komentarze
  • 1. SilverX
    • 2013-05-20 13:48:37
    • *.koronowo.com.pl

    Dodajmy jeszcze Kubicę od 2014/2015 i dream team gotowy. Bardzo pozytywna wiadomość.

  • 2. Orlo
    • 2013-05-20 14:27:46
    • *.adsl.inetia.pl

    Niby Merc, niby Niemcy są takimi wspaniałymi inżynierami, a tak naprawdę najważniejsi ludzie w sztabie technicznym większości ekip są brytolami. Curious.

  • 3. fanAlonso=pziom
    • 2013-05-20 14:37:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2 bo UK to takie zagłębie F1 i motorsportowe czy się to komuś podoba czy nie

  • 4. potworzasty
    • 2013-05-20 15:04:05
    • *.play-internet.pl

    Nie macie takiego wrażenia, że do Merca pasowałaby powiedzenie: "Gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść"? Zbroją się jak mogą, ale nadal nie przynosi to spodziewanych efektów. Może teraz, gdy Lowe się do nich przyłączy uda im się wreszcie poprawić tempo wyścigowe.

  • 5. logel999
    • 2013-05-20 17:10:28
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    To spoko może on im pomoże z oponami ;)

  • 6. logel999
    • 2013-05-20 17:11:54
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    @4 połowa sukcesu jest kwalifikacje ;)

  • 7. Mad89
    • 2013-05-20 17:29:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właśnie dlatego ściągają co raz lepszych ludzi. Zbudować dobry zespół nie jest tak łatwo. Mistrzowski tym bardziej. Force India kilka lat temu wyglądała jak Marussia. Lowe to wielki plus dla nich i z każdym takim nazwiskiem jako fanowi, rośnie mi serce.

  • 8. Orlo
    • 2013-05-20 18:39:18
    • *.adsl.inetia.pl

    @ 4. potworzasty
    Dokładnie. Przypomina mi to trochę Real Madryt. Swego czasu mieli w składzie niemal same gwiazdy a i tak dostawali bęcki:D

  • 9. sliwa007
    • 2013-05-20 20:11:26
    • *.kielce.vectranet.pl

    4. potworzasty bo bolid buduje kilkuset ludzi a nie trzech, czterech czy pięciu dyrektorów...
    6. logel999 w tym sezonie kwalifikacje to 10 może 20% sukcesu...
    7. Mad89 nie porównuj awansu z miejsca 10 na 6 z awansem z 4 na 1...

  • 10. 6q47
    • 2013-05-21 21:29:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. sliwa007

    Nieco się zapędziłeś w odpowiedzi dla @4:)

    Kilkuset ludzi liczy ekipa taka jak omawiany zespół - taka prawda - jednak w centrum konstrukcyjnym jest znacznie mniej etatów... i to raczej nie są cieniasy.
    Reszta na zasadzie stopniowej, coraz mniejszej odpowiedzialności, zajmuje się coraz bardziej "banalnymi" rzeczami.
    Podstawa (budowa bolidu) jest zatwierdzana w wąskim gronie. Bo tylko w takim wąskim gronie jest szansa na zminimalizowanie przecieków (koszty zdrady raczej zniechecają do jakichkolwiek poczynań) i umożliwia szybką diagnostykę jakości rozwiązań jak i przedswstępnych pomysłów co do ścieżki rozwoju.
    Jasna sprawa, że zawsze jest możliwość popełnienia błędu(ów), co widzimy w każdym sezonie w różnorakich kombinacjach nazw zespołów, jednak decyzje podejmowane są w wąskim gronie, o którym wcześniej wspomniałem.

  • 11. 6q47
    • 2013-05-21 21:32:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odnosnie bohatera newsa.
    Wyglada na to, że został zawarty kompromis z Mercedesem.
    My dajemy wam P. Lowe - Wy dajecie nam Coś innego...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo