WIADOMOŚCI

Pirelli podaje mieszanki opon na kolejne wyścigi
Pirelli podaje mieszanki opon na kolejne wyścigi
Firma Pirelli wybrała mieszanki na kolejny wyścigi sezonu aż do GP Indii włącznie.
baner_rbr_v3.jpg
Włoski producent na Grand Prix Korei dostarczy zespołom super-miękką i średnią mieszankę opon P Zero. W poprzednim roku do Yeongam Pirelli zabrało miękką i super-miękką mieszankę.

Na wymagający tor Suzuka, gdzie rozegrane zostanie GP Japonii zespoły otrzymają do dyspozycji średnią i twardą oponę.

Podczas Grand Prix Indii, które w przyszłym roku robi sobie przerwę do wyścigów F1 kierowcy F1 będą korzystać z miękkiej oraz średniej mieszanki opon.

Mieszanki opon Pirelli na wyścigi w sezonie 2013
Australia	super-miękka średnia	 
Malezja	 	średnia	twarda
Chiny	 	miękka	średnia	 
Bahrajn 	średnia	twarda
Hiszpania	średnia	twarda
Monako	        super-miękka miękka	 	 
Kanada	        super-miękka średnia	 
Wielka Brytania	średnia	twarda
Niemcy	 	miękka	średnia	 
Węgry 	        miękka	średnia	 
Belgia	 	średnia	twarda
Włochy	 	średnia	twarda
Singapur	super-miękka średnia	 
Korea	        super-miękka średnia	 
Japonia	 	średnia	twarda
Indie	 	miękka średnia	

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

11 KOMENTARZY
avatar
kokon510

17.09.2013 16:07

0

oby singapur i korea pasowały lotusowi super-miękkie mieszanki powinny byc im na ręke


avatar
bartexar

17.09.2013 16:18

0

W Japonii średnia i twarda? Zgłupieli?


avatar
RyżyWuj

17.09.2013 16:21

0

Vettel powinien do końca sezonu jeździć w intermediatach, o!


avatar
rg123

17.09.2013 16:28

0

na singapur srednia dlaczego przeciez po miedzy srednia a super miekka moze ogromna roznuica


avatar
kamyk19870514

17.09.2013 16:33

0

@Ryży Wuj Zgadzam sie z toba. Vetel do konca na itermediatach hahaha


avatar
fanAlonso=pziom

17.09.2013 16:38

0

pirelli jak zwykle zachowawczo w drugiej połowie sezonu, pierwsze 4-6 wyścigów były opony takie jakie zapowiadali przed sezonem a teraz ? na węgry, singapur i koreę przywożą medium tyres


avatar
Jens

17.09.2013 21:37

0

MOŻECIE ZGADZAĆ SIĘ ZE MNĄ ALBO NIE JA TAM WOLAŁEM BRIDGESTONY DWA RODZAJE OPON I NIE BYŁO TEGO CAŁEGO CYRKU Z RODZAJAMI MIESZANEK


avatar
go!!!

17.09.2013 23:02

0

Kiedyś elementem strategii było tankowanie i zróżnicowana waga bolidów na danym etapie wyścigu wpływająca na czasy okrążeń, ale dla bezpieczeństwa i minimalizacji ryzyka pożaru zabroniono tankowania w trakcie wyścigów. Dzisiaj w tym samym celu na mamy różne mieszanki opon wpływające na różne czasy okrążeń, ale niektóre mieszanki pękają na niektórych torach, koła podczas zmiany w boksach nierzadko są niedokręcane i stanowią ryzyko dla mechaników, kibiców, operatorów, więc tylko czekać kiedy i zmian opon zabronią, a na czasy będzie wpływać jakieś zróżnicowane mapowanie silnika obowiązkowe do zmiennego użycia podczas wyścigów... obym się mylił


avatar
Michael Schumi

18.09.2013 07:18

0

@8 Kiedyś już zabronili zmian opon podczas wyścigu: w 2005. Jeszcze kiedyś chyba w 2003 był taki przepis, że kierowca wyjeżdża w kwalifikacjach na tylko jedno okrążenie. Taki Coulthard strasznie na tym tracił.


avatar
PanKonrad

18.09.2013 07:52

0

@8 Tankowanie zostało zabronione tak naprawdę tylko z powodu spowolnienia aut. Wystarczy porównać czas okr. przed i po wprowadzeniu zakazu. Od razu mam jasny obraz. Druga najbardziej istotna sprawa jest taka, że wyścigi są dłużę, czego chcieli sponsorzy, a oni mają najwięcej dopowiedzenia. Relacje sportowe=2gdz. spot reklamowy!! Przez 15 lat nic wielkiego się nie stało, aby można byłoby coś w tej materii zmieniać, a jednak zmienili i teraz wiecie czemu. Dla kasy, bo kasa to F1, a F1 to kasa.


avatar
go!!!

18.09.2013 09:29

0

10. PanKonrad Ciekawe rzeczy piszesz i ciekawych słów używasz, gratuluję....


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu