WIADOMOŚCI

Alonso: 20 punktów starty to nadal dużo
Alonso: 20 punktów starty to nadal dużo
Fernando Alonso, który podczas dwóch ostatnich wyścigów zdobył najwięcej punktów z całej stawki – aż 43 – przyznał, że zredukowana strata stworzyła o wiele bardziej komfortową sytuację. Hiszpan nadal twierdzi, że F10 potrzebuje wielu poprawek, jednak jest już zdolne do triumfu na niektórych obiektach. Na pozostałych najważniejsze jest, według kierowcy Ferrari, minimalizowanie strat.
baner_rbr_v3.jpg
„Przed dwoma wyścigami strata wynosiła 47 punktów, więc po GP Niemiec i Węgier zredukowaliśmy tę różnicę do połowy. To dla nas ważne, ponieważ wkraczamy w kolejny miesiąc ze stratą mniejszą, niż 47 punktów, która była zbyt wielką przepaścią”.

„Teraz, 20 punktów to nadal dużo. Zwłaszcza, że wiemy jak konkurencyjny jest Red Bull oraz jak niebezpieczny jest McLaren, który miał wprawdzie trudy weekend, ale jestem przekonany, że po wakacyjnej przerwie wróci bardzo mocny”.

„Zdajemy sobie sprawę, że nie będzie łatwo, ale z samochodem, którym dysponujemy i z wprowadzonymi poprawkami, wiemy, że czekają na nas tory, na których będziemy mieli szansę – tak jak w Niemczech – będą również tory jak Hungaroring, gdzie nie będziemy mieli szans na wygraną i będziemy zmuszeni zdobyć tyle punktów, ile jest to możliwe – tak jak zrobiliśmy to wczoraj”.

„Sytuacja nadal jest otwarta, ale walka będzie bardzo trudna. Musimy teraz zachować spokój i poprawić się. Jeśli się nie uda, nie zdobędziemy mistrzostwa. Jednak jeśli odniesiemy sukces, może będziemy mieli szansę”.

„Nadal czekają nas bardzo ważne wyścigi, istotne więc, że udając się na wakacyjną przerwę nasza strata jest mniejsza, niż 25 punktów, czyli dystans jednego wyścigu”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

18 KOMENTARZY
avatar
TuR1smo

02.08.2010 16:41

0

no, bo o Renault nie może być mowa. :)


avatar
vukar

02.08.2010 16:57

0

Tak a mówili że Renault już jest na poziomie Ferrari. Muahahah:-) Alonso trzeba przyznać że jak nie mają pecha to potrafi dać się we znaki nawet z bolidami co są o 2sec szybsze na okrążeniu.


avatar
Budyn_F1

02.08.2010 17:11

0

Ferrari zrobilo wieksze postepy niz Renault i to widac wiec nie ma co porownywac tych dwoch zespolow


avatar
motteo

02.08.2010 17:12

0

2.vukar chyba cie wyobraźnia poniosła z tymi 2 sekundami.


avatar
vukar

02.08.2010 18:25

0

ok 1,2sec


avatar
fanAlonso=pziom

02.08.2010 18:32

0

ehhhh... co to by było jakby Fernando zdobył tytuł ...


avatar
Kwazar

02.08.2010 18:35

0

Tytuł tego artykułu to jakiś celowy żarcik? ;)


avatar
damianes123

02.08.2010 19:25

0

Usunięty


avatar
damianes123

02.08.2010 19:36

0

Usunięty


avatar
yarzyna

02.08.2010 19:37

0

kempa dla przedmówcy chyba ban się należy... rzadko się wypowiadam ale takie posty na tym forum to poniżej krytyki i chyba nikt nie chce się zniżać do poziomu... od razu przypomina mi się moje motto "nigdy nie rozmawiaj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniam..."


avatar
skidmarks

02.08.2010 20:30

0

Lewis może odjeżdżać przez cały weekend w Spa-Francochamps


avatar
maxis12

02.08.2010 21:18

0

Kempa mam pytanie do ciebie: Kiedy beda wyniki typowania?? Chyba cos system nie pracuje dobrze. A nawiazujac do przed mowcy to na monzie f-duct sie ńie przyda. Ćhyba ze chce sie miec podsterowny.


avatar
Senna_olk

03.08.2010 03:54

0

12. maxis12 Nie przyda się ? Oj, mylisz się.


avatar
Arab1989

03.08.2010 08:46

0

Czy odebranie Ferrari punktów za GP Niemiec byłoby sprawiedliwe ? moim zdaniem nie ponieważ czy kierowcy tego teamu dojechali by w kolejności Massa, Alonso czy jak to było Alonso Massa to i tak w zespole zostają 43 punkty. Myślę że sprawa rozejdzie się po kościach bo jest to przepis nie życiowy. Czym się rózni takie zachowanie Ferrari od zachowania Red Bulla w kiedy to powiedział prowadzącemu Webberowi żeby oszczędzał paliwo a Vettel był kawałek za nim ? Trzeba patrzec w perspektywie czasu a nie tylko pamietać o jednym wyściu, kolejny taki przykład (nie pamietam dokładnie który to był wyści w sezonie 2009) Barrichello i Button mieli po dwa pit stopy i mogli jechac spokojnie do mety ale Braun ściągnął do pit lane Rubensa zeby Button znalazł się na 1 miejscu


avatar
maxis12

03.08.2010 12:01

0

Zeby f-duct dobrze dzialal trzeba miec rowniez wieksze tylne skrzydlo wiec sensu nie ma


avatar
Senna_olk

03.08.2010 14:22

0

15. maxis12 Jeszcze jedna sprawa : Nadsterowny - tył wyprzedza przód. Podsterowny - przód idzie do zewnętrznej pierwszy. Więc mniejsza siła dociskowa z tyłu powoduje, że bolid jest nadsterowny. Monza niby wymaga b. małej siły dociskowej w porównaniu z innymi torami, ale to nie znaczy, że nie wymaga. Wykluczenie na prostej kilkudziesięciu N, daje niesamowite skutki przy prędkościach osiąganych przez bolid F1.


avatar
eisenwolf777

03.08.2010 16:00

0

McLaren bedzie rzadzil w SPA i na MONZY


avatar
redlum

04.08.2010 20:00

0

nowe giętkie skrzydło przynosi efekty


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu