytułu wśród młodej generacji kierowców. Już RBR ma Maksia, a SF CL16, Merc ma LH44 i już szykuje sobie Russela na sezon '21, więc która z wielkich stajni się będzie na emeryta oglądała? W dodatku takiego z reputacją primadonny. Jedyna nadzieja Ferdka w odrodzeniu McL, z którym jest jeszcze jakoś związany, pytanie czy oni wtedy też zaryzykują oddanie miejsca staruszkowi...

avatar
Antie

04.09.2019 14:35

0

Albo zostanie do końca kariery w Mercu w ramach okazania lojalności i wdzięczności ekipie. Kiedyś już mówił (jeszcze za Rosberga), że nie myśli o innym zespole, bo chciałby być legendą Mercedesa na wzór Sir Mossa.

avatar
Antie

04.09.2019 14:33

0

Lewis już przecież przyznał, że poluje na rekordy MSC, więc IMHO najpierw skopletuje swoje cele w Mesiu, a potem ewentualnie pójdzie sobie na 2-3 sezony do SF, żeby odhaczyć kolejny "must have" przed emeryturą.

avatar
Antie

04.09.2019 10:20

0

To jeden z najlepszych torów dla kibiców. Tam zawsze jest dużo akcji.

avatar
Antie

04.09.2019 10:18

0

Co do AR to nie wiem czy ich stać na zatrudnienie dwóch doświadczonych szoferów, więc jeśli Tonio wyleci, to wezmą pewnie kogoś z młodszych lub właśnie Marcusa, który finansuje się niemal sam.

avatar
Antie

04.09.2019 10:15

0

Problem Haasa jest taki, że Groszek jest naturalnie szybszy od Kevina, ale Duńczyk jest solidniejszy, bardziej stabilny. Hulk by tam pasował, ale czy na pewno za Groszka? Hulk to bardziej rzemieślnik niż talent - dokładnie jak KMag. Właściwie nie wiem dlaczego Haas nie wziął swego czasu A. Rossiego, choćby na trzeciego kierowcę. Potem się okazało, że gostek wygrał bodajże Indy 500... Marketingowo też by im pasował jako Amerykanin. Co do Roberta to jest już raczej zaklinanie rzeczywistości, że znajdzie miejsce na przyszły sezon gdziekolwiek poza Williamsem po tak nieudanym sezonie.

avatar
Antie

11.07.2019 00:18

0

Podobna "bida" w Renault była chyba jeszcze w ub. sezonie, skoro CS55 tak odstawał od Hulka, a teraz w Maczku radzi sobie przyzwoicie.

avatar
Antie

11.07.2019 00:09

0

Koszty sądowe trzeba zapłacić, firma pada, to każdy pretekst jest dobry. Pewnie sama stajnia za chwilę by im podziękowała, bo nie może się doczekać na przelew od rączego brodacza. Trzeba więc było ratować jakoś resztki wizerunku (choć to i tak już wtopa) przed ostateczną katastrofą. Zastanawia mnie jak teraz zespół się do tego odniesie, żeby wyjść z twarzą, bo ewidentnie wytarto sobie nimi ufajdaną syfem brodę... ;P

avatar
Antie

05.07.2019 00:22

0

Bulion akurat dobrze się sprawdzał w Lotusie za czasów Lopeza i odszedł (a raczej uciekł z podtapiającego się powoli okrętu) zanim Renia odkupiła team. Fakt, że w McL dał plamę, ale niektórzy już tak mają, że dobrze sobie radzą z zarządzaniem w mniejszych ekipach, a w ekipie dużego kalibru już nie (vide Fornalik w Ruchu i w kadrze czy Probierz w większych klubach). Być może Bulion też lepiej się sprawdza jako szef w mniejszej firmie, a w korpo się pogubił. Na rynku od zeszłego lata jest też Bob Fernley, który dawał radę w Fi też przy niewielkich zasobach, a bez niego jakby coś u nich przysiadło.

avatar
Antie

24.06.2019 17:34

0

@1 To pewnie też byłby Kimi... ;p

avatar
Antie

15.02.2019 13:52

0

A mi się podoba. Uważam, że mat fajnie siedzi na tej czerwieni. BTW: Przez ostatnie kilka lat auta SF błyszczały tylko lakierem, więc może teraz będzie dokładnie odwrotnie :P

Przejdź do wpisu Ferrari pokazało bolid SF90

avatar
Antie

13.02.2019 15:13

0

Oby się okazało, że konkurencja podgoniła na tyle, że nie będą mogli sobie na to pozwolić.

avatar
Antie

13.02.2019 15:12

0

Przepisy zmieniają się tak, żeby kierowcy mogli wreszcie cisnąć jak najwięcej, a ci już się nastawiają na oszczędną jazdę. Brak słów.

avatar
Antie

13.02.2019 15:07

0

Ze wszystkich "kamuflaży" RBR to zeszłoroczne było najlepsze zdecydowanie, a to tutaj przypomina stare STR bardziej niż RBR.

avatar
Antie

01.02.2019 23:45

0

Zmiana była do przewidzenia. Pewnie zrobiliby to już rok temu, ale zachowali człon Sauber, żeby im kasa z FOM nie przepadła - zabieg analogiczny do tego, który wykonał w 2011 Gerard Lopez tworząc na jeden sezon przejściową hybrydową nazwę LOTUS RENAULT (choć tam wchodziły w grę jeszcze prawa do nazwy "Lotus") i podobny do wytworu RP-FI z drugiej połowy ub. roku.

avatar
Antie

18.01.2019 11:49

0

Z wielbłądem najlepiej się prezentował Benetton.

avatar
Antie

18.12.2018 21:23

0

Może zechcą też wystartować jako kanadyjski team na tamtejszej licencji. Ktoś się orientuje czy na tym etapie zgłoszeń na nadchodzący sezon to jest jeszcze wykonalne, skoro na ten moment zgłosili się jako stajnia z UK?

avatar
Antie

27.11.2018 23:52

0

Może właśnie to nie mijający, a nadchodzący sezon tak go stresuje. Dotychczas z zespołowych partnerów pokonywał tylko tych od siebie starszych... ;p

avatar
Antie

27.11.2018 22:12

0

Myślę, że ten gość chyba ma już dość...

avatar
Antie

08.11.2018 11:31

0

Ja bym chętnie zobaczył Brands Hatch np. zamiennie co dwa lata z Silverstone, tak jak GP Niemiec na zmianę było ciekawym układem.

avatar
Antie

08.11.2018 11:29

0

Ma już niezłą wprawę w zaskakującym powrocie z hospitalizacji przed końcem sezonu :P

avatar
Antie

08.11.2018 11:28

0

A jak zatrudnią Kubicę, to przejdą na Dębicę. BUAHAHAHAHHA!!!

avatar
Antie

08.11.2018 11:26

0

Ale hit nius na wszystkich portalach zrobili z tego, że włoski szef włoskiej stajni popiera włoską firmę...

avatar
Antie

08.11.2018 11:24

0

Za pół roku się przekonamy co prezentuje za kierownicą :P No i co sam Paddy zaprezentuje, bo na razie od roku w Williamsie tylko gadaniem nadrabia.

avatar
Antie

05.11.2018 19:44

0

Osiągi najlepszych ekip powoli się wyrównują, ale i tak przez najbliższe dwa lata to Lewis ma największą szansę na majstra, a co za tym idzie rekord MS jest właściwie na wyciągnięcie ręki.

avatar
Antie

12.10.2018 15:18

0

Nazwisko Russell można czytać jako Russ-ell (eliminujący Ruska). Przypadek? Nie sądzę, BUAHAHAHAHA :P

avatar
Antie

10.10.2018 09:47

0

Japonia pokazała jak bardzo błędna była decyzja z Rosji. Stracili wizerunkowo i sportowo (podcinając skrzydła świetnemu skrzydłowemu ;p ). I jak się okazało zupełnie niepotrzebnie, bo i tak dystansują rywali i te 7 punktów nie ma żadnego znaczenia. Valtteri został mentalnie dotknięty, a taki zły dotyk boli przez całe życie, więc nie byłbym też taki pewien powrotu pewności siebie Bottasa w kolejnym sezonie.

avatar
Antie

10.10.2018 09:40

0

@44 100% racji. Sęk w tym, że do tatusia ochoczo dołączył doktor Helmut, który upatrzył sobie Maksia i lansuje go na maksa, tak samo jak to robił swego czasu z Sebciem. I teraz mamy efekty jak się dwóch takich pupilków doktorka spotka w jednym zakręcie, a obaj na tej samej szkole uczeni myślą "Z drogi śledzie, pupil jedzie!"

avatar
Antie

04.10.2018 13:48

0

@up Myślę, że komentarze użytkownika spod dziewiątki, z powodu ich obraźliwych treści, powinny bezterminowo czekać na akceptację moderatora (a raczej jej brak).

avatar
Antie

04.10.2018 13:44

0

Niezła gra słów. Tylko czy "misja wygrać natychmiast" nie jest już w tym sezonie dla Scuderii "mission impossible"?

avatar
Antie

04.10.2018 13:37

0

Patrząc na całe zamieszanie z kierowcami w tym roku, również w kontekście tego, co dzieje się z Oconem, dochodzę do wniosku, że ciekawy jest postulat Mr. Windsora, żeby kierowcy mieli kontrakty z F1, a nie z zespołami. Do zespołów właśnie byliby wypożyczani przez FOM i nie byłoby że jakiś zespół zachowując się jak ogrodnika pies i stawia "swoich" podopiecznych w słabej sytuacji. Jeszcze jeden plus takiego rozwiązania widzę - promujący młode talenty, które teraz mają zamkniętą drogę do F1 przez przeciętnych nieraz paydriverów. Ostatni w tabeli zawodnik na koniec sezonu traciłby z automatu miejsce w stawce na rzecz nowego mistrza F2.

avatar
Antie

04.10.2018 13:30

0

No to Renia zagrała byczkom na nosie. Jak nie chcecie nam oddać dobrego kierowcy, to zgarniemy wam lepszego. Helmut myślał, że rozdaje karty w tej rozgrywce, a na końcu musiał i Sainza oddać do Maczka, bo Maksiu tupnął nóżką, że drugi raz z nim w jednym zespole nie chce być i już.

avatar
Antie

02.10.2018 15:56

0

@3 Szkoda, że nie wzięli Lewego do kompletu... @1 To by dopiero był samobój!

avatar
Antie

02.10.2018 15:53

0

Wreszcie jakiś sensowny pomysł, żeby mimo kary coś z siebie jednak wykrzesywali.

avatar
Antie

26.09.2018 16:54

0

"Zostałem zaskoczony, gdy Renault podpisało kontrakt z Danielem Ricciardo. (...) Jako sportowiec jestem tym trochę rozczarowany. Tutaj nie tylko liczą się twoje sportowe osiągnięcia." Z całym szacunkiem do Estebana, ale nie zauważyłem, żeby jak dotąd miał lepsze osiągnięcia niż Daniel.

avatar
Antie

24.09.2018 21:24

0

W sezonie '14 zadziałał efekt posiadania najlepszego silnika w stawce, który przesłonił niedostatki konstrukcji. Z roku na rok, jak konkurencja poprawiała motor, wychodziły coraz bardziej mankamenty nadwozia - nawet Force India z tym samym silnikiem zostawiło ich w tyle.

avatar
Antie

24.09.2018 17:55

0

Taka mała rada dla Williamsa... Sauber odbił się od dna i ma się coraz lepiej odkąd zamienili panią MK na pana Freda. Przypadek? Nie, żebym był seksistą, ale - nie sądzę ;p

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu