Hirohide Hamashima, dyrektor rozwoju opon firmy Bridgestone wypowiedział się na temat zbliżającego się Grand Prix Chin:
„Shanghai International Circuit to bardzo ciężki tor dla opon, właśnie dlatego dostarczamy tam dwie najtwardsze mieszanki. Są tam bardzo duże siły przeciążenia, oczekujemy również dużego grainingu na przednich oponach, spowodowane szczególnie zakrętem numer 2 i 13. Możemy również być świadkami grainingu na tylnich oponach.”„Układ toru oznacza, iż kierowcy używają średniego docisku aerodynamicznego, są dwie długie proste, ale duży procent toru jest kręty i techniczny. Dużym wyzwaniem dla kierowców i zespołów będzie znalezienie odpowiednich ustawień bolidu, tak aby w jak najlepszy sposób wykorzystać opony.”
16.10.2008 00:58
0
zwrot "oczekujemy również dużego grainingu" w ustach dyra od opon brzmi dla mnie jak komunikat drogowców: "tej zimy spodziewamy się wielu nieodśnieżonych dróg". ...a może by tak się wziąć do roboty? ...bo kierowcy często narzekają na łuszczenie się gum.
16.10.2008 01:14
0
wpelni popieram wypowiedz poprzednika. ciecie wzieli by sie do roboty. jakby mieli konkurencje to inaczej by to wygladalo!!
16.10.2008 07:07
0
przy średnim i małym (np monza) docisku BMW spisuje się bardzio dobrze, zobaczymy
16.10.2008 08:14
0
taaaak.wszystko wiem więc jadę na rypy.
16.10.2008 08:42
0
Zgadzam się z wami. Tak samo będzię jeżeli wprowadzą standaryzację niektórych części. To już nie będzie to samo F1
16.10.2008 09:25
0
Hamashima się wysilił. Mam pytanie do wszystkich: czy ktoś z was przypuszczał że nie będzie grainingu na dowolnym torze?
16.10.2008 09:41
0
powinni pracować nad oponą, która by nie podlegała efektowi grainingu:)
16.10.2008 09:48
0
Może Hamilton w tym roku dojedzie do mety?
16.10.2008 10:51
0
Trzeba wesprzec Roberta na f1.com
16.10.2008 10:56
0
na razie szansa na opady w niedziele wynosi 60%, a w sobote 38%. ogolnie caly weekend w Sazanghaju ma byc deszczowy. Podreslam, w Sznaghaju, czyli z torem wlacznie. To jest chyba jedyna szansa dla Roberta.
16.10.2008 11:45
0
Tylko zeby nie spieprzyli kwalifikacji, czekajac na ostatnia chwile gdy tor juz bedzie calkowicie mokry....
16.10.2008 12:06
0
dobra guma nie jest zła....
16.10.2008 12:07
0
a zła guma to Bridgestone....
16.10.2008 14:27
0
szkoda ze nie ma Michleinow
16.10.2008 15:24
0
monopol w prostym słowa znaczeniu nie jest pozytywnym zjawiskiem bo ogranicza konkurencję tak ważną dla klienta. w każdym poprawnie działającym środowisku celem jest wyeliminowanie takiego zjawiska, tutaj niestety polityka wygląda zupełnie inaczej. A szkoda, bo każdy doskonale widzi, że inny dostawca opon bardzo by się przydał
16.10.2008 16:48
0
to tak jak z Microsoftem ;]
16.10.2008 17:41
0
only LINUX!!! hehe
16.10.2008 17:50
0
nie narzekajcie :) w końcu wszyscy będą mieli te same gumy. Dopuki nie zajmą się standaryzacją silników i nie narzucą jakiejś unifikacji w aerodynamice to nie będzie źle.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się