Orzech93
Ostatnia aktywność
avatar
Orzech93

13.11.2016 20:46

0

Verstappen w tym wyscigu to prawie jak Senna w Monako 84 :) Dał radę Max, zyskał w moich oczach, co do Rosberga, to chyba u nich rodzinne, zdobywanie mistrzostwa na farcie :)

avatar
Orzech93

21.03.2016 11:09

0

No szkoda trochę Monzy, tor super, bardzo szybki, a coraz mniej takich w F1, ale zamienniki są bardzo ciekawe, chętnie bym zobaczył wyścig zarówno na Mugello jak i na Imoli, byle nie jakiś kolejny, nudny Tilkodrom.

avatar
Orzech93

27.02.2016 16:17

0

@4 Są, w USA. Co do tematu, robi się przysłowiowy i dosłowny cyrk na kółkach z F1.

avatar
Orzech93

22.02.2016 16:04

0

Mercedes dużo jezdzi na tle konkurencji. 115 kółek gdzie reszta ok 50. Ciekawe co oni tak testują :D

avatar
Orzech93

19.02.2016 00:11

0

@Nutella_w_pomid A może dlatego, że Williams w tym samym dniu zaprezentuje nowe barwy na starym bolidzie a chwile później zaprezentują nowy bolid z nowymi malowaniami (albo i starymi:P)

avatar
Orzech93

26.09.2015 15:33

0

„Wierzę w ten projekt. McLaren, Honda- z potencjałem tych dwóch firm to tylko kwestia czasu kiedy zaczną znowu wygrywać.” Kwestia czasu powiada, dla mnie to raczej stoi w miejscu, albo porusza się bardzo małymi kroczkami. W porównaniu do Renault w poprzednim sezonie to słabo to wygląda, wiem że nie można zestawiać tych dwóch sytuacji ze sobą, bo honda dopiero co weszła w świat F1 po przerwie, ale w odniesieniu do problemów na starcie sezonu, to Renault robiło postępy widoczne a Honda jakoś kręci się w kółko, jest trochę lepiej, to przychodzi tor, specyfikacja nie odpowiada i jest tragicznie. Czy to się zmieni w przeciągu sezonu, dwóch to nie wiem, ale wiem że Alonso więcej tego może nie wytrzymać.

avatar
Orzech93

25.09.2015 22:37

0

Dziwna sytuacja się robi z tym zespołem. Dlaczego w takich okolicznościach Renault jeszcze zwleka. Jak ktoś napisał, z tej ekipy można wygrzebać potencjał przy odpowiednich środkach. Najbardziej irytujące jest to, że wszystko dzieje się pod szyldem LOTUS.

avatar
Orzech93

23.11.2014 21:25

0

@6 devious Zgadzam się z tobą. Dodam tylko, że jeżeli Mclaren ma budować teoretycznie nowy zespół, rozwijać maszynę i nadal niepewny silnik Hondy, jeżeli mają aspiracje na zdobycie mistrzostwa to powinni, przynajmniej na początku ścieżki rozwojowej postawić na doświadczenie, w tym przypadku na Buttona. Faktem jest, że w obecnej stawce jest jednym z najbardziej doświadczonych kierowców, miał okazje prowadzić wiele konstrukcji, dlatego to on powinien pojawić się koło Alonso w przyszłym sezonie. Moim zdaniem w takim przypadku jakim się znajdują (znajdą) powinni wstrzymać się z rozwijaniem młodych talentów,

avatar
Orzech93

24.09.2014 15:45

0

Buahahaha :D Co za wizjoner. Wiedziałem, że ów człowiek ma fantazje. Ale aż taką? Nie za szybko panie Helmucie?

avatar
Orzech93

25.07.2014 12:34

0

Dokładnie, nowinki były zawsze. Jedną wielką nowinką jest ewolucja bolidów przez lata. Oczywiście jedne są lepsze i niezbędne inne natomiast hmm zabijają rywalizacje bezpośrednią. Możemy delektować się większą liczbą wyprzedzeń ale hmm jak by to określić "sztucznych". Ciekawe pojedynki na torze przerywane są bezproblemowym objechaniem zawodnika w strefie DRS.

avatar
Orzech93

25.07.2014 12:23

0

To, że wygrywają to nie dziwota, kiedyś musieli. Dla mnie osobiście trochę zaskoczeniem była taka dominacja. Zapewne rewolucje silnikowe dużo im pomogły. Kto wiedział, że Renault spapra robotę na początku i RBR będzie w takich problemach. Sam również przed sezonem sądziłem że RBR nie odpuści. Dlaczego więc inne zespoły z aspiracjami nie mogą w przyszłości odnosić Takich sukcesów? Przyszły sezon powinien być już bardziej wyrównany.

avatar
Orzech93

25.07.2014 01:56

0

@14 Faktycznie, ale chodzi mi tutaj bardziej o możliwości zmiany własnie tej hierarchii. Czy Mercedes był takim pewniakiem. Hmm może tak może nie. Faktycznie budowali ten zespół bardzo solidnie. Ale początki też nie były kolorowe, może sezon 2013 nabierał tempa w ich wykonaniu. Czy chodzi tu o finanse? Nie sądzę, ponieważ jednak ferrari tez posiada pokaźny portfel, ale aż takich efektów nie ma. Podając przykład McLarena nie mówię o nagłym przebłysku, ale: McLaren juz na jakims poziomie jest, kapitałem jakimś obracają, jeżeli Honda się faktycznie spisze może to być strzał w dziesiątkę. Może silnik to nie jedyne brakujące ogniwo, ale zapewne ważne. Dlatego mówiąc o atrakcyjnej posadzie nie mówię o związaniu się konkretnego kierowcy tylko na jeden sezon, ale o kilku sezonach. Hamilton jednak też nie wygrywał od początku swojej kariery w Mercedesie. Co do Williamsa, faktycznie taka niespodzianka, ale tutaj widzimy ile w tej erze formuły 1 daje jednostka napędowa. Mam sentyment i szacunek do tego zespołu, oglądanie na podium jest miłe ale czy tak będzie do końca sezonu? Kto to wie...:D

avatar
Orzech93

25.07.2014 00:29

0

@1. Zgodzę się, ale technologia biegnie do przodu, a kto stoi w miejscu ten się cofa. Również uwielbiam czystą rywalizacje na torze. Co do tych systemów, to problemem jest zbyt duża ingerencja FIA (mało kto wiedział by co to na prawdę jest FRIC gdyby nie "zakazano" tego w połowie sezonu) we wszystkie nowinki. Można by dać zespołom troszkę więcej wolnej ręki.

avatar
Orzech93

25.07.2014 00:22

0

Przepraszam, miało być powiedzenie "od lat".

avatar
Orzech93

25.07.2014 00:19

0

@9. Spokojnie, dla mnie w F1 od lat oznacza najwidoczniej więcej :D

avatar
Orzech93

25.07.2014 00:08

0

@7 Ale Formuła 1 nie istnieje od 2007 roku.

avatar
Orzech93

24.07.2014 23:49

0

@2. Hmm chyba krótko się interesujesz F1 jeżeli Williams jest od lat zespołem środka stawki... Co do prawdopodobnych zmian na przyszły sezon to nie wiem dlaczego wiele osób twierdzi, że Mclaren nie jest opcją. Dla mnie jest i to nawet atrakcyjną. Mercedesa też mało osób podejrzewało o taką dominację. A jak wiadomo McLaren to zespół z ogromnym doświadczeniem, wie jak wygrywać, a że ostatnie sezony są średnie to może wynikać z braku konkretnej gwiazdy. Ale w McLR wszyscy mówią o sezonie przejściowym. Może warto im zaufać. Co do Srebrnych to wg mnie mogą w następnym sezonie nie utrzymać takiej przewagi. Nie jest tajemnicą, że zespoły uczą się nowych silników, a wiadomo, że łatwiej jest jak ma się pierwszeństwo, myślę że RBR mogą być konkurencyjni jak wyjaśnią swoje problemy z Renault.

avatar
Orzech93

20.04.2014 13:06

0

Tak sie zastanawiam nad obniżką formy McLarena w ostatnich sezonach. W sumie uważam, że w tym zespole brak tego kierowcy z zapałem, który pociągnął by ten zespół do zwycięstw, tak jak Hamilton czy inni poprzednicy. Gdyby plotki na temat ALO by si potwierdziły, do tego sprzyjające warunki i układająca się współpraca z Hondą, to McLaren mógł by się odbudować

avatar
Orzech93

21.03.2014 00:09

0

Miło się zrobiło jak to zobaczyłem. Fajnie, że pamiętali. Google u nie zapunktowało:D

avatar
Orzech93

14.03.2014 16:42

0

Wiadomo na jakich kanałach i od jakiego GP będzie transmitowane?

avatar
Orzech93

12.03.2014 17:18

0

O własnie:D Tego czarnego mi w tym malowaniu McLarena brakowało. Co do transmisji - prawdziwy kibic zawsze sobie poradzi. @14 A tam głupoty gadasz. Dla mnie GP Australii, z racji pory o której się odbywa, ma swój specyficzny klimat.

avatar
Orzech93

02.03.2014 00:09

0

@ demon18 A dlaczego akurat Williams nie może się nagle odrodzić? W przypadku Mercedesa to było w sumie budowanie zespoły no prawie od początku, cały proces tworzenia ducha sportu i rywalizacji, ciągłe kompletowanie zespoły, no i w końcu widać efekty, a Williams jest w formule nieprzerwanie już od wielu lat, oni nie muszą odbudować zespołu, w tym przypadku należy odpowiednio zgrać odpowiednie czynniki ( sponsorzy, konstrukcja, kierowcy itd.) ale wciąż pewnie pamiętają swoje czasy sukcesów, więc ja wieże, że są w stanie dobrze jeździć i nie sądzę, że jest to kwestia dłuższego czasu, bycia jak to powiedziałeś "przeciętniakiem".

avatar
Orzech93

01.03.2014 19:39

0

W przypadki Williamsa wszystko zaczyna się dobrze układać. Korzystają z jednostek mercedesa , co wszyscy wiedzą czym poskutkowało, mają 2 w miarę dobrych kierowców, co prawda Bottas nie pokazał jeszcze jakiejś wielkiej klasy, ale może być regularnym kierowcą, co w połączeniu z dobrym bolidem może poskutkować większą ilością punktów niż dotychczas. No i po kolejne, z tego co wiemy, Williams będzie miał spore szanse na posiadanie dosyć sporego zaplecza finansowego. A Massa? Ja uważam, że jak by okoliczności się złożyły, to dlaczego nie miałby walczyć o mistrzostwo. On po ostatnich latach zapewne jest strasznie głodny sukcesów, a potrafi być szybki (2008)

avatar
Orzech93

20.02.2014 15:35

0

Cieszy postawa Williamsa. Dzisiaj zdecydowanie odrobili dystans. Co do Czasu Magnussena, faktycznie już mało brakuje do czasów 2013.

avatar
Orzech93

06.02.2014 22:29

0

Mija się to wszystko z celem. Chcąc poprawić widowisko, mogą popsuć walkę w wyścigu. Zespoły mają w tym inny cel. Jak wiadomo, większość zespołów ma realne szansę na awans do Q3, nowy komplet opon jest szansą na uzyskanie przez pierwszą 10 lepszych wyników podczas niedzieli. A co z pozostałymi? Utworzyły by się większe różnice między kierowcami. Walczyła by pierwsza 10. Dlaczego więc nie wrócić do punktowania PP? Wydłużenie Q3 to faktycznie bujda. Czasami proste sposoby są najlepsze.

avatar
Orzech93

06.02.2014 22:20

0

@ szakal_No1 O przepraszam, ja bym nie przesądzał tak szybko. Dziadziuś w tym wypadku wie co mówi. Nie mieliśmy jeszcze okazji zobaczyć Rosberga w roli mknącego po tytuł. Czy nie dźwignie? Tego nie wiemy. Tak jak powiedziałem Rosberg nie był w takiej sytuacji jeszcze, raczej nie miał przyjemności walczyć o tytuł, ale prawie zawsze prezentuje stabilną formę, mniej więcej na poziomie pierwszej 10. Jeżeli wszystko się ułoży, to zadecydują pierwsze wyścigi, kiedy to nagle ROS może okazać się lepszy, a wtedy MB raczej postawi na niego. Ja osobiście w poprzednim sezonie nie zauważyłem by Nico miał jakieś kompleksy związane z obecnością Lewisa w zespole. Pamiętajmy, to już nie jest McLaren, tu nikt Hamiltona po głowie nie gładzi. Kwestia narodowości (jeżeli taka miała by wpływ w tym zespole) również leży po stronie ROS.

avatar
Orzech93

01.02.2014 17:16

0

Dobrze, że McLaren wykombinował jakieś nowe rozwiązanie mimo tylu zmian na ten sezon. Mam nadzieję, że FIA tego nie zablokuje. Tak samo było z kanałem F, ktoś wymyślił a później wszyscy kopiowali z różnymi efektami.

avatar
Orzech93

31.01.2014 22:50

0

RB rok temu radził sobie zdecydowanie lepiej i raczej coś pokazywał. Ustanawiali czasy na poziome pierwszej czwórki, ale nie to jest najważniejsze. W pierwszych testach kręcili jedną z największych ilości okrążeń w pierwszych testach w Jerez. Tutaj zmiany są o wiele większe w bolidach ogółem, więc ja uważam, że RB nie darował by sobie tych testów. Problem jest i jest widoczny, pytanie kiedy się z tym uporają, Jak kilka osób tutaj zaznaczyło w Bahrajnie będzie o wiele wyższa temperatura więc w ich przypadku ważne jest natychmiastowe rozwiązanie tego problemu by w Bahrajnie nie tracić kolejnych cennych kilometrów. A co do wyznań zespołowo-zespołowych, Są fani RB, są fani Mercedesa, ale pamiętajmy, wszyscy jesteśmy fanami F1. Dobrze było by uszanować sympatie innych użytkowników.

avatar
Orzech93

31.01.2014 21:29

0

@orto Ogólnie rzecz biorąc, drobne błędy w pisowni mi nie przeszkadzają, gorzej jest natomiast gdy uwagę zwraca ktoś, kto sam robi wyraźne błędy. @Dexterus W sumie racja, ale jak pisałem wcześniej, w poprzednich sezonach zmiany nie były tak drastyczne jak teraz. Moim zdaniem, w tej sytuacji, każdy kilometr przebyty nową konstrukcją jest na wagę złota. Co do Magnussena to faktycznie chłopak robi dobre wrażenie, ale na wyniki przyjdzie czas w marcu. Dostał niebywałą szansę zadebiutować od razu za sterami McLarena. Mam nadzieję, że to wykorzysta. Sam bym chciał, by z młodych talentów Bottas pokazał co potrafi, w drugiej połowie ubiegłego sezonu troszeczkę objechał Maldonado. Mam nadzieję, że Williams umożliwi mu dalszy rozwój. PS: A co do McLarena to raczej wszyscy wiedzą, że ten zespół potrafi złowić dobry talent.

avatar
Orzech93

31.01.2014 20:17

0

@zzagrobu Nie chcę się udzielać w wasze przekomarzania, ale jeżeli już zwracasz uwagę na pisownię, to sam się tych zasad trzymaj. Po pierwsze - zdanie zaczynamy wielką literą. W języku polskim słowo "belkot" jednak jest mniej znane od słowa bełkot. A na koniec, w polskiej pisowni raczej nie jest dozwolone używanie kilku znaków kończących zdanie takich jak: !, ., ?. Więc jak chcesz się czepiać pisowni, to proszę Cię, sprawdź najpierw zasady pisowni. Co do testów, absolutnie nic nie można stwierdzić, aczkolwiek w wielu środowiskach związanych z F1 słychać, że wytrzymałość może być kluczem do sukcesu w nadchodzącym sezonie. Jeżeli Renault i RB uporają się z problemem mogą powalczyć, ale faktem jest, że na dzisiejszy dzień, po sporej liczbie przejechanych kilometrów, Renault ma problemy z stabilnością działania swoich jednostek napędowych. Mercedes przez zimę faktycznie wykonał "lepszą" robotę. Oczywiście nie wiadomo czy problemy z jednostkami Renault są spowodowane wadami konstrukcyjnymi danych ekip czy też wynikają z budowy silnika.

avatar
Orzech93

31.01.2014 19:02

0

@BoronWNS Nie uważam, iż brak udziału RB w testach był jakąś swego rodzaju taktyką, za dużo się ryzykuje. Przy tej ilości nowinek ważna jest jak największa liczba przejechanych kilometrów by zrozumieć wszystkie konfiguracje, współpracę nowych elementów itp. tym bardziej, że zimowe testy to tak naprawdę najlepszy sposób do sprawdzenia swoich konstrukcji, później po prostu nie ma na to czasu.

avatar
Orzech93

31.01.2014 15:53

0

Hmm, może i część winy leży po stronie Renault, ale zapewne w Red Bullu przekombinowali (kiedyś trzeba było...). Jakoś Kamui dzisiaj Caterhamem pojeździł.

Przejdź do wpisu Red Bull opuszcza Jerez

avatar
Orzech93

28.01.2014 20:35

0

Moim zdaniem biorąc pod uwagę tegoroczne bolidy to Williams naprawdę jest ładny. Oczywiście, posiada ten dziwny palec, ale w wydaniu Williamsa wygląda dobrze. Oby im ten sezon dopisał w lepsze wyniki niż ostatnio.

avatar
Orzech93

28.01.2014 17:15

0

@5 Williams przeważnie testuje nieoklejony bolid .

avatar
Orzech93

27.01.2014 17:49

0

A faktycznie:D Zlało się z tłem przedniego skrzydła.

Przejdź do wpisu Toro Rosso prezentuje STR9

avatar
Orzech93

27.01.2014 17:46

0

O, a jednak dało rade zbudować normalny bolid z normalnym nosem:D

Przejdź do wpisu Toro Rosso prezentuje STR9

avatar
Orzech93

25.01.2014 20:18

0

Nie jest aż tak źle. McLaren ma zdecydowanie bardziej brzydkie rozwiązanie. Coś czuje, że Merc będzie miał podobne jak Ferrari. Ciekawy jestem wizji RBR na nowe przepisy.

Przejdź do wpisu Ferrari zaprezentowało F14 T

avatar
Orzech93

24.01.2014 13:09

0

Strach pomyśleć co będzie dalej jeżeli Mclaren w ostatnich latach projektował najładniejsze bolidy.

avatar
Orzech93

18.01.2014 20:31

0

Oczywiście uwzględnienie Roberta w tym rankingu bardzo cieszy. W sumie Robertowi należy się miejsce w rankingu bo jego kariera została przerwana nie z jego woli. Ale co do samego rankingu mam trochę zastrzeżeń. W sumie Ronie mógł być trochę wyżej, również Cevert jak i przede wszystkim Regazzoni. Takie moje zdanie. A jak wy to widzicie?

avatar
Orzech93

30.12.2013 21:52

0

Ten rok nie był najlepszy dla świata sportów motorowych. Trzymaj się MSC.

avatar
Orzech93

30.12.2013 00:11

0

Twardziel Szumi da rade, musi dać rade. Oby się z tego wylizał. My już jesteśmy doświadczeni i wiemy że należy wierzyć. Swoją drogą gdy czytam te wiadomości od razu powraca okres po wypadku Roberta.

avatar
Orzech93

12.12.2013 12:35

0

Ten "konkurencyjny poziom" to zapewne odpowiednie zaplecze finansowe danego zespołu. Martwią się by kolejny zespół nie odpadł za szybko.

avatar
Orzech93

29.11.2013 23:13

0

No to teraz lotus może sobie darować cele przynajmniej powtórzenia wyniku z tego sezonu. Groszek może się starać ale jego punkty, pewnie spore w co nie wątpię, nie wystarczą do dobrego rezultatu na koniec 2014. A Maldonado? No cóż, jak uda mu się ukończyć (bez żadnego dzwona itp.)wyścig to i tak pewnie w 2 dyszce. Szkoda w ogóle że ten team nazywa się Lotus. Niszczą świętość jakim był Team Lotus, to co wykreował Colin.

avatar
Orzech93

22.11.2013 20:45

0

Z jednej strony szkoda, że się sezon kończy (bardzo szybko to minęło) z drugiej strony ile można się męczyć dominacją byków. jedynie można mieć nadzieje, że przyszłoroczne zmiany bardziej wyrównają stawkę. Fajnie by było zobaczyć Mercedesa przynajmniej na podium na zakończenie sezonu

avatar
Orzech93

22.11.2013 16:27

0

Czy też zauważyliście zmianę nastawienia Williamsa co do swoich wyników? W ostatnich czasach wiadomo jak było. Nie sądzę, że walka o najlepsze pozycje i dążenie do takiego celu było najważniejsze. Teraz Williams jak by chciał się odrodzić, zrezygnowanie z usług Maldonado, postawienie na doświadczonego kierowcę (dali Massie szansę, choć ten nie prezentował najlepszej formy od wypadku). Mam nadzieje, że Williams w końcu się odrodzi, nie muszą odrazu wygrywać sezonu ale regularne pkt+ częste wizyty na podium było by ok. A Massa może w końcu pokaże na co go stać, byle by tylko nikt go nie ograniczał.

avatar
Orzech93

14.11.2013 22:35

0

17. Ja się nie zdziwię:P Widać presja Mclarena co do wsadzenia Kevina w jakikolwiek kokpit jest spora, tak spora ze postanowili dać mu szanse w własnym Teamie. Być może Magnussen znajduje się w jakiejś niebywałej formie, może w różnych porównaniach wypada lepiej od Pereza. Mclaren zapewne dysponuje wielką gammą danych co do obydwóch kierowców i postanowili postawić na Magnussena. Ja uważam że dobre posunięcie, kto jak kto ale Mclaren potrafi się wstrzelić z debiutantami w F1, a co mogą stracić? Oprócz trochę kasy od sponsorów Sergio to nic, i tak jest źle więc czemu nie spróbować?

avatar
Orzech93

06.09.2013 20:25

0

"Nie będę zbyt skupiony na tym, aby dostać się do Q3", "dobrze byłoby dostać się do Q3" i uwierzyć że to mówią kierowcy Mclarena ;/

avatar
Orzech93

06.09.2013 20:17

0

Czy będzie ten komentator czy inny to już nie to samo co Mikołaj, który potrafił czasem i nawet zgasić Borowczyka:D

avatar
Orzech93

16.05.2013 19:00

0

no i pięknie:D Powrót do dobrze znanego i dobrze funkcjonującego duetu może być dobrym połączeniem:D Mam nadzieje że Mclaren nareszcie będzie odnosił większe sukcesy.

Przejdź do wpisu Honda wraca do F1!

avatar
Orzech93

20.02.2013 17:48

0

@5 A gdzie pozostałe 7%?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu