DO
GP Las Vegas
21.11 - 23.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Las Vegas
-
Verstappen pewnie wygrał w Las Vegas
-
McLaren utrudnił sobie walkę o tytuł w mistrzostwach kierowców
-
Verstappen wrócił do gry w mistrzostwach świata
-
Przeciętny wyścig Ferrari, ale w kierowcach tli się jeszcze nadzieja na...
-
Chaos na starcie pokrzyżował plany kierowcom Alpine
-
Russell dowiózł podium, Antonelli pojechał świetny wyścig mimo falstartu
-
Hadjar: to był nasz najlepszy weekend w sezonie
-
Haas wyprzedził Astona Martina w klasyfikacji generalnej
-
Świetne tempo Hulkenberga i duży błąd Bortoleto na starcie
-
Aston Martin stracił tempo na suchym torze
-
Hamilton po raz pierwszy w karierze czystym tempem zajął ostatnie miejsce w kwalifikacjach

Ostatnia aktywność
21.02.2014 18:57
0
COŚ WIDZĘ ŻE CZASAMI NIE DA SIĘ ZROZUMIEĆ. Powyższe wytłumaczenia dot. generatorów w zaciskach czy innym z elementów ukł . hamulcowego są wg. mnie zrozumiałe ale JEŚLI ktoś twierdzi że się nie da to zapraszam do przestudiowania historii techniki - można generator zamocować w kadłubie (choć w tym miejscu znajduje się kierowca w F1) podobnie jak to miało miejsce w Mercedesie 300 SL z 1955 roku, W Gullwingu hamulce (bębnowe) znajdowały się nie przy kołach lecz w komorze silnikowej obok silników i choć samochód miał napęd na tył to koła przednie były po pewnej części z "niby" półośkami. Jak już ktoś bardzo się burzy że to zbyt wysoka temp. przy tarczach to generator można włożyć w "kadłub" i napędzać za pomocą półosiek.
Przejdź do wpisu Brake by wire w F1 - co to takiego?