WIADOMOŚCI

Eric Boullier został dyrektorem zarządzającym GP Francji
Eric Boullier został dyrektorem zarządzającym GP Francji
GP Francji ogłosiło awans Erica Boullier w swoich strukturach.
baner_rbr_v3.jpg

W lutym 2019 były szef McLarena został ambasadorem rundy w Le Castellet i jednocześnie doradcą strategicznym i operacyjnym.

Niecały rok później udało mu się zająć wyższą pozycję i zostać dyrektorem zarządzającym.

Wraz z ogłoszeniem awansu, GP Francji przedstawiło też plan, który ma usprawnić organizację wyścigu. Dotyczy on głównie zagospodarowania miejsca, parkingów i transportu.

"Jestem zadowolony i dumny, będąc bardziej zaangażowany w ten piękny projekt, jakim jest GP Francji. Nie mogę się doczekać dalszego przyczyniania się do sukcesu tego świetnego motorsportowego wydarzenia na francuskiej ziemi. Chcę podziękować za zaufanie Christianowi Estrosi i GIP Grand Prix de France - Le Castellet."

Runda na Paul Ricard nie cieszy się uznaniem wśród kibiców Formuły 1. Francja wróciła do kalendarz królowej motorsportu w 2018 roku i zorganizowała dwa wyścigi, które zostały bardzo skrytykowane przez środowisko.

Od pewnego czasu mówiło się o możliwości zmiany konfiguracji dla F1. Obiekt we Francji dysponuje wieloma wariantami, przez co jest to dużo prostsza operacja niż w innych miejscach.

Portale RaceFans i Motorsportweek zgodnie sugerują, że korekta powinna dotyczyć tylko pierwszego sektora.

Patrząc na możliwe konfiguracje tylko w tej części toru, wybór nie jest duży. Można spodziewać się skorzystania ze znacznie szybszej wersji zakrętów 1-2, pokonywanych najprawdopodobniej pełnym gazem, a także usunięcia obecnych zakrętów 3-4 i pozwolenia bolidom jechać prosto aż do obecnego zakrętu nr 5.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

5 KOMENTARZY
avatar
Jameson

27.01.2020 21:15

0

Dla mnie osobiście najgorszy jest sektor 3, przede wszystkim ostatni powolny zakręt wypadający na prostą startową. Te łuki wymagają strasznie dużo przyczepności i stabilności w środku zakrętu. Zawsze jest tak, że bolid goniący będzie miał mniej lub bardziej drobne uślizgi, co kończy się sekundą straty w strefie DRS. Jeśli nie masz 15 okr. świeższych opon to nie przejedziesz.


avatar
ahaed

27.01.2020 21:24

0

Dla mnie ten tor jest do usunięcia. Chyba najgorszy z wszystkich.


avatar
Raptor202

27.01.2020 22:37

0

Niech wyleje tysiąc litrów oleju na ten tor tuż przed wyścigiem. I tak tego "widowiska" nie da się bardziej zepsuć.


avatar
Kruk

28.01.2020 08:38

0

Najwiekszymi sukcesami tego "Pana" bylo: -doprowadzenie do konfliktu z Kimim, ktory wolal symulowac operacje kregoslupa niz scigac sie dla Jego Moscia. Szkoda, bo bolid Lotusa mial potencjal a Groszkowi chyba do tej pory snia sie wysokie pozycje jakie zajmowal za sterami tej udanej konstrukcji. -wyprowadzenie Mclarena w pole, postulujac za silnikami Renault. Francuzi jednak caly czas pokazuja jak dbaja o swoich Judaszow. Carlos Ghosn sprytnie wykradziony i przemycony z dala od Japonskiego wymiaru sprawiedliwosci, a Bulion zabezpieczony ciepla posadka.


avatar
nekos

30.01.2020 16:19

0

No to koniec GP Francji...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu