Zespół Force India wykonał podczas dzisiejszych treningów normalny program polegający na porównaniu opon i pracy nad ustawieniami. Niezwykle wysokie temperatury sprawiały jednak problemy z przegrzewanie się opon. Dzisiejszy poranny trening był drugim po Australii występem rezerwowego kierowcy - Paula di Resty.
Adrian Sutil„Dzisiejszy dzień był w większości kontynuacją naszych normalnych piątkowych programów. Z początku musiałem zachować cierpliwość, ponieważ nawierzchnia była brudna, więc była to ponowna nauka toru. Po południu popracowaliśmy trochę nad ustawieniami. Gorący asfalt sprawiał trudności, a my bardzo szybko doświadczaliśmy przegrzewania opon. Ujarzmienie tego problemu było sporym wyzwaniem. Musimy sprawdzić kilka rzeczy w ustawieniach, ale jutro wszystko powinno być w porządku. Nadal jesteśmy w czołowej dziesiątce, tuż za czterema najlepszymi zespołami. Myślę, że czeka nas ciekawy dzień, prawdopodobnie również deszczowy!”.
Tonio Liuzzi
„Zaliczyliśmy dziś dobry początek treningów. Opuściłem poranną sesję, ale wykonaliśmy najważniejszą pracę polegającą na porównywaniu opon i osiąganiu programowych celów. Jesteśmy całkiem zadowoleni, a pomimo zbytniej podsterowności w szybkich zakrętach, samochód całkiem dobrze reaguje. Zrozumieliśmy zachowanie opon w trakcie długich przejazdów. Wygląda na to, że kwalifikacje będą interesujące, ponieważ deszcz zaczyna padać tutaj w okolicach godziny 16. Możemy jednak poradzić sobie w każdych warunkach, jestem tego pewien”.
Paul di Resta
„Czuję się o wiele bardziej komfortowo i myślę, że właśnie to było przyczyną mojej stosunkowo szybkiej adaptacji do prędkości. Poszło dziś gładko, a mimo mojego braku doświadczeń na tym torze, szybko udało mi się odczuć spokój. Pogram był identyczny jak w przypadku, gdyby to Tonio prowadził samochód. Polegał na przeglądzie podstaw i porównaniu opon, które nie wytrzymują tutaj zbyt długo. Trochę przestrzeliliśmy szczytowy moment ich zużycia i nie ustanowiliśmy optymalnego czasu, ale nie można przywiązywać do tego zbyt wielkiej uwagi, ponieważ nie zawsze odzwierciedla to nasz aktualny poziom. Chodzi tu o moje przyzwyczajenie do środowiska, nabieranie doświadczeń na torze i poznawanie obiektów”.
02.04.2010 12:58
0
To dobrze dla Renault może ich nie wyprzedzawalifikacjach:)
02.04.2010 13:51
0
Myślę, że niestety w Malezji FI jednak bardziej odstaje od Renówki :( ale jeśli wszystko pójdzie dobrze, na co liczę, powinni być w Q3 obaj kierowcy FI.
02.04.2010 15:17
0
Byle Sutil nie uderzył w naszego Roberta :P
02.04.2010 17:50
0
@nasedo jak sobie wyobrażasz 2 bolidy FI i Kubice w Q3? Ja jakoś nie bardzo chyba że jakis red bull padnie ;P
02.04.2010 21:22
0
Postęp Force India jest widoczny ale żeby byli w stanie dogonić francuską ekipę to szczerze wątpię.
02.04.2010 22:20
0
Generalnie gratuluję dobrego samopoczucia Rozrabiace zwłaszcza. Wczoraj na Discovery oglądałem film o starożytnych egipskich łodziach wyposażonych w metalowy dziób do taranowania kadłuba łodzi przeciwnika. Myślę, że Sutil byłby idealnym kapitanem takiego okrętu...
16.02.2011 15:32
0
Piękny bolid i najlepszy kierowca. Idealne połączenie. P.S. Ważne też by bolid był szybki
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się