komentarze
  • 1. Grzesiek 12.
    • 2013-01-28 09:11:29
    • *.cdma.centertel.pl

    E tam ..... bolid to nie dziewczyna :D
    Może być brzydki ..... , najważniejsze aby był szybki :)

  • 2. pjc
    • 2013-01-28 11:00:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Grzesiek 12 zależy od punktu widzenia:)
    Dla mnie lepiej jak jest piękny i szybki niż tylko szybki.

  • 3. Grzesiek 12.
    • 2013-01-28 11:07:44
    • *.cdma.centertel.pl

    2. pjc
    To się wie .... :)) Trudno się z Tobą nie zgodzić !

  • 4. Skoczek130
    • 2013-01-28 11:25:18
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tam się przyzwyczaiłem do tych nosów... i mi się nawet spodobały! :)

  • 5. 6q47
    • 2013-01-28 11:53:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. Grzesiek 12.
    2. pjc

    Dwie opinie - to nieco za mało... chociaz trzecia - @Skoczek130 - pozwala dojrzeć zalety garbatej urody:)

    W sumie to tylko kosmetyka, która nie wpłynie na szybkość dziewcząt, a jedynie na urodę. Dobre i to, chociaż zniknie mały element docisku w postaci tego uskoku.
    Ci, co go pozostawią będą mieli niewielką przewagę he he he)))

  • 6. Jahar
    • 2013-01-28 13:43:10
    • *.opera-mini.net

    Ja tam zgadzam się z @skoczek130. Wcale te uskoki tak źle nie wyglądają. Najgorsza w F1 to była płetwa rekina. Brzydota po prostu.

  • 7. Michael Schumi
    • 2013-01-28 15:39:52
    • *.ip.euro.net.pl

    Albo legendarne kły morsa Williamsa.

  • 8. GTR
    • 2013-01-28 15:47:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @6. Jahar

    Co Ty gadasz - płetwa ładnie wyglądała z systemem wygaszania tylnego skrzydła. Ferrari F10 na 800 GP miało tak ładny bolid, że serce mi się otwierało :D

  • 9. Jahar
    • 2013-01-28 16:09:27
    • *.opera-mini.net

    @GTR. No to mamy różne gusta:-) według mnie nic nigdy brzydszego nie było od płetwy:-) porównać Ferrari np. z 2007 a z 2010 to wolę starą finezje.

  • 10. Grzesiek 12.
    • 2013-01-28 16:10:03
    • *.cdma.centertel.pl

    .5 6q47
    Ja tam wszystko wolę .... bez garbów :)

  • 11. fracky
    • 2013-01-28 17:39:32
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mam niejasne przeczucie ,że RBR także skorzysta z pull roda, w tym sezonie. Oni zwykle siedzą cicho, a pracownicy pod groźbą chłosty milczą jak zaklęci.

  • 12. fracky
    • 2013-01-28 17:42:25
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    cdpp ... Jednak pomimo problemów z setupem , pull rod daję sporo korzyści, a jak wiadomo RBR ma treningowe aktywne zawieszenie z przodu do szukania balansu podczas FP, więc problemy z ustawieniami nie męczyły by ich zbyt mocno.

  • 13. Skoczek130
    • 2013-01-28 18:37:01
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Jahar - wiesz, ja w sumie do płetwy rekina także się przyzwyczaiłem. Całkiem ładnie wyglądały, zwłaszcza R30, RB6 oraz właśnie F10. Sezony 2007-2008 - tamte bolidy były dla mnie sztuczne. Niefajnie się je oglądało, a wyścigi wyglądały z nimi tak jakby schematycznie. A Ferrari wyglądało daremnie w pełno czerwonych barwach. Ale jak powiedziałeś - gusta. :)

  • 14. luca motorsport
    • 2013-01-28 19:21:29
    • *.18.111.39

    Najladniejsze bolidy to byly te z sezonu 2005, generalnie schotkowane nosy nie wygladaly tak zle ale dobrze ze znikna.

  • 15. luka55
    • 2013-01-29 22:05:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    luca motorsport nr 14

    W 2004 tez pięknie wyglądały.

  • 16. Skoczek130
    • 2013-01-29 22:53:05
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie podoba się model Ferrari z 2000r. - miło wygląda. :))

  • 17. J@cob
    • 2013-01-30 22:00:45
    • *.cdma.centertel.pl

    2004 - Wygląd, dźwięk, kierowcy... Wtedy dla mnie F1 było kompletne, po 2006 zawsze czegoś brakuje

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo