DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
20.03.2008 01:15
0
Winą może być ECU, ale nie dlatego, że palce maczała w to stajnia McLaren. Przecież wszyscy dostali jednakowe jednostki. Nie było specjalnej edycji dla Ferrari. Już nie popadajmy w skrajności. No chyba, że naprawdę zaprogramowali to tak, żeby było niekompatybilne z bolidami Ferrari;)
Przejdź do wpisu Ferrari: to mogła być wina ECU
19.03.2008 23:53
0
No tak... Teorie spiskowe jak zwykle królują. Prawdą jest, że ECU powinno być tworzone przez firmę nie związaną z żadną stajnią, ale weźcie pod uwagę, że wszyscy mają ten komputer u siebie. Ferrari jak widać nie umiało się dostosować.
Przejdź do wpisu Ferrari: to mogła być wina ECU