komentarze
  • 1. michal669
    • 2011-03-11 09:08:39
    • *.dynamic.chello.pl

    Tak, kierowca chce jeździć bolidem, a nie obsługiwać go.

  • 2. MARTINWTCC
    • 2011-03-11 09:13:19
    • *.adsl.inetia.pl

    Dokladnie maja w stu procentach rację

  • 3. kam39
    • 2011-03-11 09:17:48
    • *.lukman.pl

    ograniczone do wyścigu też się zgadzam ale jeszcze jak by mogli go używać kiedy by chcieli a nie tylko w wyznaczonych strefach na torze

  • 4. sydemon
    • 2011-03-11 10:19:40
    • *.tarnow.mm.pl

    3. kam39, chyba nie wiesz o czym piszesz...

  • 5. baranq
    • 2011-03-11 10:34:44
    • *.tvkdiana.pl

    Usunięty

  • 6. athelas
    • 2011-03-11 10:36:02
    • *.strong-pc.com

    4. A wg mnie ma rację. Nawet, jeśli obaj kierowcy użyją skrzydła, to wyprzedzenie będzie łatwiejsze, bo przy wyjeździe poza tunel aerodynamiczny nie straci tyle prędkości co bez ruchomego skrzydła. Ale to tylko przypuszczenia, zobaczymy w praktyce, będzie źle to zmienią.

  • 7. sydemon
    • 2011-03-11 10:47:43
    • *.tarnow.mm.pl

    6. athelas, gdyby mogli używać kiedy chcą to przycisk by był wciśnięty przez prawie cały tor. Zwalniany byłby tylko na szybkie zakręty. Bezsens.

  • 8. beltzaboob
    • 2011-03-11 10:48:17
    • *.play-internet.pl

    @1. michal669 - ładnie to ująłeś. Pełna zgoda.

  • 9. theadzik
    • 2011-03-11 10:55:20
    • *.net.stream.pl

    A mi się podoba skrzydło w kwalifikacjach. Kierowca, który szybciej "wyłączy" docisk tylnej osi na wyjściu z zakrętu będzie miał dużą przewagę, za wczesne użycie skrzydła = wylecenie z toru. Więc wraca jazda na krawędzi ;)

  • 10. Sasilton
    • 2011-03-11 10:59:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    narzekają ci ktorym opuszczenie tylniego skrzydła nie wiele daje a wiele mogą stracić na prostych

  • 11. kam39
    • 2011-03-11 11:03:27
    • *.lukman.pl

    7. sydemon
    a kanałem f jak było?? nie było żadnego przepisu regulującego kiedy można było go użyć to po co ma być i przy tylnym skrzydle?? efektem kanału f i tylnego skrzydła jest praktycznie to samo(nie uwzględniając docisku na tylną oś)

  • 12. sydemon
    • 2011-03-11 11:22:22
    • *.tarnow.mm.pl

    11. kam39, ja bym nie powiedział, że działanie "jest praktycznie takie samo". Uruchamianie systemu jest również inne (bardziej absorbujące kierowcę).

  • 13. athelas
    • 2011-03-11 12:50:11
    • *.strong-pc.com

    10. Nie koniecznie. Red Bull z tego, co kiedyś komentatorzy na testach zauważyli ma najlepiej działające skrzydło. W dodatku ich bolid mocno nastawiony na docisk, przy używaniu ruchomego skrzydła raczej zyskał by najwięcej.

  • 14. Arko123
    • 2011-03-11 13:37:31
    • *.54.117.1

    Jesli kierowcy tak cha, to znaczy, ze jest cos na rzecy i powinna byc zmiana...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo