komentarze
  • 1. RentonB
    • 2011-05-13 10:52:54
    • *.tbcn.telia.com

    Imo bullshit bo trzeba przejsc homologacje, chyba ze to faktycznie chodzilo o nich i FIA dalo im zielone swiatlo

  • 2. kempa007
    • 2011-05-13 11:02:27
    • *.dynamic.chello.pl

    homologacja jest na monokok, a wydech przez niego nie przechodzi przeciez...

  • 3. fanAlonso=pziom
    • 2011-05-13 11:11:52
    • *.rzeszow.mm.pl

    ale mercedes miał już w australii boczny wydech moze nie tak samo rozwiązany jak renault ale miał i ma dalej koło sekcji bocznych gdzie są otwory wentylacyjne na f1.com są fotki tylko trzeba dobrze poszukac

  • 4. Jaahquubel
    • 2011-05-13 11:14:27
    • *.betacom.com.pl

    @Kempa007
    "Zespół McLaren nie był w stanie sprawdzić nowych części w Turcji, więc większy pakiet poprawkowy wdroży w Hiszpanii."
    Tu miał być "Zespół Mercedes (...)"?

  • 5. Gosu
    • 2011-05-13 11:24:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    4. Jaahquubel Chodziło o McL. Widać, że Merc daje rade z rozwojem. Już są mocni, jeśli skopiują to i owo powinno to dać kilka dziesiątych sekundy co spowoduje, że regularnie będą w szpicy.

  • 6. pjc
    • 2011-05-13 11:49:18
    • *.244.91.2

    @Gosu oby było tak jak napisałeś bo na tę chwilę to Mclaren wygląda mocniej.
    Ale oczywiście Mercedes zaczął ostro gonić.

  • 7. kempa007
    • 2011-05-13 12:19:09
    • *.dynamic.chello.pl

    4. Jaahquubel nie

  • 8. URAN
    • 2011-05-13 12:20:56
    • *.adsl.inetia.pl

    A co na to wszystko LRGP? Drobne poprawki bolidu na Turcję nic nie dały, albo kierowcy nie potrafili ich zdyskontować. Jak nie przywiozą nic istotnego do Hiszpanii, to będą z ręką w nocniku i o pierwszej szóstce mogą zapomnieć.

  • 9. Blaz
    • 2011-05-13 12:48:51
    • *.117.208.196

    Fajnie!! Im większa konkurencja tym lepiej. Zobaczymy co będzie Merc sobą reprezentował w osobie Rosberga. Renault będzie musiało się pogodzić z tym że będą za Mercedesem . Oczywiście z winy kierowców.

  • 10. be_rcik
    • 2011-05-13 12:56:24
    • *.160.172.70

    @URAN, czy nic nie dały to nie nie wiemy, na pewno były albo gorsze niż konkurentów albo rzeczywiście kierwcy nie umieli ich wykorzystać.

    Kto stoi w miejscu ten się cofa.

  • 11. SilverX
    • 2011-05-13 13:45:55
    • *.koronowo.com.pl

    tylko Mercedes może pokonać Red Bulla, raz już to zrobili...

  • 12. RentonB
    • 2011-05-13 16:47:22
    • *.tbcn.telia.com

    Kiedy???

  • 13. pz0
    • 2011-05-13 22:34:34
    • *.1.92.2

    2. kempa007 - tu będzie takie 'podobno'. Podobno Renault aby poprowadzić wydech do przodu musieli odpowiednio dostosować monocoque. Podobno bez dostosowania monocoque do wydechu sekcje boczne musiałyby znacznie spuchnąć. Podobno zrobienie tego w wersji tej co ma Renault jest mało prawdopodobne. Podobno jeżeli poprowadzi się wydech nieco inaczej mogą być grube problemy z temperaturami. Może i coś Ross wykombinował, ale czy to wszystko zagra i będzie wykorzystane już w najbliższym GP? Możliwe jest wszystko, ale nieco w to wątpię.
    11. SilverX - mógłbyś mi to bardziej przybliżyć? Pamięć mi szwankuje.

  • 14. SilverX
    • 2011-05-14 08:49:58
    • *.koronowo.com.pl

    Nie chodzi mi o jeden wyścig, pokonali ich jako Brawn GP (to w większości ta sama ekipa). Ten sezon może wyłonić mistrza bardzo szybko, obym się mylił...

  • 15. kempa007
    • 2011-05-15 15:19:51
    • *.dynamic.chello.pl

    13. pz0 tak samo mowili z F-ductem i wszyscy go mieli po paru tygodniach, miesiacach :-)

  • 16. pz0
    • 2011-05-15 20:50:04
    • *.1.92.2

    kempa007 - zauważyłeś ile jest tego 'pdodbno'? Sam mam sporo wątpliwości odnośnie tej niemożliwości skopiowania. Zauważ jednak że f-duct żadna ekipa nie skopiowała tak wprost. to wszystko były jakieś lepiej czy gorzej działające wariacje na temat oryginalnego f-duct. Podobno :-) rozwiązanie McLarena do końca sezonu pozostało najlepsze. Myślę że podobnie może być z Renaut. Kopiowane rozwiązania będą musiały jakoś inaczej rozwiązywać problemy, które Renault rozwiązało na etapie projektu całego bolidu. Wydaje mi się że wydech Renault powinien pozostać najlepszym przednim wydechem aż do końca sezonu, co nie znaczy że inni nie zrobią czegoś podobnego.

  • 17. R90
    • 2011-05-15 23:19:37
    • Blokada
    • *.v46.interkam.pl

    Co do F-ductu ekipa Renault przygotowała najlepszy wówczas system wygaszania skrzydłą na GP Belgii, gdyż wygaszanie dotyczylo calego skrzydla a nie jednego plata. Pozniej Red bull i inne ekipy kopiowaly rozwiazanie Renault. Dlatego Renault byl mocny w Belgii osiągajac najwieksze predkosci maksymalne, w koncu tez Robcio stanal na pudle. Albo nieudane proby wyprzedzenia Pietrowa przez Alonso

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo