komentarze
  • 1. zenonF1
    • 2011-03-27 16:14:33
    • *.speed.planet.nl

    Oby im się udało! Sauber na 100 % nie chciał oszukiwać. Cierpią tylko kierowcy, którzy odwalili kawał świetnej roboty!

  • 2. lukasb1983
    • 2011-03-27 16:21:39
    • *.unitymediagroup.de

    masz racje

  • 3. RamDamDam
    • 2011-03-27 16:21:57
    • *.231.4.91.koba.pl

    Z tym "na 100%" to tak nie szalej, chyba, że to Ty projektowałeś, wyprodukowałeś, zmontowałeś, zamocowałeś i wypowiadasz się w swoim imieniu.

  • 4. Łukasz.
    • 2011-03-27 16:43:29
    • *.bialapodlaska.vectranet.pl

    1 Masz rację, szkoda tylko, że cierpią na tym najbardziej kierowcy...

  • 5. kaniuss
    • 2011-03-27 17:17:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kłócił bym się z tym stwierdzeniem "To nie poprawia osiągów"... napewno jest większy docisk tylnej osi przy tej samej powierzchni skrzydła niż w przypadku większego promienia krzywizny.. a co za tym idzie , większa różnica prędkości między otwartym, a zamkniętym skrzydłem... ( to będzie jakieś 0,001 na okrązeniu... ale jednak;))

  • 6. Marti
    • 2011-03-27 17:25:06
    • *.tktelekom.pl

    Trudno, regulamin jest taki sam dla wszystkich.
    Dotychczas wstrzymałam się z opinią nt. tej nowinki technicznej, jednak po pierwszym wyścigu stwierdzam, że ta "innowacja" jest złym pomysłem. Sztuczny środek, który ma na celu ułatwić wyprzedzanie. Nie zawsze zgadzam się z opinią Laudy, ale tym razem ma rację, że takie "klepanie" skrzydełkami jest śmieszne.

  • 7. konradosf1
    • 2011-03-27 17:39:12
    • *.opera-mini.net

    szkoda , ale prawo jest prawo.

  • 8. Fox_
    • 2011-03-27 17:48:10
    • *.dynamic.chello.pl

    @5 oczywiście masz racje, tylko zapis regulaminu definiuje minimalny promień zaokrąglenia a nie maksymalny, co oznacza że mieli mniejszy promień krzywizny, a nie większy i w konsekwencji mniejszą powierzchnię. A więc co najwyżej może być odwrotnie do Twoich dywagacji.
    @6 przed wyścigiem myślałem że zobacze bolidy, które odpalają "turbo" na prostej startowej i wyprzedzają, a tu patrze, pojazd zbliża się do poprzedzającego, jest prosta startowa, otwiera się skrzydło i..... nic się specjalnego nie dzieje.

  • 9. Marcin753
    • 2011-03-27 18:22:56
    • *.158.217.61.pat.umts.dynamic.eranet.pl

    zenonF1 masz racje

  • 10. MARTINWTCC
    • 2011-03-27 18:41:45
    • *.adsl.inetia.pl

    Powinni Vettelovi cos poszukac a nie sie Saubera czepiaja

  • 11. essien15
    • 2011-03-27 19:05:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Haha :D U Vettela chyba nic nie znajdą...Ale bolid wydaje się super.A swojądrogą na swoje oko widziałem że RedBull dziwnie sztywnie jechał w zakrętach więc wydaje mi się, że jego fenomen tkwi gdzieś może w zawieszeniu.

  • 12. lord_of_zamorak
    • 2011-03-27 20:17:05
    • *.wapgw.era.pl

    Pech Saubera... W Malezji mam nadzieję że pokażą HEI jal należy jeździć w Q3 i w wyścigu

  • 13. xdomino996
    • 2011-03-27 20:55:06
    • *.147.233.201.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    No wielka szkoda niestety raczej przegrają z FIA ale liczę na nich

  • 14. mizio
    • 2011-03-27 22:03:24
    • *.static.espol.com.pl

    niech powalcza o swoje i skladaja ta apelacje, w koncu nic nie maja do stracenia. osobiscie dobrze im zycze. jak sie nie uda, trudno. a tak na prawde ktos tam czegos w wiliamsie nie dopatrzyl, ze moze nie spelnic regulaminu. to ze nie bylo korzysci to nikogo nie obchodzi. nieznajomosc prawa szkodzi!!!

  • 15. michalv8
    • 2011-03-27 23:25:17
    • *.cable.smsnet.pl

    Szkoda kierowców ale jak są dobrzy(Kobayashi na pewno) to sobie poradzą w kolejnych wyścigach. A jeśli chodzi o Pereza - Kubek też w pierwszym wyścigu został zdyskwalifikowany a teraz jak daleko zaszedł. Zastanawia mnie jedno - czemu pozostałe skrzydła były zgodne z regulaminem? Możliwe że to były trochę inne wersje zastosowanego rozwiązania ale nie wiadomo...
    Co do DRS - dupa blada, nawet z Kersem nic nie daje. Może daliby jakiś mocniejszy kers(o mocy ok. 200KM) i wtedy by to coś dało.

  • 16. Kazik
    • 2011-03-27 23:47:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda mi obydwóch kierowców Saubera (zwłaszcza Pereza).Wydaje mi się,że ktoś kto w debiucie potrafi pojechać na jeden pit stop (czyli zadba o opony) i dojeżdża do mety nie jest tylko "pay driverem" ale po prostu utalentowanym kierowcą.Sergio-powodzenia.Czekamy na punkty.

  • 17. pajol112
    • 2011-03-28 10:38:20
    • *.netdrive.pl

    1. zenonF1
    ''Oby im się udało! Sauber na 100 % nie chciał oszukiwać. Cierpią tylko kierowcy, którzy odwalili kawał świetnej roboty!'

    A z kad ty mozesz to wiedziec?

    5. kaniuss
    "to będzie jakieś 0,001 na okrązeniu... ale jednak;))"

    Myslalem ze wybuchne, a ty co masz tunel areodynamiczny w mieszkaniu?

  • 18. mario7878
    • 2011-03-28 14:58:25
    • *.eimperium.pl

    17. pajol112 w mieszkaniu nie ma, ale ma go w piwnicy ;)))))))

  • 19. Nuhtylupik
    • 2011-03-28 21:26:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Czy ktoś zauważył że:
    Debiut Roberta Kubicy - Sauber, 7 miejsce, dyskwalifikacja
    Debiut Sergio Pereza - Sauber, 7 miejsce, dyskwalifikacja

  • 20. matito
    • 2011-03-31 14:27:28
    • *.adsl.inetia.pl

    ciesze sie że jest metora 107% przynajmniej nie było tłoku na torze

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo