Ta strona jest nieoficjalną
stroną internetową i nie jest powiązana w żaden sposób z grupą przedsiębiorstw Formula One, oraz
oznaczeniami F1, FORMULA ONE, FORMULA 1 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i innymi znakami
powiązanymi oraz znakami towarowymi należącymi do Formula One Licensing B.V
05.07.2020 18:34
0
To news z 2018 i 2019 roku.
05.07.2020 18:38
0
Przecież ten bolid to większy szrot niż pancerny Williams który przynajmniej dotoczy sie do mety (awaria Russlla to wina merca)
05.07.2020 18:46
0
U Russella były to problemy z ciśnieniem paliwa.
05.07.2020 19:02
0
Szkoda Magnussena. Mógł przywieźć dziś jakieś punkty, skoro walczący z nim Ocon dał radę. Grosjean to Grosjean, temu panu ewidentnie należy podziękować.
05.07.2020 19:12
0
To zdecydowanie ostatnisezon francuzika. Będę zaskoczony jeżeli zostanie. W Hassie w przyszłym sezonie będzie synek kogoś bogatego.
05.07.2020 20:10
0
@5 Ewentualnie "synek" Ferrari, jak czerwoni zaczną kusić rabatami na silniki. Jest w kim wybierać - we wczorajszym wyścigu F2 akademia zajęła całe podium. Z synków bogaczy zostaje Mazepin, ale jemu sporo brakuje do superlicencji i mimo, że jego jazdę w ten weekend uważam za przyzwoitą, to nadal brakuje mu trochę do najlepszych zawodników w tej serii.
05.07.2020 20:18
0
Kto w tym hasie robi auto? Kilka lat pracy problemy z hamulcami
05.07.2020 20:39
0
Neverending story...
05.07.2020 22:23
0
Komentarze pod adresem Romaina w tym przypadku uważam za niestosowne. Zwłaszcza ze strony dziennikarzy.
05.07.2020 23:26
0
Jesli zespol ma problem z ukladem hamulcowym, a najwyrazniej mozna wyjsc z takiego zalozenia, ze w przypadku Haasa tak jest, poniewaz Grosjean mial problemy z ukladem hamulcowym w treningu, Magnussen w wyscigu. To chwile, ktorych nie potrzebujesz jako kierowca wyscigowy - mianowicie naciskasz stopa na pedal hamulca i nic sie nie dzieje. Glupie uczucie - szczegolnie w Austrii, gdy do kazdego zakretu na tym objekcie kierowca zbliza sie z predkoscia grubo powyzej 300 km/h i ma uczucie: moze wyhamuje, a moze nie. Sa lepsze uczucia... Sam uklad hamulcowy zawiera na tylnej osi przede wszystkim elektronike, ktora polaczona jest z generatorem. To sa naturalnie rzeczy, ktore w stanie dynamicznym moga zostac zmienione. Dynamicznie - oznacza, ze cos jest w ruchu, a stan pojazdu nie zawsze jest identyczny. Tzn. jest roznica, czy kierowca hamuje w zakrecie, dohamowuje albo asfalt nie jest dokladnie taki sam. Bywaja roznice, ktore sprawiaja, ze kierowca bedzie mial odczucie specyficzne. I tutaj akurat Romain jest bardzo, bardzo wrazliwym kierowca. Wynika to z faktu, ze jest kierowca, ktory potrafi ekstremalnie pozno dohamowac (bez destabilizacji pojazdu wyscigowego). A to znowu prowadzi do tego, ze potrzebuje taki uklad hamulcowy, ktory dobrze funkcjonuje. Inaczej nie bedzie mogl stosowac sie do swojego stylu jazdy.
05.07.2020 23:43
0
Jesli zespol ma problem z ukladem hamulcowym, a najwyrazniej mozna wyjsc z takiego zalozenia, ze w przypadku Haasa tak jest, poniewaz Grosjean mial problemy z ukladem hamulcowym w treningu, Magnussen w wyscigu. To chwile, ktorych nie potrzebujesz jako kierowca wyscigowy - mianowicie naciskasz stopa na pedal hamulca i nic sie nie dzieje. Glupie uczucie - szczegolnie w Austrii, gdy do kazdego zakretu na tym objekcie kierowca zbliza sie z predkoscia grubo powyzej 300 km/h i ma uczucie: moze wyhamuje, a moze nie. Sa lepsze uczucia... Sam uklad hamulcowy zawiera na tylnej osi przede wszystkim elektronike, ktora polaczona jest z generatorem. To sa naturalnie rzeczy, ktore w stanie dynamicznym moga zostac zmienione. Dynamicznie - oznacza, ze cos jest w ruchu, a stan pojazdu nie zawsze jest identyczny. Tzn. jest roznica, czy kierowca hamuje w zakrecie, dohamowuje albo asfalt nie jest dokladnie taki sam. Bywaja roznice, ktore sprawiaja, ze kierowca bedzie mial odczucie specyficzne. I tutaj akurat Romain jest bardzo, bardzo wrazliwym kierowca. Wynika to z faktu, ze jest kierowca, ktory potrafi ekstremalnie pozno dohamowac (bez destabilizacji pojazdu wyscigowego). A to znowu prowadzi do tego, ze potrzebuje taki uklad hamulcowy, ktory dobrze funkcjonuje. Inaczej nie bedzie mogl stosowac sie do swojego stylu jazdy.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się