Problem z pobieraniem paliwa i brak odpowiedniego zrozumienia opon był przyczyną słabszego wyniku kierowców zespołu Virgin Racing. Timo Glock i Lucas di Grassi kwalifikacje musieli przejechać z nieco większą ilością paliwa na pokładzie, niż inne ekipy. Ostatecznie zajęli 21 i 22 miejsce, wyprzedzając kierowców zespołu HRT.
Timo Glock„Mieliśmy kolejny trudny poranek, więc mogłem co najwyżej wyciągnąć z bolidu wszystko podczas kwalifikacji. Mieliśmy na pokładzie więcej paliwa, niż byśmy chcieli, ponieważ wystąpił problem jego pobieraniem przy słabo zapełnionym zbiorniku. Gdyby było inaczej, myślę, że nawiązalibyśmy walkę z Lotusem. W każdym razie, robimy co się da, aby przygotować się do wyścigu i zobaczymy co on przyniesie”.
Lucas di Grassi
„Trening był według mnie w porządku, a bolid zdawał się być całkiem dobry. Z pewnością odczułem poprawę. Nie udało mi się wyciągnąć wszystkiego, ponieważ popełniłem błąd na moim szybkim okrążeniu. Z niecierpliwością czekam na wyścig, ponieważ samochód zachowuje się nieźle z dużym obciążeniem”.
Nick Wirth, dyrektor techniczny
„Lucas miał bezproblemową poranną sesję, chociaż wystąpił nieoczekiwany problem z pobieraniem paliwa przy niewielkiej jego ilości w zbiorniku, co w kwalifikacjach niekorzystnie wpłynęło zarówno na niego, jak i Timo. Timo miał problem z zablokowanym filtrem skrzyni biegów, co oznaczało, że kwalifikacje przejechał bez wiedzy na temat miękkich opon i z tym samym problemem podawania paliwa. Ostatecznie myślę, że chłopcy świetnie się spisali zważywszy na dodatkowe paliwo na pokładzie i na ograniczony czas treningów w ten weekend. Czasem może to wyglądać inaczej, ale radzimy sobie z tymi problemami. Zobaczymy, czy uda nam się wykonać kolejny krok naprzód w jutrzejszym wyścigu”.
27.03.2010 10:26
0
nic dziwnego
27.03.2010 10:28
0
Ciąg dalszy ogromnych problemów... Powiem szczerze, że na ich tle zarówno HRT jak i oczywiście Lotus wyglądają sporo lepiej. Niestety. Szkoda mi tylko Glocka, chłopak jeździł nieźle, czasem się pokazał za kierownicą Toyoty, której szkoda że już nie mamy w stawce.
27.03.2010 10:35
0
Mi tam Glocka tak nie szkoda w Toyocie zasłynoł głównie ze swoich gonitw z końca stawki po 8 miejsce. W kwalifikacjach regularnie przegrywał z Trullim i to nie raz znacznie. Spodziewałem się po nim więcej zwłaszcza w sezonie 2009 i myśle że sama Toyota też sie nim tez rozczarowała. Co do obecnej sytuacji to obawiam sie że kariera Glocka może się skończyć wraz z zespołem Virgin. No ale cóż sam tak wybrał w Renault przynajmniej mógłby jakieś punkty czasem uciułać
27.03.2010 10:48
0
3. david9 - Glock chyba tłumaczył dlaczego nie poszedł do Renault... (sam już nie pamiętam co powiedział...)
27.03.2010 11:14
0
http://www.f1-transmisjeonline.pun.pl/ <---TRANSMISJE!
27.03.2010 11:20
0
Proponowalbym spakowac sie Virgin a nie robic burdel na torze.
27.03.2010 11:55
0
Spokojnie panowie virgin robi postepy mają za mały bak po to żeby najpierw ukończyć tyle okrążeń ile sie da o ile coś nie odleci a jak nad tym poracuja to powiększą bak i może w koncówce sezonu ukończą wyścig
27.03.2010 13:10
0
7. Cypriano to prawda ale zal ich troszke
27.03.2010 13:13
0
A ja myślę, że jeszcze pokażą się z dobrej strony. Chociaż to już w kolejnych sezonach ;)
27.03.2010 14:13
0
Mnie to wygląda na poważne błędy konstrukcyjne. Niestety jeżeli nic nie zrobią to będą na samym końcu.
27.03.2010 16:34
0
ale jakoś force india się wybili z dna no może i oni dadzą rade
27.03.2010 16:39
0
Tylko force india miało większy budżet i dostali wsparcie technologiczne od mcl w zeszłym sezonie.
27.03.2010 18:42
0
Znalazłem w sieci świetny Manager F1. Bardzo dużo ustawień, świetnie rozwiązany Live Timing, wielu polskich kierowców, kaski itp. Nieschematyczna, bardzo dobra gra dla miłościków Formuły 1. Zapraszam do ścigania http://www. pitstopboss.co.uk/signup.php? referral_id=75894 Należy oczywiście usunąć spacje
27.03.2010 21:03
0
jak zawsze :D :):)
27.03.2010 21:08
0
ciągłe problemy
30.06.2011 11:36
0
bossski = ]
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się