alecc
Ostatnia aktywność
avatar
alecc

11.02.2010 13:30

0

Skopiowaliście czasy ze strony williamsa, a tam były czasy z wczoraj i dziś wymieszane, ten czas rosberga jest wczorajszy, dzisiaj najszybczy jest Buemi (via fttoday .nl) także na stornie głównej wielkimi literami macie informacje nieprawdziwą, cóż za klapa :P

avatar
alecc

18.11.2009 13:09

0

11. slawex1983 - myślałem, że tacy prości ludzie nie interesują się F1 :-(

avatar
alecc

26.09.2009 17:57

0

Administracjo, proponuję banicję dla Iceman16, jeśli takich komentarzy będzie tu więcej, to ja (i pewnie nie tylko), odpuszczam sobie ten portal.

avatar
alecc

03.09.2009 15:58

0

A jak myślicie, czy Klien byłby podobną "wtopą" jak Badoer? (wybaczcie, że dodałem komentarz związany z treścią artykułu:P)

avatar
alecc

03.09.2009 15:33

0

FIFA ukarała Chelsea za namawianie piłkarza do zerwania kontraktu z obecnym klubem! ZAKAZ TRANSFERÓW PRZEZ DWA NAJBLIŻSZE OKIENKA (ROK CZASU!!!) a ups.. to nie tą rewelacje tu wyczekujecie ;-P

avatar
alecc

03.09.2009 14:44

0

na corriere jest koleny art. ze spekulacją: po google translate: MARANELLO - Giancarlo Fisichella would be the driver chosen by Ferrari to replace the injured Felipe Massa since the Italian Grand Prix at Monza. L'annuncio ufficiale è atteso nel pomeriggio, ma al Corriere.it risulta che la scelta della Ferrari potrebbe ricadere sull'italiano. The official announcement is expected in the afternoon, but Corriere.it that the choice could fall on Italy's Ferrari. Il collaudatore di Maranello Luca Badoer, autore di due prove incolori (ultimo in entrambe le gare) ai Gp d'Europa e del Belgio potrebbe essere sostituito quindi già dal Gp di Monza. Test driver Luca Badoer in Maranello, the author of two tests colorless (last in both races) for the GP of Europe and Belgium could be replaced since then Gp di Monza. BALLOTTAGGIO - Fisichella è in ballottaggio con il polacco della Bmw, Robert Kubica. Two-round - Fisichella is in runoff with Polish BMW's Robert Kubica. Due giorni fa Vijay Mallya, patron della Force India, la squadra di Fisichella, aveva dichiarato convinto: «Fisichella stesso ha chiarito che non ha ricevuto alcun invito da parte di Ferrari ed è impaziente di guidare la Force India al Gp di Monza». Two days ago, Vijay Mallya, owner of Force India, Giancarlo Fisichella's team, had declared himself a convinced, "Fisichella explained that the same has not received any invitation from Ferrari and is eager to lead the Force India at the Grand Prix at Monza."

avatar
alecc

03.09.2009 14:41

0

pierwszy się zapytałem o link! (fanfary, tłumy szaleją) ;-)

avatar
alecc

03.09.2009 14:39

0

conrad: gdzie link?

avatar
alecc

03.09.2009 14:13

0

Zaraz padnie serwer tutaj, od tego wiecznego odświeżania tylu użytkowników :)

avatar
alecc

21.08.2009 12:35

0

"Hi Rob, we end with F1 with end of this seasen. greets, Mario. PS: small private tip for you: [email protected] "

avatar
alecc

14.04.2009 01:09

0

Sorki, ale stara szata mi się podobała 100 razy bardziej, mało już jest takich portali, które byłyby tak czytelne i przejrzyste jak stara szata :( a teraz bardziej na jedno kopyto do reszty :(

avatar
alecc

01.04.2009 17:33

0

Tyle, że wtedy ma być obowiązkowy, ale i ustandaryzowany, na dodatek - co mnie dziwi - elektryczny (czyli IMHO antyekologiczny), także coś mi się wydaje, że oni porzucą ten mechaniczny KERS na ten sezon skoro w przyszłym mieli by go wyrzucić... a szkoda.

avatar
alecc

01.04.2009 16:28

0

nowyziomal: siejesz zamęt, najwyższy szczyt na europejskim terytorium Holandii to Vaalserberg o wysokości 322 m, do tego dochodzi Mount Scenery o wysokości 862 m w Antylach Holenderskich które też są - de facto - terytorium holandii. Może na żyroskopach się nie znam, ale geografię lubię ;-)

avatar
alecc

01.04.2009 13:36

0

Mi się wydaje, że taki "wałowy" KERS powinien być przyszłością, w końcu jest to robione, aby przyśpieszyć rozwój i dla cywilnych samochodów, docelowo, aby było "ekologiczniej". I powiedzcie mi jak do ekologii ma się litr (czy niecały) spalonego paliwa mniej na 100km, do MEGA toksycznych akumulatorów, jak jest z "ekologicznością" ich produkcji? A jak z "ekologicznością" ich składowania? Mi się wydaje, że już środowisko mniej "cierpi" od tego 1l spalonego paliwa więcej. PS: pytanie do fizyków, jak w takim "wałowym" KERS'ie rozwiązują problem bezwładności? Jak trzymam koło z roweru i je rozkręcę to dość ciężko je "skręcić"....?

avatar
alecc

23.03.2009 12:15

0

5 dni do qual, niesamowita sprawa :)

avatar
alecc

13.03.2009 12:34

0

Padło pytanie czy BGP używa KERS'a, czytałem wywiad z brown'em, i mówił, że nawet nie posiadają KERS'a i na pewno nie będą go używać w pierwszej połowie sezonu, a potem zobaczą, także w tym kontekście, faworytami jednak nie są, a jeśli są, to świadczy to tylko o tym, że KERS jest totalnym niewypałem (co nie jest dobrą wiadomością dla BMW :( )

avatar
alecc

04.03.2009 15:09

0

@atomic: masz "team" także nic ci nie może zrobić, ale na tej stronie widzę dużo elementów z nazwą "F1", fiu fiu, ładne kokosy robicie na tej stronie skoro was stać na te wszystkie licencje ;-)

Przejdź do wpisu USF1 zmienia nazwę

avatar
alecc

03.03.2009 00:07

0

@Ra-V: wiem, specjalistą w fizyce płynów nie jestem, w kontekście tego, że trójwymiarowy w 100% oddający rzeczywistość komputerowy model takiej fizyki nie został wymyślony, można zaryzykować stwierdzenie, że specjalistów sensu stricte w tej dziedzinie brak i wszystko opiera się na doświadczeniach (i w nich są zdecydowanie specjaliści:). Niemniej, dalej twierdze, że te "uszy" mają robić "brudne" powietrze za bolidem, kto wie, może williams zdobędzie łatkę "ciężko wyprzedzalnego" na torze, i wtedy będę mógł z dumą, i nosem skierowanym ku sufitowi mówić "a nie mówiłem!" ;-) kto wie, kto wie :-)

avatar
alecc

02.03.2009 19:17

0

@Milten: sorki, trochę zajmuję się stronami, twoja wygląda bardzo amatorsko i nieczytelnie.

avatar
alecc

02.03.2009 13:57

0

"Zdaniem australijskiego inżyniera rozwiązanie to nie wpływa na poprawę siły dociskającej, ale ma za zadanie kształtowanie strumienia powietrza." Czyli nie polepsza osiągów bolidu które je ma, tylko pogarsza osiągi bolidu który się z tył czai :-P

avatar
alecc

02.12.2008 15:09

0

Bardzo fajnie się czyta te podsumowanie, powtarzam to po każdej części :-)

avatar
alecc

02.12.2008 11:53

0

fajny artykuł, jeszcze fajniejszy pomysł, 4 przy lepszym piórze zdecydowanie 5.

avatar
alecc

21.11.2008 12:49

0

Fajnie sobie przypomnieć poprzedni sezon GP po GP, w tak przystępnie napisanej formie.

Przejdź do wpisu Podsumowanie sezonu - cz. II

avatar
alecc

19.11.2008 12:29

0

też na początku przeczytałem "Za _kierowNIcą_ McLarena znalazł się Robert Kubica, ???" już chciałem raportować błąd ;-)

avatar
alecc

14.11.2008 12:16

0

Nordschleife to by było coś! Ale raczej nie jest zgodny ze specyfikacją toru F1 :)

avatar
alecc

12.11.2008 17:12

0

fajny artykuł. Miło się czyta.

Przejdź do wpisu Podsumowanie sezonu 2008 cz. I

avatar
alecc

22.10.2008 13:20

0

A co za szopkę zrobili i jakie były konsekwencje?

avatar
alecc

20.10.2008 12:41

0

http:// www .autosport.com/news/report.php/id/71626 <- ciekway wywiad z willy rampfem

Przejdź do wpisu Gene zwolennikiem tankowania

avatar
alecc

20.10.2008 12:00

0

I dobrze, moim zdaniem dywagacje nt. zmian w rozgrywaniu F1 powinny być najwcześniej w połowie przyszłego sezonu. Bo po co teraz, skoro nic nie wiadomo jak już zatwierdzone zmiany wpłyną na "widowiskowość" (czyt. ilość wyprzedzeń), a może styknie i będzie ok?

Przejdź do wpisu Gene zwolennikiem tankowania

avatar
alecc

17.10.2008 12:46

0

hmm.. ziarnienie opon, ciekawe określenie, dobrze, że ktoś walczy z anglicyzmami, bo graining to nie polski wyraz.

Przejdź do wpisu Mieszane uczucia w Toro Rosso

avatar
alecc

09.10.2008 13:12

0

rozwój technologiczny przy KERS'ie pozostanie i aerodynamice, a to też dużo. Mi się nawet ten pomysł widzi bo może totalnie odwrócić obecne proporcje gdzie w 80% decyduje bolid a 15% kierowca (5% szczęścia:), a myślę, że dla widowiska lepiej aby to kierowca a nie team był decydującą rzeczą o wynikach.

avatar
alecc

08.10.2008 12:07

0

Quite interesting, isn't it? :-)

avatar
alecc

07.10.2008 16:01

0

Co za porażka, jednak jest lipny tor z GP Francji, za to niema nawet ciekawego toru z GP Kanady O_o

avatar
alecc

01.10.2008 15:29

0

czwartek - trening piatek - kwalifikacje sobota - wyscig niedziela - sprint za połowę punktów (start w odwrotnej kolejności niż kwalifikacje) +dodatkowe punkty (choćby jeden) za najlepszy czas wyścigu, co by motywowało kierowców by nie odpuszczać gdy nie walczą już o nic wiem wiem, zgapione z GP2, ale w czym to by było kiepskie?

avatar
alecc

22.09.2008 11:21

0

hotshots: nic nie zagraża jego statusowi, tego, że jest podwójnym mistrzem świata nikt mu nie odbierze, a zwłaszcza młode wilki. Zreszta w ogole nie kumam twojego komentarza

avatar
alecc

30.07.2008 13:03

0

b.fajny artykuł. Pozdrawiam :)

avatar
alecc

24.07.2008 15:46

0

masaj: "Problem tylko czy kiedyś trafi do Ferrari, bo BMW zapewne chciałoby usidlić Roberta na dłużej niż rok. I znowu będzie zdany na ich łaskę i niełaskę.", usidlić? łaskę? I to nie jest bicie piany? Zapominasz chyba, ze gdyby nie BMW pewnie dalej byśmy nie mieli polaka w F1, a napewno nie mieli polaka na podium w F1, no i zapewne nie mielibyśmy takich kibiców jak ty, ronin i cała reszta.

Przejdź do wpisu Vettel ponownie najszybszy

avatar
alecc

24.07.2008 14:07

0

drażni mnie po prostu jak ktoś się wypowiada na tematy na których się nie zna.

Przejdź do wpisu Vettel ponownie najszybszy

avatar
alecc

24.07.2008 13:14

0

masaj: merytoryczne osądy można dawać merytorycznym komentarzom, wywód na pół strony bez żadnego argumentu opierającego się chociażby na poszlakach, który można skrócić do dwóch zdań: "faworyzują hei" i "specjalnie psują kubicy" nie jest merytoryczny, także nie widzę też możliwości merytorycznego ustosunkowania się do niego.

Przejdź do wpisu Vettel ponownie najszybszy

avatar
alecc

24.07.2008 11:22

0

Za ekspertów,guru i administratów uważam tutaj parę osób, broń boże siebie :) dlatego też się tak często nie wypowiadam, bo nic mądrego bym nie napisał, co i tobie polecam. Niemiecki znam, DSF, RTL oglądam, no i według nich owszem, niemiec musi być pierwszy, tak samo jak w polskiej telewizji polak a w brytyjskiej - brytyjczyk. EOT.

Przejdź do wpisu Vettel ponownie najszybszy

avatar
alecc

23.07.2008 23:58

0

chciałem odpisać RoninRonin, ale przypomniało mi się inne "przysłowie": Nie dyskutuj z głupcem, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. Chociaż naiwnie wierze, że to nie kwestia głupoty, a po prostu wieku internautów. Także sorki za "głupotę" :)

Przejdź do wpisu Vettel ponownie najszybszy

avatar
alecc

23.07.2008 23:07

0

Do adminów: może pomyślelibyście nad banem dla pewnych ludzi dodających komentarze, kiedyś reklamowałem ten portal znajomym, na zasadzie, że często w komentarzach pod artykułem można się dowiedzieć od fanów - którzy nimi są od xx lat - jeszcze więcej niż w samym artykule, (zwłaszcza jak się jest kibicem "odkubicowym";)) teraz poziom komentarzy zaczynam coraz mniej odbiegać od onetu...

Przejdź do wpisu Vettel ponownie najszybszy

avatar
alecc

23.07.2008 23:01

0

Milcząc robisz wrażenie, że jesteś głupcem (na temat f1), wypowiadając się, pozbywasz wszelkich wątpliwości. Przyomniało, mi się to przysłowie czytając tu niektóre komentarze (RoninRonin, abrams itp.)

Przejdź do wpisu Vettel ponownie najszybszy

avatar
alecc

04.06.2008 00:02

0

uno: @szyba "Ziarno Truly" w sensie ziarno prawdy, bardzo trafne skojarzenie :-) due: @roofi:będzie 2:1 dla naszych tre: co do proponowanych roszad, czynnik chaosu w postaci DC, w "środkowej" stawce (renault,toyota,williams,rb) myślę, że to może wyjść tylko na dobre dla BMW (a zwłaszcza quick nicka;) jeśli chodzi o punkciki :-)

avatar
alecc

03.06.2008 13:09

0

dz. za odzew, @kemp007: nie no, z tył chyba są i to nierzadko?

avatar
alecc

03.06.2008 12:52

0

@borgolot:Chyba polega na tym, że ruchome elementy przy i mniejszych stłuczkach mogą się łatwiej oderwać, co powoduje żółte flagi + ewntl. SC. A to już nie jest fajne, bo stłuczek niemało.

avatar
alecc

03.06.2008 12:40

0

Czyżby zapewniłoby to pewien handicap dla BMW względem McL? :) BTW pytanie z serii total zielony, hamulce używane w bolidach są bębnowe czy tarczowe?

avatar
alecc

03.06.2008 10:20

0

Tak gadają o tym hamowaniu, czy bolid F1 ma hamulce bębnowe czy tarczowe?

avatar
alecc

02.06.2008 14:46

0

ale wy jesteście przeraźliwie stronniczy, można go lubić lub nie, ale fakt pozostaje faktem, że jest jednym z najlepszych kierowców w stawce co widać chociażby po porównywaniu jego osiągów z KOV, a i z ALO miał porównywalne. I nie można tego zwalić tylko i wyłącznie na szczęście i faworyzowanie (najpierw przez McL potem przez FIA, niedługo zaczniecie gadać farmazony, że tory pod niego budują)

avatar
alecc

27.05.2008 15:58

0

ulubione sporty amerykanów oddają w pewnym sensie ich iloraz inteligencji.

Przejdź do wpisu DC wizytuje serię NASCAR

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu