komentarze
  • 1. fanbmw
    • 2017-09-03 18:43:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "O tym, że musimy się wycofać dowiedzieliśmy się na okrążeniu, na którym doszło do awarii.'' :o genialne, nie wpadłbym

  • 2. Mat5
    • 2017-09-03 18:43:44
    • *.146.32.241.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Monza to nie był tor, który leżał silnikom Hondy. Jednakże Stoffel pokazywał się z bardzo dobrej strony przez cały weekend. Singapur to w zasadzie jedyny obiekt do końca sezonu, gdzie McLaren będzie mógł podjąć realną walkę o punkty. W następnych wyścigach raczej się na to nie zanosi.

  • 3. waterball
    • 2017-09-03 20:28:39
    • *.dynamic.chello.pl

    Jestem przekonany, że Honda nie znajdzie żadnych problemów w silniku Stoffel-a. Ale dopóki silnik działał prawidłowo to nie było widać braków mocy nawet na prostej startowej - nie ustępował innym bolidom.

  • 4. Grellenort
    • 2017-09-03 21:12:51
    • *.dynamic.chello.pl

    Ogólnie to widać że ta jednostka jakąś względnie konkurencyjną moc potrafi wygenerować, ale ciągle problemem zostaje awaryjność. Zwłaszcza, że jak popatrzeć na wyścigi Alonso to jednostka odmawiała zawsze w momencie kiedy Ferdek musiał przycisnąć bolid. Zawsze psuła się po jakiejś bardziej zaciętej walce z rywalami. Tak więc wydaje się że silnik jest bardzo mocno skręcony. Ciekawe kiedy i w ogóle czy Japończykom uda się rozwiązać ten problem.

  • 5. belzebub
    • 2017-09-03 21:26:29
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @3, @4 Nie było widać? Nie wiem do kogo mało tracili, może byli szybsi od Saubera, Haasa czy mającego problemy Renault. Fakt zanim Mclaren się wycofał, VAN jechał gdzieś w okolicach 11 - 12 miejsca, ale z tego co pamiętam bolid RBR (bodajże VES) tylko "przefrunął" obok pomarańczowego bolidu, nawet Palmer gdyby nie wyleciał poza tor również by prędzej czy później pewnie poradziłby z Alonso. Po zmianie opon Perez bodajże wyjechał za Belgiem i też nie miał większych problemów go wyprzedzić. Z resztą się zgadzam ich silniki wytrzymują jakieś pół wyścigu na max ich mocy, potem się sypią albo jadą dalej skręcone.

  • 6. Grellenort
    • 2017-09-04 06:59:36
    • *.10.255.225

    @5 Nie napisałem że nie było widać, ja jestem zdania że Honda ma skręcony silnik przez cały czas. Moc z niego da się wyciągnąć co momentami widać, ale ogólnie jest skręcony przez cały wyścig żeby się nie posypał. I jestem zdania że Honda ma problem tylko z awaryjnością. Rozwiążą to i silnik będzie względnie konkurencyjny w dobrej budzie.

  • 7. gzr
    • 2017-09-04 07:56:50
    • *.231.92.196

    Podczas wyścigu była pokazywana grafika z maksymalną prędkością bolidów w punkcie pomiaru i bolid Alonso był SZYBSZY od bolidu Hamiltona o kilkanaście kilometrów - czy ktoś ma dostep do szczegółowych maksymalnych prędkości bolidów podczas tego GP?

  • 8. PrezesArQ
    • 2017-09-04 09:41:45
    • *.135.175.46.static.kolnet.eu

    @7. Hamilton miał jedną z niższych prędkości na prostej startowej co nie stanowi zaskoczenia, gdyż jechał z przodu. Inne bolidy mogły chować się w cieniu aerodynamicznym co zawsze sporo daje do prędkości.
    Było to można bardzo dobrze zobaczyć podczas walki Raikkonena z Bottasem. RAI jak tylko "schował" się za BOT momentalnie przyspieszał i się zbliżał, jak tylko się wychylił to tracił pęd i Bottas się oddalał.

  • 9. gzr
    • 2017-09-04 12:21:33
    • *.231.92.196

    @8 Ale McL Honda nie była w końcu stawki ze swoimi prędkościami lecz w środku. Na takim torze to duży sukces i postęp... gdyby tylko niezawodność była lepsza.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo