DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
14.03.2014 07:34
0
Na RTLu nie ma treningu przecież. Bo ten kanał akurat mam
Przejdź do wpisu #1 trening: Alonso najszybszy, Hamilton kończy na poboczu
30.10.2011 16:55
0
Massa jechał właściwym torem jazdy i był z przodu (o pół długości bolidu) a Wy mówicie że powinien ustąpić miejsca Hamiltonowi i go puścić bo on się chciał wcisnąć? Mówicie "kierowca wyścigowy nie ma zwalniać tylko cisnąć" no to w takim razie np. kary za wjechanie ostatnio w tył bolidu Szumachera też nie powinien dostać ten drugi kierowca no bo przecież oni nie mają zwalniać tylko cisnąć
Przejdź do wpisu Hamilton: to był incydent wyścigowy
28.08.2011 22:21
0
Ja nie rozumiałem tej taktyki. Wypadek Hamiltona i SC Vetel naturalnie to wykorzystuje (jak wszyscy) i zmienia opony na świeżę a ferrari nie why? przecież by wiele nie stracił bo był SC no ale spoko. Restart i Vetel bez większych problemów wyprzedza Alonso bo ma świeżą mieszankę a Alonso już mocno zużytą i co ciekawe jego inżynier mu mówi wtedy "spoko to nie jest tragedia bo mamy taką strategię, że jeszcze go dopadniemy". No i przez cały czas czekałem co to za świetna super strategia będzie, że im nie przeszkadza, że Vetel się oddala co okrążenie a Webber na "wolniejszej" twardej mieszance nie traci dystansu. Jak się okazało, że to strategia taka, że będzie jeszcze jeden postój w tym czasie co reszta. Po prostu nie rozumiem
Przejdź do wpisu Alonso: trudno było osiągnąć coś więcej
15.11.2010 18:11
0
105 masz racje chodziło mi o sezon 2008
Przejdź do wpisu Alonso: to i tak jest świetny sezon
15.11.2010 12:49
0
Prawda jest taka że Ferrari ma słabego stratega i to nie pierwszy raz w tym sezonie pokazał szef że z niego kiepski taktyk, RB było pod tym względem o wiele lepsze. Co do tego jak tu ktoś pisał że ALONSO jest słaby bo jakby miał taki bolid jak kubica to by wypadł o wiele gorzej niż nasz kochany KUBEK. Cóż tak się składa że w poprzednim sezonie ALONSO jeździł dla RENI (która wcale nie była mocna wręcz mniej niż średnia jak teraz) i wygrał kilka wyścigów a KUBICA ile wygrał w tym sezonie? A no właśnie. Jak dla mnie w Ferrari trzeba zmienić szefa co się zna na taktyce i będzie mistrz.
Przejdź do wpisu Alonso: to i tak jest świetny sezon
07.11.2010 22:09
0
Dziwne z tym SC niby Alonso trzeci ale przed nim jechały zdublowane auta czy nie powinno być tak że takie auta powinny przepuścić ich aby się mogli ustawić na faktycznych pozycjach jadąc za SC? kiedyś tak byłło
Przejdź do wpisu Alonso: zdobycie tytułu zależy od nas
07.11.2010 18:48
0
Alonso pięknie zdemaskował RBR i temu na kogo stawiają pod koniec wyścigu. Tak to Webber miał info żeby oszczędzał silnik (Webber kręcił lepsze czasy od Vettela) ale jak Alonso się zaczął zbliżać a Vettel był wystarczająco daleko to jakoś już to przestało być problemem. Brawo Alonso
Przejdź do wpisu Vettel zwycięża, Red Bull mistrzem
07.11.2010 00:36
0
12.mysz wielki farciarz? ty chyba nie oglądałeś całego sezonu. Alonso miał bardzo dużo pecha (sprawa z SC itp).
Przejdź do wpisu Alonso: Głównym celem jest zwiększenie przewagi
06.11.2010 18:46
0
Alonso why? czy wam tam ekstra płacą za to aby pojedynek o mistrza był do ostatniego momentu? liczę że na starcie 2 bolidy wyprzedzisz
Przejdź do wpisu Alonso: mogło być gorzej
06.11.2010 18:40
0
Co to było?
Przejdź do wpisu Hulkenberg deklasuje rywali na mokrym Interlagos!
01.11.2010 12:09
0
Inżynierowie z Ferrari wiedzą co robią i na pewno jak zastosują ten silnik to tylko w tedy gdy będą wiedzieć na 100% że da rade wytrzymać.
Przejdź do wpisu Alonso ze świeżym silnikiem w Abu Zabi?
24.10.2010 21:28
0
Wszystko to prawda co piszecie ale z jednym się nie do końca zgadzam. Wymieniacie kierowców co nie popełnili błędy czyli Alonso, Kubica, Massa i Vettel. Co do Vettela to chciałbym zauważyć że jako lider był w bardziej korzystnej sytuacji a mianowicie nikt przed nim nie jechał i miał o wiele lepszą widoczność niż pozostali. Mógł jechać swoim torem jazdy inni musieli zmieniać tor aby coś widzieć.
Przejdź do wpisu Alonso nowym liderem mistrzostw
23.10.2010 10:39
0
Na starcie szansa wyprzedzenia Webbera bo raz że nie ma zawsze dorbych startów a dwa że startuje z brudnej strony. Co do Vettela to liczę na jego kolejne szczeniackie zachowanie i albo do ciała na starcie albo podczas jazdy. Trzymaj się Ferdek. Forza FERRARI!!
Przejdź do wpisu Alonso: najważniejsze to ukończyć wyścig
25.09.2010 20:52
0
Brawo Fernando brawo. Pokazał klasę. ten tor jest czysto techniczny a technika Alonso jest na bardzo wysokim poziomie. Szkoda Massy.
Przejdź do wpisu Kierowcy Ferrari wystartują z dwóch końców stawki
11.09.2010 16:05
0
Skiba1196 jak Alonso jeździł ostatnio w Renault to wygrał 2 wyścigi bodajże a wtedy renia była tak konkurencyjna jak mniej więcej teraz. Prawda jest taka że Kubica spieprzył Q3 bo w Q2 i Q1 miał lepsze czasy. Co nie oznacza że jest złym kierowcą bo ja uważam że jest bardzo dobrym tylko po prostu nie jest nieomylny jak tu niektórzy uważają (włącznie z komentatorami)
Przejdź do wpisu Fernando Alonso zdobywa pierwsze PP w sezonie
10.09.2010 16:52
0
Kto powiedział że RENAULT będzie walczył o 1-2 linie z to jest niezłym optymistą:-)
Przejdź do wpisu Vettel z najlepszym czasem po drugim treningu
04.09.2010 19:57
0
42. maniak300 No to jak to jest że przed prawie każdym wyścigiem w wywiadzie z kierowcami F1 mówią że piczy się miejsce na Q bo tutaj się ciężko wyprzedza albo się nie da?? Coś w tym musi być
Przejdź do wpisu Turbosprężarki i efekt przyziemienia w 2013 roku?
04.09.2010 10:43
0
Chcecie ułatwić wyprzedzanie? jest na to prosty sposób nawet przy tych zasadach i bolidach jakie są dzisiaj. Otóż....ZMIEŃCIE TORY!! żadne milionowe zmiany i nowinki techniczne nic nie dają jak jakieś debile projektują tory na których jest znikoma ilość albo w ogóle nie ma miejsc do wyprzedzania. Zobaczcie jak jest teraz według wypowiedzi kierowców przed każdym wyścigiem na 95% torów nie da się wyprzedzać. Za dużo zakrętów za mało prostych od co. I żadne turbo doładowanie, dopalacz czy też nitro nie pomoże bo tą technologie będzie miał i prowadzący bolid i ten za nim więc wyjdzie ZERO. Dajcie kierowcą miejsce do wyprzedzania bo na zakrętach się po prostu nie da!
Przejdź do wpisu Turbosprężarki i efekt przyziemienia w 2013 roku?
03.09.2010 14:28
0
Prawda jest taka że te mniejsze zespoły tylko przeszkadzają na torze. Formuła 1 to jest elita sportu samochodowego i za przeproszeniem jak cie nie stać na starty to powinni pomyśleć o innej klasie wyścigów. Ktoś powiedział że startowało by wtedy 5, 6 zespołów a jak jest teraz? 5 zespołów się ściga a reszta wlecze się w ogonie i przeszkadza. No taka prawda niestety.
Przejdź do wpisu Mniejsze zespoły przeciwne testom w trakcie sezonu
23.08.2010 00:06
0
Po pierwsze do 42.Devan porównanie z piłką nożną jest głupie. Bo przecież najlepszy zawodnik meczu dostaje wyróżnienie (jakiś tam puchar) tak jak kierowca co po wyścigu puchar. Piłka nożna - najlepszy zawodnik roku dostaje indywidualne wyróżnienie (puchar najlepszego piłkarza roku) tak jak w f1 kierowca który jest najlepszy i klub też takowe dostaje osobno. Więc w piłce nożnej i w F1 jest IDENTYCZNY system nagród pod tym względem. Co do TO to to jest naturalna sprawa. A wiecie czemu? Bo nie spodziewajcie się że kolega z teamy będzie tak zaciekle atakował swojego kolegę jak innego zawodnika z przeciwnego teamu!! Stracić jeden pojazd w ferworze walki a oba w bratobójczej to jest WIELKA różnica. Dlatego dopóki jest 2 kierowców w teamie to TO musi być i basta.
Przejdź do wpisu Mosley: za team orders należy się surowa kara
16.08.2010 21:14
0
Co tu się dziwić. Alonso jest lepszy od Massy pod każdym względem. To normalne że faworyzuje zespół lepszego bo tylko on ma szanse na tytuł. Massa nie ma takiej szansy więc idiotyzmem byłoby stawiać na niego. Ale to nie wina Alonso że jest lepszy, wiec co wy chcecie od człowieka to ja nie wiem. On jeździ najlepiej jak umie a reszta przypisuje mu że to "bolid pod niego tylko robiony itp". Co za bzdury a pod kogo ma być robiony?? Pod Schumachera?? mają dwóch kierowców i każdy ma SWOICH inżynierów i to normalka że pod nich robią bolid. Zawiść przez was przemawia
Przejdź do wpisu Berger i Piquet o team orders w Ferrari
02.08.2010 18:25
0
ok 1,2sec
Przejdź do wpisu Alonso: 20 punktów starty to nadal dużo
02.08.2010 16:57
0
Tak a mówili że Renault już jest na poziomie Ferrari. Muahahah:-) Alonso trzeba przyznać że jak nie mają pecha to potrafi dać się we znaki nawet z bolidami co są o 2sec szybsze na okrążeniu.
Przejdź do wpisu Alonso: 20 punktów starty to nadal dużo
02.08.2010 15:21
0
Tak niesamowite. Aby mieć bolidy oba szybsze o 2 sec na okrążeniu. Startować dwóch pierwszych pozycji i nie zdobyć dubla to po prostu trzeba mieć talent:-P
Przejdź do wpisu Horner: Fantastyczny weekend
02.08.2010 09:06
0
Zauważcie, że Alonso ani razu nie dopuścił nawet Vettela aby ten go zaatakował. Widać było jak się Sebo piekli w tym bolidzie i nic. I jeszcze jedna taka dygresja. Dlaczego ale to DLACZEGO projektuje się ktory na których nie można wyprzedzać albo to jest bardzo trudne?? nie kumam w F1 95% torów to takie na których trudno jest wyprzedzać. Jaki to ma sens jeśli chodzi o wyścigi to nie wiem.
Przejdź do wpisu Alonso: Szczęście było naszym dłużnikiem
02.08.2010 00:29
0
Jak ktoś tu wcześniej zauważył zachowanie Vettela z SC było jawnie chamskie i ukartowane. Otóż Vettel miał przyblokować Alonso aby Webber już na restarcie miał 5 sec przewagi które potrzebował bo nie był jeszcze w na zmianie opon. Plan polegał na tym że Webber tym sposobem szybciej zyskuje przewagę (bo nie wiedzieli że będzie nadrabiał ponad sec na okrążeniu) bojąc się że opony tak długo nie wytrzymają. Vettel się trzyma za Webberem te 5 sec potem Webber zjeżdża i mamy 1-Vettel i 2-Webber (przed Alonso). TO jak byk. Widać że bali się Alonso
Przejdź do wpisu Horner: Fantastyczny weekend
01.08.2010 20:15
0
Fernando dał popis umiejętności nie dając się wyprzedzić bolidowi szybszemu o ponad sec na okrążeniu. BRAVO. Vettel-szczeniak pokazał swoje wszystkie słabości.
Przejdź do wpisu Alonso: Szczęście było naszym dłużnikiem
26.07.2010 14:18
0
Zjarany uważa że jak Ferrari stosuje jakieś rozwiązania to jest to kombinowanie ale jak MCL wprowadził kanał F to wtedy to było genialne rozwiązanie. Idź se lepiej zajaraj i się nie wypowiadaj:-)
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne skrzydła Ferrari i Red Bulla legalne
26.07.2010 13:04
0
A skąd wiecie że skrzydło skopiowało Ferrari od RB a nie odwrotnie? W końcu obaj je zastosowali równocześnie. No ale rozumiem, że tu wszyscy są z branży F1 i pracują jako inżynierowie w zespołach dlatego wiedzą jak było.
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne skrzydła Ferrari i Red Bulla legalne
26.07.2010 12:59
0
Fura piszesz niewiarygodne głupoty. To jest Team Order. Chodzi o to że Team oznacza zespół. A w piłce nożnej widziałeś aby nie podawali sobie piłki tylko żeby każdy sam biegł z nią na bramkę?? Każdy chce strzelić gola ale aby to zrobić trzeba podać piłkę zawodnikowi co znajduje się w lepszej sytuacji. W takiej lepszej sytuacji jest Alonso. Ma więcej punktów i był szybszy (patrz odstęp czasowy na mecie). Pewnie że mógł walczyć i by walczył ale nie chciał ryzykować uszkodzenia obu bolidów. On zgłosił tylko że jest szybszy. Inżynierowie podjęli decyzję czy ma odpuścić czy lepiej by było aby go Massa przepuścił. To jest TEAM Ferrari i mają 2 bolidy. Jak każdy sport zespołowy polega na graniu zespołowo. Że też takie rzeczy Ci trzeba tłumaczyć.
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
26.07.2010 09:19
0
Co wy się tak czepiacie tego Alonso? Co on zawinił? Miał się zatrzymać za kolegą? To że po tej walce z Massą powiedział do zespołu że jest szybszy ale masa go blokuje to normalne bo przecież nie chciał zaciekle walczyć z Massą co groziło uszkodzeniem obu bolidów. Nikt się nie spodziewa że 2 kolegów z teamu będzie zaciekle walczyć na torze zwłaszcza jak tylko jeden ma szanse na tytuł. Ferrari ma dużą stratę punktową i Alonso mógł to zrobić jak Vettel i rozwalić w ferworze walki oba bolidy ale wtedy już to byłby koniec dla Ferrari jeśli chodzi o walkę o tytuł. Tak więc się pytam co was dziwi że kierowca się pyta szefostwa czy ma odpuścić czy walczyć zacięcie dalej czy zrobią to jakoś łagodniej??? Macie pretensję do Alonso o wszystko nawet o to że się kontaktuje przez radio z teamem. Ale jak Kubica po ostatnim incydencie z Alonso mówił teamowi że on z ciął zakręt i go wyprzedził to to wtedy nie był płacz. To była rzetelna informacja naszego bohatera. Jesteście po prostu jacyś zakompleksieni na punkcie Alonso i tyle.
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 21:39
0
tak masz racje co do tej sytuacji z wypadkiem z Red Bulli. Ale co do 2008 roku to tego nie wiesz czy nie dostał takiego komunikatu bo do roku 2008 (włącznie) to teamy decydowały które komunikaty mają być udostępniane mediom. Dopiero od 2009 mażemy słuchać wszystkie. No chyba że iceman pracujesz w Ferrari i je wszystkie znasz
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 21:24
0
Może Massa nie zajmował 2 miejsca wtedy w 2007 w generalce (nie pamiętam dokładnie) ale Kimi miał dostateczną przewagę nad pozostałymi że 2 miejsce mu nie szkodziło za bardzo
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 21:20
0
Ok racja kimi był mistrzem w 2007 ale pamiętasz też jaka była sytuacja punktowa kiedy nie wyprzedzał Massy. Ano zajmowali 1 i 2 miejsce i obaj walczyli o tytuł. Tak wieć 2 miejsce nic mu nie szkodziło. A pamiętasz rok później kiedy to Raikkonen nie miał szansy na tytuł a o ten tytuł walczył Massa?? wtedy Raikkonen go przepuścił. Wybacz ale nie pamiętam jaki to dokładnie był wyścig
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 21:12
0
Mówie o tym wyścigu iceman kiedy to Button był PRZED Hamiltonem i mu kazali oszczędzać paliwo a Hamilton go wtedy wziął
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 21:11
0
Iceman09 Massa wtedy walczył o tytuł a Rikkonen nie. Pozatym były sutuację jak Raikkonen przepuszczał Masse kiedy on walczył o mistrzostwo i co??
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 21:07
0
Oskaros1 a nie frustrowało cie kiedy Battonowi kazali oszczędzać paliwo i wtedy Hamilton go wyprzedził?? a dzisiaj jak Button Hama doganiał to kazali mu nie oszczędzać paliwa (co pewnie kazali Buttonowi)?? ale to cie nie frustrowało. Kiedy w tamtym sezonie Hilfeld przepuścił Kubicę też cie to nie frustrowało. Ale to w oczy kole że aż nie możesz wytrzymać. Bądź chociaż konsekwentny
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 21:01
0
A jak kam39 nie widziałeś to Alonso nie cieszył się za bardzo kiedy stawiał na podium po rozmowie z Felipe. Ciekawe czemu co?? ale pewnie nigdy się nie domyślisz
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 20:59
0
Dla krytyków Alonso to rozumiem że każdy kolega z teamu kiedy jego partner zwalnia ma się zatrzymać i zapytać o co chodzi i się upewnić czy czasem go specjalnie nie przepuszcza czy to jakiś problem techniczny. Czepiajcie się kolesia co sugerował Felipe co ma zrobić a nie kierowcy który jedzie i nie w jego interesie jest analizowanie sytuacji w bolidzie kolegi
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 20:55
0
Luna już ci to tłumacze dlaczego nie walczył. Przecież na początku walczyli obaj dopiero później Felipe go przepuścił i co miał zrobić? zatrzymać się za nim?? Co ty od niego chcesz? A czemu tak zdecydował Felipe aby uniknąć sytuacji jak było w przypadku Vetela i Webbera gdzie obaj w walce rozbili swoje bolidy. A Ferrari za dużo straciło aby teraz sobie na taką sytuację pozwolić. Szkoda że nie potrafisz pojąć tak oczywistej rzeczy
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 18:41
0
Ale jakby nie patrzeć Massa był wyraźnie wolniejszy. Alonso mu odskoczył na ponad 4 sec a Vettel też zbliżył się z prawie 7 sec do mniej niż 1sec i to można zinterpretować jako team order od RB który poprosił Ferrari aby Vettel, żeby go tak nie odstawiali i żeby nie wypadł tak słabo przed własną publicznością :-)
Przejdź do wpisu Ferrari ukarane
25.07.2010 18:33
0
A to co zrobił Vettel na samym starcie wpychając prawie Alonso (bo tak to Alonso by go łyknął i byłby pierwszy a tak go zmusił do hamowania) na bandę to według sędziów było fair?? RB jak wyprawia takie numery i MCL to wtedy kar żadnych nie ma
Przejdź do wpisu Ferrari ukarane
25.07.2010 18:28
0
Ciekawe jakoś Hamiltona nie ukarali kiedy to Button był z przodu i nakazali mu oszczędzać paliwo. No tak ale przecież on jest czarny i sędziowie nie chcą go "nękać". Widać że są równi i równiejsi.
Przejdź do wpisu Ferrari ukarane
25.07.2010 18:21
0
A widzieliście jak się zachował Vettel na starcie o mało nie wepchnął Alonso na bande bo widział że gorzej wystartował. To było dopiero chamskie zagranie i takie rzeczy powinny być karane. Co do wyprzedzenia Massy przez Alonso to normalne bo przecież Alonso ma tylko szanse na tytuł.
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
24.07.2010 17:29
0
Porównując czasy Alonso i Massy to macie te 0,5 sec co dodaje Alonso ze swoimi umiejętnościami
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa o włos z Alonso
23.07.2010 08:15
0
Red Bull komunikat: "informujemy że Mark Webber uważa, że to Sebastian Vettel zasługuje na wygraną i z chęcią będzie pracował razem z zespołem na jego sukcesy i tytuł jakże zasłużony. W tym celu będzie dobrowolnie oddawał pozycje nawet jeśli Vettel (nie ze swojej winy oczywiście) jakimś cudem i tak nie zdobędzie tytułu tylko zrobi to Mark to wtedy odda mu swój tytuł (jakże niezasłużenie zdobyty)". Dziękujemy za uwagę. Team Red Bull
Przejdź do wpisu Webberowi nie pasowało nowe skrzydło?
12.07.2010 07:01
0
Ja bym tego inżyniera wywalił na zbity pysk. Bo to już nie pierwszy raz jak Ferrari daje d... pod tym względem. Alonso mógł myśleć, że został wypchnięty itp (ferwor walki) ale po to ma tam słuchawki i sztab speców w Ferrari co zarabiają niemało, żeby go informować co trzeba zrobić. Niech zatrudnią mnie ja za połowę kasy z tego co ten koleś bierze wiedziałem od razu że musi oddać pozycję:-)
Przejdź do wpisu Massa: Muszę pozbyć się prześladującego mnie pecha!
10.07.2010 19:23
0
Ciekawe co tym razem wymyślą sędziowie aby pomóc Hamiltonowi awansować kilka pozycji.
Przejdź do wpisu Alonso: musimy wywrzeć presję na Red Bullu
09.07.2010 07:38
0
No to doda się podpunkt że w takim wypadku nie trzeba zmieniać opon i tyle. Nie powiesz chyba że obecna zmiana nie daje pola do nadużyć?
Przejdź do wpisu FIA poprawia zasady neutralizacji toru
08.07.2010 23:52
0
Optymizm to podstawa ale z HAMiltonem i takimi popierającymi go sędziami nie będzie łatwo.
Przejdź do wpisu Alonso liczy na odrobienie strat