komentarze
  • 4. gzr
    • 2018-07-04 12:59:26
    • *.play-internet.pl

    Napiję się bulionu za ten news :)

  • 5. rc82
    • 2018-07-04 13:02:17
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Bedzie jak za dawnych lat.McLaren vs Williams :P

  • 6. MarTum
    • 2018-07-04 14:10:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ile to już zespołów zatopił ten Pan ? :P

  • 7. ferrus
    • 2018-07-04 14:49:00
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @5rc82
    Przecież jest już twarda walka McLarena z Williamsem :)

  • 8. Heniek007
    • 2018-07-04 14:49:53
    • Blokada
    • *.w86-241.abo.wanadoo.fr

    Ufff...w końcu pogonili judasza!!!

  • 9. rakes
    • 2018-07-04 15:22:57
    • *.dynamic.chello.pl

    To nie jego wina, to tylko efekt Hondy. Przecież bolid nie został optymalnie dostosowany do silnika Renault. W przyszłym roku jak już dostosują, to okaże się, że mają rok opóźnienia do innych itd , itp

  • 10. R4F1
    • 2018-07-04 16:22:40
    • *.69.196.66

    @ rakes
    Może i nie jego wina (albo nie tylko jego wina), ale trzeba uczciwie przyznać, że w F1 to on raczej sukcesów nie odnosił (patrząc na całą karierę w F1, a nie tylko na okres w McLarenie). W zasadzie to można się tylko zastanawiać co skłoniło Rona Dennisa do zatrudnienia Boulliera.

  • 11. belzebub
    • 2018-07-04 18:11:30
    • *.centertel.pl

    @rakes to chyba miała być ironia z Twojej strony?
    Bulion powinien dawno polecieć, chociaż tak naprawdę to tylko jedna osoba która powinna ponieść konsekwencje. Zak Brown też nie jest bez winy, w końcu jest szefem zespołu i ponosi pełną odpowiedzialność za działalność swoich podwładnych oraz swoich decyzji. Bulion przecież nie miał wolnej ręki, ktoś te błędne decyzje zatwierdził, a był to właśnie Zak Brown i on też powinien polecieć.
    Zespół potrzebuje gruntownej przebudowy podobnie jak Williams.
    Druga sprawa kierowcy, gdy Alonso odejdzie, uwzględniając słabą dyzpozycję Vandoorne cienko widzę ich wyniki na torze.

  • 12. Lister
    • 2018-07-04 18:15:31
    • *.centertel.pl

    Cytując byłego premiera
    ?Yes yes yes?

  • 13. ahaed
    • 2018-07-04 18:43:58
    • *.access.telenet.be

    K..rwa. Wreszcie. Kiedy Williams to zrozumie? Ryba gnije od głowy, nie od dupy!!

  • 14. Miki42
    • 2018-07-04 19:27:09
    • Blokada
    • *.117.84.224.vegawlan.pl

    2. sliwa007
    Przeginasz pałę jak taki mądrala jesteś to idź na jego miejsce i pokarz co potrafisz gadać to potrafisz ale czy zrobić coś umiesz ?

  • 15. sliwa007
    • 2018-07-04 19:52:07
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    14. Miki42
    Na pewno potrafię pisać po polsku.
    Jak nie masz nic ciekawego do napisania, to lepiej nie pisz wcale. Wiem, że są wakacje i możesz się nudzić, ale prowokowanie na forach internetowych jest słabe.

  • 16. DOMV33
    • 2018-07-04 20:06:34
    • *.ssp.dialog.net.pl

    zobaczymy kogo zatrudnią na jego mjejsce

  • 17. rakes
    • 2018-07-04 20:26:21
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 11 Zgadza się , ironia, aczkolwiek strach pomyśleć jakby Mclaren był nadal z Hondą :/

  • 18. Orlo
    • 2018-07-04 20:43:49
    • *.13-3.cable.virginm.net

    Na tym właśnie polega odpowiedzialność bycia bossem. Wiadomo, że to nie on osobiście jest przyczyną słabej formy bolidu Maca, tylko ludzi pod nim. A skoro ich nie zwolnił/zreorganizował, to jest to jego wina. I dlatego poleciał. Chyba dostał propozycję nie-do-odrzucenia - odchodzisz albo Cię zwalniamy...

  • 19. Szaakal
    • 2018-07-04 20:48:34
    • *.icpnet.pl

    Rakes, gdyby McL był nadal z Hondą, to nadal mieliby najlepszą budę, tylko silnik byłby najgorszy. Przynajmniej tak by mówili.

  • 20. belzebub
    • 2018-07-04 22:31:54
    • *.centertel.pl

    Przecież z silnikiem Reno też był problem na początku sezonu, nie wyciągając wniosków z błędnego projektu zero size. Dlatego silnik i jego komponenty się przegrzewały. Cała buda jest do bani, drugi Williams. Najciekawsze jest to, że pierwsze wyścigi nie pokazały jednak, że konstrukcja jest do niczego. Dzisiaj już nic wielkiego nie zdziałają. Powinni teraz wyciągnąć wnioski i skupić się na przyszłym sezonie. W sumie jeśli chodzi o silniki powinni teraz zyskać, bo Reno odpada główny poligon doświadczalny w postaci RBR i francuski producent najprawdopodobniej zacieśnić współpracę. Kwestia tylko czy Mclaren zrobi porządną budę, to jest zagadka. No i oczywiście powinni zatrzymać Alonso, bez niego albo innego doświadczonego kierowcy ciężko im będzie przebić się wyżej.

  • 21. TomPo
    • 2018-07-04 23:13:04
    • *.dynamic.chello.pl

    Pewnie go wywalili tylko zeby ladnie wygladalo to "dali mu odejsc" - i bardzo dobrze.
    Teraz czas na Williamsa, by pogonic Williams-owa ze stanowiska.
    Niestety ale zarzadzac to ona potrafi, tak jak Bulion - czyli wcale.
    Czyzby to oznaczalo, ze nie udalo im sie zatrzymac ALO w F1 ? Oby nie :/

  • 22. sliwa007
    • 2018-07-05 03:09:03
    • *.centertel.pl

     18. Orlo
    To tak jak trener w piłce nożnej. Sam nie gra, ale w pierwszej kolejności odpowiada za słabe wyniki zespołu. Dobiera sobie ludzi do swojego projektu i zarządza nimi. Jeśli zrobi to źle to nawet najlepsi piłkarze nie dadzą rady.
    Tutaj mamy analogię. Dyrektor zarządza podległymi pracownikami i powinien reagować na braki wyników a nie szukać winny u innych.
    Być może technologia zero size nie była taka zła, tylko ktoś się za to źle zabrał. Może nie posiadają jeszcze odpowiedniej technologi by ją wdrożyć, ale ktoś to powinien przewidzieć i przerwać w odpowiednim momencie.

  • 23. skilder3000
    • 2018-07-05 13:02:38
    • *.154.broadband9.iol.cz

    A jak pisałem w poprzednim sezonie że wina leży po stronie McLarena a nie Hondy to wszyscy mnie wyśmiewali. Widać ich straty do RBR a silniki takie same. W przyszłym sezonie RBR-Honda zdobędzie tytuł konstruktorów.

  • 24. Heniek007
    • 2018-07-05 14:43:56
    • Blokada
    • *.w86-241.abo.wanadoo.fr

    @23 Troszeczkę rozpędziłeś się z marzeniami. Nie mam nic przeciwko, by Twoje słowa nie obróciły się w gówno. Ferrari i Mercedes tanio skóry nie sprzedają-technika techniką,ale F1 to show biznes. Jeżeli RBR odzyska siłę przebicia z sezonów 2010-2013 to Twoje słowa nie obrócą się w gówno. Jak już dawno temu pisałem, kibicuje skośnookim całym sercem. Wolałbym oglądać w Formule 1- Honda F1 Team. Coż, widocznie bez RBR nie dało się Japończykom depnąć szczebel wyżej.

  • 25. quest77
    • 2018-07-06 07:38:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Czy aby na pewno ostatnie lata to był problem silników Hondy? Coś mi się nie wydaje....

  • 26. Kondiash
    • 2018-07-06 10:17:43
    • *.mnet.bg

    Szok i niedowierzanie! Zak Brown powiedział wczoraj dziennikarzom na torze Silverstone, że McLaren nie miał najlepszego samochodu rok temu, a ich tegoroczny bolid ma mniej docisku niż rok temu. Czyżby kończyło się mydlenie oczu i zapewnianie jaki to mają doskonały pakiet?

  • 27. Heniek007
    • 2018-07-06 14:35:39
    • Blokada
    • *.w86-241.abo.wanadoo.fr

    @26 W doskonały pakiet Mclarena wierzył @dexter i reszta "chujków". Normalni kibice widzieli,że problem nie leży po stronie Hondy, lecz po staczającym się Mclaranie.

  • 28. Kondiash
    • 2018-07-06 17:51:26
    • *.mnet.bg

    @27 te raksy itp? Jakby mieli najlepsze auto to Alonso wygrywałby w Budapeszcie,Monako itp.

  • 29. Heniek007
    • 2018-07-06 19:27:22
    • Blokada
    • *.w86-241.abo.wanadoo.fr

    @28 Masz potrzebę pi...olić bez sensu-Twój problem. Mam nadzieję,że ktoś płaci ci za to. Najgorzej jak robisz to z własnej, nie przymuszonej woli.

  • 30. Kondiash
    • 2018-07-06 20:26:41
    • *.mnet.bg

    @29
    Mi chodziło o to , że MCL tak chwalił się , że mają super auto ,e jakby tak było to ten ich "problem" nie byłby problemem. i na torach , gdzie silnik się nie liczy powinni być w kontakcie z TOP3. Ja też uważałem , że to wina MCL , a nie Hondy.

  • 31. Orlo
    • 2018-07-06 23:04:50
    • *.13-3.cable.virginm.net

    Osiągi osiągami, ale trza przyznać, że Honda do najmniej awaryjnych nie należała...

  • 32. TomPo
    • 2018-07-06 23:11:17
    • *.dynamic.chello.pl

    @31 awaryjnosc brala sie pewnie w duzej mierze z "size zero".
    Choc pewnie testowanie i robienie obliczen na jednym cylindrze nie pomoglo ;)

  • 33. silvestre1
    • 2018-07-07 20:59:19
    • *.dynamic.chello.pl

    Wszędzie, gdzie pojawia się Martin Whitmarsh klęska jest tylko kwestią czasu. Celebryta wypiął się na Mc Mercedes z jakiego (czyjego) powodu? Niestety McLaren po raz kolejny ugrzązł w sieci księgowego a efekty są takie jak widać. Boulier ratował kiedyś Lotusa i co? Kto stał za jego plecami? Zgadujcie... Whitmarsh nie potrafi nic. To destrukcja w najgorszej postaci ,bo niestety ma władzę i wątpię czy jego politykę rozpierduchy od środka popierał Ecclestone - w końcu założyciel F1. Fakty, zawsze fakty a nie domysły świadczą o dokonaniach ludzi. Boulier i jego dokonania zasługują na szacunek. Jeśli ktoś ma inne zdanie, niech je poprze dowodami a nie pierdzieli o bulionie.

  • 34. Heniek007
    • 2018-07-07 23:17:06
    • Blokada
    • *.w86-241.abo.wanadoo.fr

    @33 Co według Ciebie, osiągnął Eric Boulier w F1?


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo