WYNIKI Barcelona [ 20 lutego 2015 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 D.Ricciardo Red Bull 1:24.574 142
2 K.Raikkonen Ferrari 1:24.584 90
3 F.Massa Williams 1:24.672 88
4 S.Perez Force India 1:24.702 121
5 L.Hamilton Mercedes 1:24.923 89
6 N.Rosberg Mercedes 1:25.556 66
7 F.Alonso McLaren 1:25.961 59
8 J.Palmer Lotus 1:26.280 77
9 M.Ericsson Sauber 1:27.344 113
10 C.Sainz jr Toro Rosso 1:28.945 100
komentarze
  • 1. rewiblack
    • 2015-02-20 18:21:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Alonso- Ferrari :D
    Dawno i nie prawda

  • 2. KowalAMG
    • 2015-02-20 18:36:31
    • *.24.196.114

    Im szybszy na dlugodystansowych okrazeniach tym szybszy w kwalifikacjach :)

  • 3. devious
    • 2015-02-21 02:11:22
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie obraziłbym się, jakby w Melbourne w kwalach Ferrari, RBR, Williams i FI były tak blisko siebie - byłaby świetna walka przez cały sezon pewnie :D

    No ale to tylko testy... Do Melbourne jeszcze sie wszystko 10 razy pozmienia.


    Co warto zauważyć:
    -4 ekipy powyżej 100 okrążeń, w tym Mercedes 155 i RBR 142 - niesamowite przebiegi :)

    -Hamilton na średniej mieszance na jakimś długim stincie 0,35s wolniejszy od szybkich kółek na miękkich oponach Ferrari i RBRa (ofc. nie wiadomo kto ile miał paliwa) - wygląda to na dużą przewagę Merca. Zresztą już wcześniej pisałem, że pewnie Merc tutaj w symulacji kwalifikacji na supersoftach zszedłby pewnie poniżej 1:23....

    -McLaren nadal z problemami ale przynajmniej jeździli - i to przyzwoite 60 kółek. i co warto zaznaczyć - nadal na przykręconym silniku. Jaki jest potencjał konstrukcji - nadal nie wiemy ale zaczyna to wyglądać ciekawie.

  • 4. Greek
    • 2015-02-21 08:04:10
    • *.dynamic.chello.pl

    @3. devious
    Pytanie na ile jeszcze skręcona jest Honda, bo silnik ponoć już brzmi zupełnie inaczej.

  • 5. fanvettela234
    • 2015-02-21 08:32:56
    • *.ggprofit.pl

    Greek nie martw się honda sobie poradzi trzeba poczekać do 13marca i wtedy na testach w australi się okarze puki co niema co się martwyć ich formą. A jako fan vettela kibicuje terz jego zespołowi ferrari ale myśle że honda darade ale co do kierowców merca to słabo im idzie ale sie okarze jusz 13,14 i 15 marca pozdr.nn.

  • 6. pjc
    • 2015-02-21 08:36:36
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie wiem na jakiej podstawie wielu tak szybko skreślało i krytykowało Hondę? To profesjonalna ekipa. Przecież testy służą do tego aby wszystko usprawnić. Moim zdaniem McLaren i Honda zadziwią jeszcze wszystkich krytyków i w Melbourne będą bardzo konkurencyjni.

  • 7. fanvettela234
    • 2015-02-21 08:44:39
    • *.ggprofit.pl

    Ciekawe co czuje alonso jak ferrari wymiata w tym roku. Mam pytanie kto tu jest medatorwm?

  • 8. RyżyWuj
    • 2015-02-21 13:18:51
    • *.static.korbank.pl

    @6 Na bardzo prostej podstawie. Wystarczy porównać jakie problemy mają oni teraz, a jakie miały ekipy rok temu. Niezawodność to podstawa, jak nie zdążą z tym do Melbourne, to wszystko inne nie ma znaczenia.

  • 9. PanPikuś
    • 2015-02-21 14:58:12
    • *.dynamic.chello.pl

    @pjc 28 lutego mija ostateczna data homologacji. Obecnie wszystkie ubiegłoroczne ekipy pracują nad osiągami podczas gdy McL Honda walczy z niezawodnością. Niby będą mogli wykorzystać te kilka tokenów, ale pozwolii im to poprawić niezawodność, podczas, gdy inni zainwestują je bezpośrednio w dodatkowe KM

  • 10. Blazefuryx
    • 2015-02-21 16:26:39
    • *.dynamic.chello.pl

    7. Żeby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba się najpierw zastanowić czy ma on w ogóle prawo być zdenerwowany z tego powodu, skoro to prawdopodobnie z jego winy wyniki Ferrari przez ostatnie lata nie były zadowalające.

  • 11. thinktank
    • 2015-02-21 17:03:24
    • *.adsl.inetia.pl

    W McL-Honda sami mówią, że zrealizowali 50% programu, a po dzisiejszym dniu to chyba 33% (i to optymistyczny szacunek), więc na pewno są na bakier z harmonogramem, mówiono o 3 do 6 miesiącach w plecy i tak chyba rzeczywiście jest (chociaż chyba bliżej 3m). Nawet ALO powiedział, że lepiej byłoby gdyby Australia była czerwcu lub lipcu, a nie marcu. Co ciekawe Boullier powiedział, że BUT jest happy a ALO nie jest unhappy.

    McL ma potencjał pod względem aero (może nawet zbyt duży docisk kosztem szybkości na prostej), ale czasu łatwo nie da się nadrobić.

  • 12. adazn
    • 2015-02-21 17:25:39
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Starsi internauci pewnie pamiętają zmagania niemieckich producentów samochodów z japońskimi. Konfrontacja Hondy CRX z Niemcami była porażająca dla europejczyków. np. Golf 112KM, a CRX 136! Golf 117, a Honda 160. To tylko pojazdy cywilne. Nie mówię nic o motocyklach. Ignoranci i gimnazjaliści nie wiedzą o tym, że honda w sinikach do 2l to mistrz nad mistrzami. Wrócili do F1 aby przegrać z kretesem z Mercem i Renault? Chyba nie! Niedocenianie Hondy w tym cyrku jakim jest F1 to błąd. Mieli tyle czasu w 2014 roku, że na pewno wykonali swoją pracę dobrze. Trzymam za nich kciuki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo