komentarze
  • 1. Qbus81
    • 2012-11-27 17:48:57
    • *.polineo.pl

    dobra guma nie jest zła - jak mawiał klasyk

  • 2. Tutankhamun
    • 2012-11-27 17:51:53
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    Witaj Kempa, jestem daleki od banow i blokowania fanow F1, ale tego trola vincent_vega moglbys usunac, facet wkleja, tego samego posta pod kazdym tematem. nie o take forum my walczyli :)

  • 3. fanAlonso=pziom
    • 2012-11-27 17:56:48
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    1 ale walerus to zawsze pisał jak dostawcą było bridgestone chyba może nie lubi pirelli :)

  • 4. ekwador15
    • 2012-11-27 18:01:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Najfajniejsze jest to, że przejmują się o swoich pracowników, że będą musieli im znaleźć inne zajęcie. Jeśli tak postąpiliby, gdyby na sezon 2014 ktoś inny produkował opony, to wielki szacun :)

  • 5. Tutankhamun
    • 2012-11-27 18:12:00
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    1. Qbus81 ale ofiary ,,peknietej,, gumy sa, na torze i w lozku:)

  • 6. 6q47
    • 2012-11-27 18:39:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. fanAlonso=pziom
    @walerus, po pobieżnym "liźnięciu" jego wpisów, ostatnio pisywał w marcu 2010 roku...
    Co się z nim dzieje?
    Wie Ktoś?

  • 7. Qbus81
    • 2012-11-27 20:04:18
    • *.polineo.pl

    @Tutankhamun - cóż zrobić, życie :) A w temacie to tak sobie myślę, że fajnie byłoby gdyby znów jak za starych czasów było chociaż z dwóch dostawców opon. Na pewno dałoby to więcej smaczku niż "osławiony" DRS

  • 8. zu7
    • 2012-11-27 20:13:31
    • *.51.59.2

    Opony Pirelli czyli najgorsza rzecz jaka przytrafiła się F1. Robert miał pecha, ale może będzie mieć szczęście jeśli wróci akurat wtedy kiedy wywalą to dziadostwo i będzie mozna znów się ścigać a nie dopieszczać opony.

  • 9. Iceman_1
    • 2012-11-27 21:27:49
    • *.zapnet-isp.net

    Ja tęsknię za czasami opon Michelin

  • 10. RoninRonin
    • 2012-11-27 21:55:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja bym chcial zeby stał się cud i Kubica miał sprawność wystarczająca do ścigania się w F1.

  • 11. DJ SaM
    • 2012-11-28 00:05:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mimo wszystko, myślę że jak było dwóch dostawców było duuuuużo ciekawiej.

  • 12. mick07
    • 2012-11-28 00:19:20
    • *.pyskowice.jotanet.pl

    @7, @11
    Jestem za! Musi się tylko skończyć sztuczna era 'cięcia kosztów w F1'.

  • 13. Wierny Kibic
    • 2012-11-28 09:48:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Osobiscie jestem na "NIE" dla opon Pirelli, nie - dla takich opon jakie były w 2012. Aktualnie te opony ograniczają możliwości bolidów, wymuszają specialnych zmian aero i tak jak mówił Schumacher w pierwszej części sezonu, że podczas wyścigu nieraz trzeba jechać na 60-70% zamiast na 100. Czasy okrążeń na szybkich kółkach będą coraz gorsze jeśli Pirelli będzie dostarczać takie opony, gdzie tu są osiągi? Przydałyby się opony kwalikwikacyjne o super mieszance na 2-3 szybkie okrążenia, albo dodatkowy komplet opon na Q3. Opony z 2011 roku były w miare niezłe, padło parę rekordów oraz kilka niezłych rezultatów w czasach okrążeń. Wiadomo, że brak dmuchanego dyfuzora i kilka innych czynników sprawiło pogorszenie czasów okrążenia, ale uważam, że również ogumienie się do tego przyczyniło. Aero i wydech "poszło" w inną stronę i na pewno inżynierowie odrobili trochę strat po zmianach przepisów. Z drugiej strony wyścigi są niesamowite, akcja, manewry wyprzedzania, sporo walki na torze, ciekawe jak Pirelli znów zmieni mieszanki na sezon 2013, mam nadzieję, że na lepsze :)

  • 14. 6q47
    • 2012-11-28 11:06:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pirelli zrealizowało zamówienie.
    Tu nie ma miejsca na "widzi mi się" fanów F1... fani powinni wiedzieć dlaczego mają takie parametry:)

    Oczekują wskazówek co do parametrów nowych V6, które wskoczą w 2014. Jak silniki będą miały charakterystykę inną od wstępnie zakładanej, to producent opon musi się dostosować. Badania i testy też muszą swoje potrwać.
    Wyraźnie jest to napisane przez autora newsa.

  • 15. maximudc
    • 2012-11-28 17:33:13
    • *.ntlworld.ie

    Wiecej dostawcow to mistrzostwa prodocentow opon,a nie konstruktorow i kierowcow.

  • 16. Skoczek130
    • 2012-11-28 18:27:53
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bridże były złe, bo za twarde. Pirelli jest złe, bo za miękkie. Teraz czas na DĘBICĘ! :D

  • 17. Skoczek130
    • 2012-11-28 18:30:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Wierny kibic - tylko, że to FIA i FOM chcą, aby opony nie były żywotne. Nie ma znaczenia, czy dostawcą będzie Pirelli, Michelin czy Yokohama. Mają się dostosować do zaleceń pracodawców - jakość opon wynika pewnie także z dochodu. ;)

  • 18. zu7
    • 2012-11-28 23:16:22
    • *.51.59.2

    DĘBICA? Super. Potrzebna właśnie jest opona prymitywna, twarda, mało przyczepna i bezwględna. Która tak samo pracuje mocniej czy słabiej dogrzana. Której nie wzrusza małe przytarcie na hamowaniu. Którą trzeba wyczuć bo jak nie to wylatujesz z toru. Oponę nie dla cienkich paydriverów których przeraża słaba przyczepność tylko oponę na mistrzów potrafiących znaleść tą granicę przyczepności i na niej jechać.

  • 19. masmisbl
    • 2012-11-30 12:52:08
    • *.zabrze.vectranet.pl

    @6 6q47
    zniknął walerus i zniknął specjalista od stosunków polsko-niemieckich w teamie BMW-Sauber - dziarmol@biss ;-)

  • 20. 6q47
    • 2012-11-30 21:09:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    19. masmisbl
    @dziarmol niedługo będzie obchodził urodziny:)

    26 grudnia...

    Proponuję w tym dniu złożyć mu życzenia - może podziękuje:)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo