Jak donoszą fińskie media, zespół Renault otrzymał od rosyjskiego inwestora propozycję wykupienia 40 procent udziałów.
Mogłoby to oznaczać, że partnerem Roberta Kubicy w sezonie 2010 będzie Vitaly Petrov, a podpisanie kontraktu Timo Glocka z ekipą Manor GP, mimo że ten wcześniej mocno łączony był z Renault, może jedynie potwierdzać tę tezę.Inną kwestią potwierdzająca powyższą tezę jest to, że zespół Red Bull, który już od jakiegoś czasu zwleka z oficjalnym podaniem partnera silnikowego na sezon 2010 także ma poinformować o przedłużeniu kontraktu z Renault, jednak najprawdopodobniej czeka z oświadczeniem do czasu oficjalnego komunikatu francuskiego producenta.
18.11.2009 10:03
0
Byleby renault zostało pozostałe 51% ;-) a najlepiej jakby Ruscy dali kasę a udziałów nie brali - a co!
18.11.2009 10:17
0
Najlepiej jakby ruskie wykupili 100% udziałów.
18.11.2009 10:19
0
1. walerus tylko jak Ruscy dadza kase to promowac beda Petrova przy tym scenariuszu no i kolejna wojna Polsko-Ruska pewna;-(
18.11.2009 10:50
0
polak rusek dwa bratanki
18.11.2009 10:52
0
Reno ssie pałkę.
18.11.2009 11:44
0
napewno kubicy nie beda traktowac jako numeru dwa, petrov musi sie nauczyc jezdzic bolidem F1, zreszta rosjanie beda mieli tylko 40% wiec bez przesady, kubica bedzie numerem 1
18.11.2009 11:48
0
To będzie co, Łada F1? Wołga Racing? Z tego co wiem to Petrov jest ostro wspierany przez Red Bull-a oraz Łukoil. Jeśli Łukoil będzie sponsorował Renault to spoko. Co do promowania Petrova to Kubica ma podpisany kontrakt na bycie pierwszym kierowcą.
18.11.2009 11:55
0
Partnerem Renault jest Total wiec Łukoil nie ma sie co pchać
18.11.2009 12:09
0
MegaFon juz jest partnerem Renault a za nim stoi kapital rosyjski.
18.11.2009 12:16
0
Taaa stanie taki Petrov obok Kubka i powie jak wilk do zająca - " nu zajec pagadi !" ( no zając ja ci pokażę ) A tak szczerze to jednak wolał bym dziurę w budżecie Renówki jak oglądać jakiegoś ruskiego co rozpycha się po padoku.
18.11.2009 12:26
0
Wolę oglądać ruska, niż żyda.
18.11.2009 12:34
0
11. slawex1983 alez ty jestes prosty!!Kur.....
18.11.2009 12:36
0
@7.Kimi Rajdkoniem: może i Robert ma podpisany kontrakt na kierowcę nr 1 ale w sezonie 2009 też był nr 1 w BMW a HEI miał być nr 2 i wszyscy wiedzą, jak to wyglądało...
18.11.2009 12:37
0
10. fezuj - Nie nerwujsa pażyjom uwidim ;-))
18.11.2009 12:40
0
Panowie ochłońcie z tym numerem 1 itd. Jakież doświadczenie ma kierowca rosyjski żeby byłnumerem 1 ? Tylu sie przewinęło zdolnych (podobno) i już o nich nikt nie pamięta. Wyluzujcie ważne żeby Renówka zaczeła sezon nawet z kierowca z Kambodży ;-)))
18.11.2009 12:51
0
Jak ma sie Renault wogóle wycofać to już niech te ruski wezmą sobie te 40%. Moim zdaniem w tym momencie niema co liczyć na solidnego partnera w Renault dla Kubicy. Pozostaje tylko czekać do Grudnia na ostateczną decyzje zespołu i tyle
18.11.2009 12:56
0
nie ma co jeszcze dzielić skóry na niedźwiedziu (nawet rosyjskim :) )
18.11.2009 12:56
0
Wolałbym obok Kubicy zobaczyc np. Trullego a nie jakiegos debiutanta
18.11.2009 13:09
0
11. slawex1983 - myślałem, że tacy prości ludzie nie interesują się F1 :-(
18.11.2009 13:11
0
A tak poza tematem moim zdaniem Kubica troche za wcześnie podpisał ten kontrakt z Renault. Może trzeba było troche poczekać nie wiem może Brawn by się zainteresował? z drugiej strony widać ze bez nazwiska i mocnego wsparcia ze strony sponsorów nie wiele sie znaczy w F1.
18.11.2009 13:20
0
No fakt za szybko podpisał ale efekty nie muszą byc złe
18.11.2009 13:24
0
albo niemiec w BMW albo rusek w Renault pech!!!
18.11.2009 13:35
0
Za szybko,za szybko-e tam. Po pierwsze jakby zrobić sondę kto przewidział,że Merc już przejmie Brawna to ciekawe kto odpowiedziałby na tak. Po drugie coś mi się zdaje,że Niemcy decydują kogo zatrudnić i ile kasy w to włożyć. Po trzecie-które winno być przed po drugie,do niedawna Raikkonen wydawał się prawie pewny w Macu. Po czwarte Robert chciał być nr.1 w zespole. Po piąte jeśli Mercedes chce mieć Niemców to przy nie podpisaniu kontraktu z Renault Kubiica mógł zostać już całkiem na lodzie. Po szóste Ross się podobnież interesował Robertem,no ale wtedy w trakcie udanego dla Polaka sezonu to była inna rozmowa. Po siódme nie ma pleców.
18.11.2009 13:36
0
Poprawka:Robert nie ma "pleców".
18.11.2009 13:42
0
11. slawex1983- a ja wole pisać o F1 a że nie koniecznie "kocham" ruskich to nie powód by robić tu rasistowskie uwagi
18.11.2009 14:08
0
23. strong1 - namieszałeś strasznie -->> czuję się skołowany ;-)))
18.11.2009 14:14
0
Robert musi czekać na swój narodowy team - a bez żartów to widać że tylko na ferrari.... inne teamy narodowe już zajęte i to jeszcze w czubie będą....
18.11.2009 14:18
0
@ris, No,bo to chodzi o to,że Renault mogłoby się wycofać nie mogąc zakontraktować jedynego dobrego kierowcy na którego ich stać.Poza tym miejsce w Brawnie dla Buttona wydawało się oczywiste mimo negocjacji.Zaprzeczanie o zaangażowaniu Merca we własny team trwało długo.Jednym słowem teraz to łatwo mówić-czemu tak,a nie inaczej...a i tak nie wiadomo,czy w ogóle w Mercedesie nie-Niemiec ma wstęp do kokpitu,ponieważ po prawdzie wypłacenie Jensonowi kilku milionów od Mercedesa,byłoby lepsze mimo wszystko dla tego zespołu niż skład ROS/HEI.
18.11.2009 14:20
0
27 walerus Dobrze,że ktoś też napomknął o tym Ferrari.To prawda.Ale nie obraziłbym się gdyby Kubek po dobrym sezonie nie musiał się stamtąd ruszać,
18.11.2009 14:22
0
a może to, a może tamto, a może sramto... sławex1983 po mistrzowsku rozładował te gdybania. Humor dnia, podobało mi się. A na poważnie, to taki zastrzyk gotówki może wystarczyłby na pensję dla Kimasa i super bolid. Już nie ma więcej opcji dla niego zdaje się...
18.11.2009 14:26
0
@29 Z Renault się nie musiał ruszać.
18.11.2009 14:40
0
28. strong1 - zależy dla kogo lepsze by było ROS/HEI ? Dla rynku niemieckiego a o niego głównie chodzi to by była niepowtarzalna szansa merketingowa. Zwłaszacza , ze jeśli jeden pojedzie lepiej drugi gorzej to i tak niemiec i tak, więc oglądalność F1 u naszych zachodnich sąsiadów wzrosła by niewspółmiernie. A głównie o to chodzi Merolowi, ponieważ promocja w ameryce jest obecnie niewykonalna a ten rynek zawsze niemieckie koncerny interesował. Poza tym nikną jakowyś nieporozumień jak było w przypadku RK - iNH. Jeśli by chcieli zatrzymać Buttona to nie był by dla nich wielki problem, wykładają kasę na stół i po kłopocie ( podobnie mogło by byc z Kimim ) ale widocznie nie o to im chodzi. Prawdopodobnie są zainteresowani promocją na własnym rynku, no bo o czym się będzie mówić w niemieckich domach o BMW czy Mercedesie ? ;-)))
18.11.2009 14:53
0
32 ris Ostatnio wpędzasz mnie w kiepski nastrój, bo smutne rzeczy piszesz,że sama reklama jest lepszą niż wygrana na torze.No i coś w tym pewnie jest ,ale definitywnie wątpie,aby akurat pomiędzy NH,a NR był spokój.Mają zbyt podobne-"raczej" wredne charaktery do siebie.
18.11.2009 15:11
0
Mysle, ze to dobra informacja. Renault zdobedzie brakującą kasę i bedą mogli startować. Jest inna ciekawa sprawa - Merc kupił Brawna za pieniadze MCL, dlatego MCL bedzie musial mocno oszczędzać w najbliższych latach. Nowy team będzie słaby. HEI i ROS to nie to samo co BUT i BAR, poza tym Mercerdes nie bedzie chciał topić zbyt dużo kasy w rozwój bolidu. Dlatego szanse Kubicy na sukces bardzo rosną.
18.11.2009 15:18
0
A ja tam jestem optymista co do wystepów Roberta w Ferrari... I tak na dobra wrózbe sprawilem córce fotelik samochodowy, chamsko czerwony, z logo brykajacego konia, a co tam! ;-)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się