DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
12.06.2009 11:40
0
I tak syn nazisty, dziad o sado-masochistycznych skłonnościach seksualnych zniszczy F1, gdzie co najmniej tak samo ważny jak rywalizacja kierowców na torach jest wyścig technologiczny. I nic nie zmieni fakt, że będą w F1 jeździć bolidy o historycznych nazwach (Lotus itd.), bo to będzie tylko jedna wielka atrapa...
Przejdź do wpisu Stoddart: F1 przeżyje największy wstrząs w historii
11.06.2009 21:17
0
Jestem przekonany na 99%, że o się skończy rozłamem, tak jak onegdaj Indy Car podzieliło się na CART i IRL. Nie wiem kto ma prawa to nazwy F1, ale i tak seria firmowana przez FOTA przyciągnie najlepsze zespoły i kierowców, podczas gdy w FIA F1 będą się ścigać leszcze w wozach drabiniastych za 40 milionów funtów, a wśród nich brylować będzie "mistrz kierownicy" Kazuki Nakajima...
Przejdź do wpisu Mosley spotka się dzisiaj z FOTA
30.05.2009 12:26
0
Święte słowa. Jaguar raczej stracił część prestiżu nieudanym wejściem do F1. Podobnie może być z Astonem. Marzy mi się tylko, żeby do F1 wrócił kiedyś Lotus...
Przejdź do wpisu Richards złożył wniosek w FIA
23.05.2009 20:47
0
O to właśnie chodzi. Ferrari zaczęło najgorzej od 1981 r., ale się podniosło. MacLaren miał na początku sezonu dramatycznie słaby bolid, ale powoli dobija do czołówki. A w BMW regres. Nie chcę na nich biadolić, bo to w końcu dr Theissen wypatrzył Roberta, dał mu szanse, a w zeszłym sezonie bolid, w którym mógł regularnie walczyć o podium. Ale boję się, że z BMW może być jak z Hondą czy Toyotą - wyniki odwrotnie proporcjonalne do ponoszonych kosztów.
Przejdź do wpisu Ferrari wraca do formy w Monako
23.05.2009 20:41
0
Jak dotąd jedyną zaletą BMW-Sauber F1.09 jest wytrzymałość, co pokazało zderzenie Kubicy z Trullim w Chinach. Niestety, taka jest F1 - "raz na wozie, raz pod wozem". Utalentowany przecież Jenson Button długo czekał na dni chwały...
Przejdź do wpisu Theissen: mieliśmy problemy z ogumieniem