Ruszył drugi dzień testów w Bahrajnie
Tym razem punktualnie o godzinie 7:00 czasu polskiego ruszył drugi dzień testów w Bahrajnie. Po problematycznym początku testów na Bliskim Wschodzie dla Red Bulla i Renault ich forma ponownie będzie ogniskować uwagę mediów.Za kierownicą Mercedesa zasiada dzisiaj Nico Rosberg, Saubera prowadzi Esteban Gutierrez, Toro Rosso Jean-Eric Vergne, Williamsa Valtteri Bottas, Marussię Max Chilton, a za kółko nowego Caterhama powrócili kierowcy podstawowi zespołu, dzisiaj Kamui Kobayashi.
Tradycyjnie, chwilę po rozpoczęciu testów, zespoły musiały przerwać zajęcia, gdyż na torze pojawiła się czerwona flaga. Tym razem spowodował ją Nico Rosberg z Mercedesa.
Poranek w Bahrajnie rozpoczął się jednak od oficjalnego komunikatu Lotusa i Renault o przedłużeniu współpracy.
Wszystkich czytelników prosimy o zamieszczanie doniesień z Bahrajnu pod poniższą wiadomością, aby nie wprowadzać bałaganu na stronie.
komentarze
1. yellow75
1 Magnussen McLaren 1m39.958s
2 Vergne Toro Rosso 1m41.851s +1.893
3 Chilton Marussia 1m42.511s +2.553
2. sir maslo
P Kierowca Zespół Czas
1 Alonso Ferrari 1m37.700s
2 Hulkenberg Force India 1m38.394s 0,694
3 Bottas Williams 1m38.615s 0,915
4 Magnussen McLaren 1m39.958s 2,258
5 Vergne Toro Rosso 1m40.609s 2,909
6 Rosberg Mercedes 1m40.932s 3,232
7 Vettel Red Bull 1m41.370s 3,670
8 Gutierrez Sauber 1m41.660s 3,960
9 Grosjean Lotos 1m41.670s 3,970
10 Chilton Marussia 1m42.511s 4,811
3. ForzaFerrari F1
1.F.Alonso- 1:37:700
2.N.Hulkenberg- 1:38:394. +0.694
3.V.Bottas- 1:38:615. +0.915
4. yellow75
1 Alonso Ferrari 1m37.700s
2 Hulkenberg Force India 1m38.394s +0.694
3 Bottas Williams 1m38.615s +0.915
4 Magnussen McLaren 1m39.958s +2.258
5 Vergne Toro Rosso 1m40.609s +2.909
6 Rosberg Mercedes 1m40.932s +3.232
7 Gutierrez Sauber 1m41.135s +3.435
8 Vettel Red Bull 1m41.370s +3.670
9 Grosjean Lotus 1m41.670s +3.970
10 Chilton Marussia 1m42.511s +4.811
11 Kobayashi Caterham 1m45.059s +7.359
5. Duke_
a co się Rosbergowi stało że była czerwona flaga?
6. ForzaFerrari F1
Czujnik ciśnienia oleju dawał złe sygnały
7. ForzaFerrari F1
Vettel przejechał już więcej niż wczoraj przez cały dzień.postęp
8. RBR1
Vettel miał wczoraj problem z hamulcami, nie z silnikiem
9. ForzaFerrari F1
Giorgio Piola na łamach dzisiejszej La Gazzetty sugeruje, ze problem Red Bulla nie dotyczy systemu ERS samego w sobie, ale okablowania. Transfer tadk dużej porcji energii wymaga okablowania o grubym przekroju oraz odpowiedniego chłodzenia wiązek przewodów. Według szacunków przedstawionych przez włoskiego ekspetra wymagania w tym zakresie wzrosły, w stosunku do poprzedniego sezonu, dwukrotnie, a RB w wielu obszarach przypomina swoją budową RB9. Wczoraj wspominałem, że podobnych problemów w Jerez doświadczał zespół Ferrari, ale jak widać, włoscy inżynierowie szybko się z tym uporali. Dodatkowo Red Bull miał wczoraj sporo problemów z elektronicznym systemem kontroli hamowania. W zasadzie wszystkie problemy dotyczą nowych technologii, które od tego sezonu goszczą w F1.
10. Fares1
Waltteri Bottas na Williams'ie 1'37''635
11. ForzaFerrari F1
Bottas z pierwszym czasem.
1. Valtteri Bottas Williams 1'37"635
2 Fernando Alonso Ferrari 1'37"700 +00"065
3 Nico Hulkenberg Force India 1'38"394
12. Gosu
Chyba motory renówki zaczęły pracować. Co prawda czasy do doopy, ale liczba okrążeń przyzwoita.
VET 34 okrążenia
VER 48 okrążeń
GRO 15 okrążeń.
13. ryniu1992
Podrzuci ktoś linkiem do Live Timingu?
14. Fares1
Usunięty
15. ryniu1992
Dzięki, dokładnie o to mi chodziło :)
16. ryniu1992
Hulkenberg znowu z najlepszym czasem.
1. 1:37:211 - 21 okrążeń.
Na torze jest też Rosberg i Gutierrez. Nico prawodpodobnie robi symulacje wyścigu. Red Bull ma 37 okrążeń, a Toro Rosso 54.
17. Fares1
I tak za każdym razem jak ktoś poprosi o link do informacji jakich nie zamieszcza ta strona to go podam:)
18. ryniu1992
No i Red Bull nie próżnuje. Dzisiejsza dostawa części:
http s://pbs.twimg.com/m edia/Bg5mLK7CMA A0zll.jpg
19. Dexterus
1. Hulkenberg, Force India (Mercedes), 1:36.445, 40 laps
2. Rosberg, Mercedes, 1:36.965, 52 laps
3. Bottas, Williams (Mercedes), 1:37.635, 76 laps
4. Alonso, Ferrari, 1:37.700, 78 laps
5. Magnussen, McLaren (Mercedes), 1:39.958, 11 laps
6. Vettel, Red Bull (Renault), 1:40.340, 43 laps
7. Vergne, Toro Rosso (Renault), 1:40.609, 57 laps
8. Gutierrez, Sauber (Ferrari), 1:40.717, 55 laps
9. Grosjean, Lotus (Renault), 1:41.670, 18 laps
10. Chilton, Marussia (Ferrari), 1:42.511, 14 laps
11. Kobayashi, Caterham (Renault), 1:44.354, 39 laps
To w zaokrągleniu daje nam 45 okrążeń na łebka na silnikach Merca, 49 na silnikach Ferrari i 39 na silnikach Renault. Czyli te różnice przestają być już tak bolesne...
20. Fares1
Najnowsza tabela:
Kevin Magnussen McLaren 1'35"489
Nico Hulkenberg Force India 1'36"445
Nico Rosberg Mercedes 1'36"965
Valtteri Bottas Williams 1'37"635
Fernando Alonso Ferrari 1'37"700
Sebastian Vettel Red Bull 1'40"340
Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1'40"609
Esteban Gutiérrez Sauber 1'40"717
Romain Grosjean Lotus 1'41"670
Max Chilton Marussia 1'42"511
Kamui Kobayashi Caterham 1'44"354
21. FERRARI19
Witam, ostatnio nie śledziłem tej tematyki i czy jest decyzja odnośni Polsatu i praw do transmisji?
22. ForzaFerrari F1
McLaren jak na 11 okrążeń całkiem nieźle sobie radzi.
23. Kalor666
A propos transmisji to wciąż jest lipa z tego co wiem. Polsat niby negocjuje ale kiepsko to widzę. Jeśli ktoś ma nowsze info to proszę napisać.
P.S. Myślicie że Magnussen pokona Buttona?
24. Mind
Ale się cieszę widząc McLaren'a w czołówce na testach. Kibicuję im od ponad 10 lat.
25. ForzaFerrari F1
W konkurencyjnym bolidzie możliwe że tak a jeśli bedzie trzeba gonic to doswiadczenie mysle Ze wygra
26. ryniu1992
Mclaren będzie mocny w tym roku:
Kevin Magnussen McLaren 1'34"910 37
27. RaptoRi
Wygląda na to ze tegoroczne konstrukcje nie będą wiele wolniejsze niż modele sezonu 2013... Za to wygląda na przewagę bolidów z silnikami mercedesa... No ale zobaczymy, jeszcze tylko 3 tygodnie :D
28. radzix
i po co były te płacze podczas testów w Jerez, że F1 to teraz na poziomie GP2??? Dajmy czas zespołom na ogarnięcie zupełnie nowych bolidów w tym roku a w połowie sezonu będą nieznacznie wolniejsze od zeszłorocznych konstrukcji. Ciekawi jestem czym i gdzie odrabiają straty poniesione zakazem stosowania dmuchanego dyfuzora.
29. ForzaFerrari F1
No w tym roku bolidy stracą dużo przyczepności tylnej osi..zakaz duchanego dyfuzora i niema dolnego płatu tylnego skrzydła..coś wymyślą żeby obejść przepisy
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz