komentarze
  • 1. fanAlonso=pziom
    • 2012-12-04 14:05:14
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    4,5 kilometrowy obiekt, miałby być zaprojektowany przez jeszcze nieujawnionego projektanta torów F1 - no proszę chyba Święty Mikołaj nie projektuje torów F1 czytaj lotnisk wszędzie swoje palce musi maczac ten marszałek tilke

  • 2. Greek
    • 2012-12-04 14:10:12
    • *.dynamic.chello.pl

    No i po co znowu tam? Już nie mają gdzie budować. To będzie GP czego? Azji?

  • 3. Jaro75
    • 2012-12-04 14:11:19
    • *.internet.network.net.pl

    Proponuje w Andach :)
    A nie te daremne lotniska gdzie każdy pewnie się czuje bo jak wyleci to.. dalej jedzie :)
    Stare tory to jest to.Wiem że czas idzie do przodu ale w tym przypadku to nic fajnego.Przynajmniej dla mnie.

  • 4. osmose
    • 2012-12-04 14:38:05
    • *.ip.netia.com.pl

    GP Pogranicza Malezjyjsko - Singapurskiego

  • 5. Sinirlan
    • 2012-12-04 14:43:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wrócili by na A1 Ring (aka Redbull Ring) albo na Imolę...

  • 6. kowal3r
    • 2012-12-04 14:49:13
    • *.dynamic.mm.pl

    na tych nowych torach zasypali by pobocza zwirem i juz by bylo ciekawiej na pewno cala stawka by nie dojezdzala do mety a i bezpicznie by bylo

  • 7. melo
    • 2012-12-04 14:55:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6. Bardzo dobra myśl, wyścigi były by trudne, bo każdy wyjazd za tor powoduje nie ukończenie wyścigu, a szkód w bolidach by nie było i jest bezpiecznie. To tak jak ściany w Monako , ale kierowca i bolid były by całe.

  • 8. IROE30
    • 2012-12-04 15:35:01
    • *.19-2.cable.virginmedia.com

    Co z tego ze oni maja pieniadze, to rujnuje europejska F1, Niemcy maj dwa wysmienite tory i co dwa lata F1 na kazdym z nich. Francja- choc by Magny C. fantastyczny tor, Donnington w UK. Imola w San Marino, I Zajebisty tor w Turcji. Dlaczego tam ich nie ma? Bo bardziej sie oplaca robic tam gdzie sypia wiecej dolarow, Komercja pelna para!!!

  • 9. andy_chow
    • 2012-12-04 16:03:32
    • *.satkol.pl

    Byle nie był to kolejny Tilkodrom

  • 10. FERRARI19
    • 2012-12-04 16:05:13
    • *.30.21.143.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Planu budowy toru w Somalii jeszcze nie ma?

  • 11. beret
    • 2012-12-04 17:37:06
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie macie pojecia o zasobach i polityce swiatowej a sie wypowiadacie.
    Wasze chciejki moze tatus zprezentowac!

  • 12. fanAlonso=pziom
    • 2012-12-04 17:39:22
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    6 tyle że właśnie robią te pobocza bo chcą by jak największa ilosc zawodników dojeżdżała nie to co kiedyś niestety teraz w F1 liczy się ilosc a nie jakośc

  • 13. Michael Schumi
    • 2012-12-04 17:48:50
    • *.ip.euro.net.pl

    A ja mam lepszy pomysł: niech zorganizują jakieś nowe GP. Zaczyna się w nocy, a kończy o świcie. Ciekawe, czy rozważyliby taką opcję.

  • 14. ForzaFerrari
    • 2012-12-04 17:54:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    beret ma rację,ja tak uważam,macie za małą wiedzę

  • 15. frutek05941
    • 2012-12-04 20:02:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Straszne ograniczenia wydatków mają być a oni chcą kolejne GP... Wolałbym już żeby wróciły silniki V10 albo V12, z tą aerodynamiką byłyby niesamowicie szybkie.

  • 16. GrzeSzNY
    • 2012-12-05 04:29:37
    • *.nyc.res.rr.com

    Taka mala poprawka, kryzys ekonomiczny nie jest na swiecie a raczej w Europie .... reszta swiata radzi sobie jako tako ;)

  • 17. fracky
    • 2012-12-05 05:06:53
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @11

    Ty masz w zasadzie ogromne pojęcie jako makler, ekonomista, bankier, doradca finansowy itd. Widać , to gołym okiem , szczególnie po braku polskich znaków - są bardzo drogie i czasochłonne, a czas to pieniądz.

    Żadnej szczególnej wiedzy nie trzeba posiadać , aby stwierdzić ,że kierunek azjatycki jest podyktowany względami finansowymi. To najbardziej rozwijający się obecnie region na świecie i biorąc pod uwagę chorą politykę Ecclestona - obecny kierunek F1. Chciejki kibiców , w każdym normalnym sporcie są spełniane w tempie ekspresowym. Każda normalna instytucja sportowa wie ,że trzeba się wysilić aby przyciągnąć fana na widowisko i skasować jak najwięcej pieniędzy. Niestety rządy Berniego tego nie uwzględniają. On szuka jeleni , którzy zapłacą okropnie drogą licencje, a reszta go kompletnie nie interesuję. Potem mamy azjatyckie wyścigi , w których albo reżim nakazuję przyjść na trybuny pod groźbą kary i dla chwały władzy, albo trybuny świecą pustkami.

    Herman Tilke schrzanił już mnóstwo torów w swojej karierze i jest kompletnie dla mnie nie zrozumiałe dlaczego nie ma konkurencji na projektowanie takich obiektów. Jego niby ostatnie dzieło czyli COTA, to tylko przywłaszczony pierwotny projekt z drobnymi poprawkami. Osobiście jak dotąd jedynie Singapur, jest dosyć ciekawym torem.

    @16
    Tak mówi , to mieszkaniec kraju, który posiada dług publiczny wielkości Azji, Europy i Afryki razem wzięty ;P, z czego dużą częścią operują Chińczycy. Aha jeszcze słyszałem ,że znaleziony rozwiązanie na brak pieniędzy - dodruk ;P

  • 18. IROE30
    • 2012-12-05 10:18:23
    • *.19-2.cable.virginmedia.com

    11 i 14 Popieram . Robert Kubica powiedzial ze" Polska to kraj bez zadnej kultury motorsportu" a ludzie wiedza tylko tyle co przeczytaja w gazetach i internecie.

  • 19. jarosmok
    • 2012-12-05 13:35:35
    • *.147.63.10.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    18. Robert powiedzial to kilka lat temu wiec od tego czasu, dzieki niemu, mielismy czas, zeby sie z ta kultura oswoic. Masz moze jakies lepsze zrodlo informacji?

  • 20. GrzeSzNY
    • 2012-12-05 14:09:41
    • *.nyc.res.rr.com

    @17 :) oj to sie dodrukuje :) ja bede trzymal swoje assets w kruszcach :) nie papierkach

  • 21. fracky
    • 2012-12-05 20:23:36
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @18
    Pewnie masz rację tylko problem polega na tym ,że przykład powiedzmy Niemiec nie pasuję za bardzo do Twojej teorii. Przypomnijmy ,że mówimy tu o kraju , który jest kolebką motoryzacji , wyścigów samochodowych ( w tym F1) , jednego z największych producentów samochodów na świecie , posiadacza mnóstwa serii i torów wyścigowych. Do tego w samym F1 mieliśmy 5 Niemców, w tym mistrza świata, głównym projektantem obecnych torów oraz poprawek do istniejących jest Niemiec, najbardziej utytułowanym kierowcą w stawce jest ... itd. Dążę do tego ,że nie można mówić o braku kultury wyścigowej oraz braków powodów do wspierania F1. Niestety z jakiegoś powodów, w tym roku na Vettelheim nie było kompletu widzów. Nurburgring odpada z F1, koncerny niemieckie kręcą nosem na cyrk Ecclestona. Ciekawe czemu ?

    @20

    Zainwestuj w euro i jak się burza rozpęta , to sprzedaj , a zarobisz jeszcze ;). Fajne jednak w Amerykanach jest , to ,że nie obrażają się z byle powodów i nie doszukują się na siłę złośliwości. Pzdr.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo