komentarze
  • 1. sylwek1106
    • 2018-06-12 13:23:22
    • *.centertel.pl

    Kempa007 doprasowane trzeci od dołu ;)

  • 2. TomPo
    • 2018-06-12 21:02:13
    • *.dynamic.chello.pl

    Przepisy aero:
    zmniejszyc drastycznie wplyw przedniego skrzydla na bolid, by mozna bylo jechac za kims.
    Teraz to zblizasz sie na 0.8s i koniec jazdy.
    Docisku nie ma, auto lata jak szmata, hamulce sie przegrzewaja, silnik sie przegrzewa, opony sie koncza.

  • 3. BAR 82_MCE
    • 2018-06-12 22:00:11
    • *.centertel.pl

    Generalnie obecny sezon jest nudny pomimo wyrównanej walki pomiędzy Ham i Vet.Odpuściłem sobie kilka GP w tym roku i jakoś serce mnie nie boli.Mamy w tym roku taką trochę zacięta walkę o tytuł bez walki na torze.

  • 4. BAR 82_MCE
    • 2018-06-12 22:02:18
    • *.centertel.pl

    Równie dobrze możnaby rozdawać punkty po kwalifikacjach...byłoby o wiele taniej.

  • 5. Vicente
    • 2018-06-13 11:54:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. TomPo, w Soczi w 3. sektorze to i nawet na DRS jest się trudno załapać :D

    Aero do gruntownych zmian się nadaje. Tak się zastanawiam czy ludzie co o nim decydują wprowadzają te zmiany na oślep, nie zastanawiając się nad konsekwencjami? Wprowadzili DRS, bo schrzanili aero, przez które nie dało się podążać blisko jeden z drugim.

  • 6. Grellenort
    • 2018-06-15 21:38:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Myślę że to w czym jest problem to oni sobie doskonale zdają sprawę. I ok, proste skrzydło jest dużo mniej wrażliwe na mocno zaburzone strefy powietrza, ale nie tylko tutaj leży problem.
    Problem jest jeszcze w tym, że zespołom bardzo zależy na tym żeby spod bolidu wyciągnąć możliwie dużo powietrza na górną strefę bolidu. Poczynając od kanału s-duct w nosie auta który kieruje strugi powietrza w górne strefy auta zmniejszając ciśnienie pod bolidem i przy okazji "zdmuchuje" turbulentne powietrze przy powierzchni auta laminaryzując przepływ - podwójna korzyść.
    Dodając do tego działanie dyfuzora, efekt jest mniej więcej taki, że bezpośrednio za bolidem w dolnej strefie powietrza przy asfalcie powietrze jest po pierwsze bardzo zaburzone i nie ma mowy o jeździe w spokojnej strudze, ALE największym problem pozostaje to że przez powyższe zabiegi powietrze bezpośrednio za bolidem przy asfalcie pozostaje rozrzedzone przez co nieważne jak uproszczone zostanie skrzydło. Ono po prostu nie ma możliwości uzyskania swojej pełnej wydajności. Stąd problemy z nagłym zanikiem przyczepności na przedniej osi kiedy zaczyna się jechać zbyt blisko za innym bolidem.

    Przez zmianę przepisów będzie jakaś poprawa, ale czy na tyle duża... Czas pokaże.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo