DO
GP Kanady
13.06 - 15.06
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Hiszpanii
-
Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
-
Racing Bulls wyprzedziło Haasa w klasyfikacji generalnej
-
Neutralizacja zepsuła wyścig Red Bullowi
-
Gasly zapunktował, ale Alpine spadło na ostatnie miejsce w mistrzostwach
-
Piastri w Hiszpanii sięgnał po piąte zwycięstwo w sezonie
-
Leclerc na podium, Hamilton gra zespołowo
-
Hulkenebrg zdobył 10 punktów, a Sauber przeskoczył w klasyfikacji Astona
-
Williams z najgorszym wynikiem w tym roku
-
Russell ukończył wyścig tuż za podium, ale po drodze zaliczył starcie z Verstappenem
-
Alonso przed własną publicznością sięgnął po pierwsze punkty w tym roku
-
Kara przekreśliła szanse Bearmana na punkty
Ostatnia aktywność
30.09.2008 09:47
0
Ja jestem za likwidacją tankowania podczas wyścigu, może jest to widowiskowe ale zbyt niebezpieczne zwłaszcza dla mechaników, jak komuś urwie łeb to w końcu zrezygnują z tego. Jak ktoś wcześniej pisał jestem za zdalnym ograniczeniem prędkości w bolidach tak do 100 km/h podczas wyjazdu SC, a jeśli chodzi o niebezpieczeństwo bolidu będącego w zakręcie to przecież są czujniki przeciążenia jakimi są poddawani kierowcy i system mógłby zadziałać z odpowiednim opóźnieniem, poza tym można wprowadzić jakiś flesz ostrzegający kierowcę o włączeniu w/w ograniczenia. Przy obecnych przepisach wyścigi na pewno są bardziej widowiskowe i szybkie i raczej z tankowania w przyszłym sezonie nie zrezygnują. Obecne przepisy pozwalają wygrać potencjalnie słabszemu zespołowi, ale czy oto chodzi żeby o losach wyścigu decydował kierowca który w nim już nie jedzie.
Przejdź do wpisu Szykują się zmiany zasad neutralizacji