WIADOMOŚCI

Vettel wstrzymuje się z oceną osiągów RB7
Vettel wstrzymuje się z oceną osiągów RB7
Sebastian Vettel nadal wstrzymuje się z oceną osiągów RB7. Niemiecki kierowca zespołu Red Bull Racing podkreśla jednak niezawodność maszyny, która w porównaniu z niektórymi konkurentami zdaje się prezentować zdecydowanie lepiej.
baner_rbr_v3.jpg
„Nadal trudno powiedzieć” - stwierdził Vettel zapytany o osiągi bolidu. „Czasy okrążeń są dość mocno porozrzucane – czasem jeździmy osiem czy dziewięć sekund wolniej niż w najszybszej konfiguracji – trudno więc domyślać się co robią inni”.

„Myślę jednak, że po raz kolejny przejechaliśmy mnóstwo okrążeń. Ogólnie w tym roku nie mieliśmy większych problemów z niezawodnością, a prędkość jak na razie wygląda całkiem nieźle. Nasze miejsce w stawce poznamy jednak dopiero w Melbourne”.

„Sezon jeszcze się nie rozpoczął, ale w tym sezonie mamy do czynienia z wieloma nowymi rzeczami, również oponami. Trudno odczytać prawdziwą prędkość, ale ogólnie wygląda to nieźle, a samochód jest niezawodny”.

„Musimy odczekać jeden wyścig aby przekonać się o naszym prawdziwym tempie. Melbourne nie jest prawdziwym torem wyścigowym, więc tak naprawdę dopiero w Malezji albo nawet później dowiemy się jak jest naprawdę”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

20 KOMENTARZY
avatar
Yoozeck

09.03.2011 20:50

0

Święta prawda - dopiero po kilku wyścigach wyklaruje się potencjalna czołówka. Z wyraźnym zaznaczeniem na - "potencjalna"


avatar
Gosu

09.03.2011 22:00

0

Są z przodu i to wyraźnie. Jedynie Ferrari wydaje się dotrzymywać im kroku. Pozytywnie wypadli również STR i LR, które wydają się mocniejsi od MErca czy McL. Ogólnie sezon zapowiada się dość ciekawie, mam nadzieję tylko, że RBR nie odjedzie wszystkim jak w zeszłym roku.


avatar
Yoozeck

09.03.2011 22:13

0

@Gosu Ciekaw jestem z jakich fusów i z jakiej kawy to wywróżyłeś? Z całej twojej wróżby to zgodzę się z jednym, że zapowiada się ciekawa walka w tym sezonie. Ale na pewno, nie z tym żeby jeszcze przed sezonem typować lidera. Z całym szacunkiem do Ciebie


avatar
jar188

09.03.2011 22:54

0

Po Melbourne akurat nie koniecznie jeszcze będzie wszytko wiadomo. Albert Park jest torem ulicznym,wymagającym dla kierowców i często przez to otrzymujemy przekłamany obraz sytuacji, (oczywiście sporo już będzie wiadomo ale zawsze jakiś Kubica może w nie najlepszej konstrukcji postarać się o niespodziankę i stanąć na podium;)


avatar
Gosu

09.03.2011 23:42

0

3. Yoozeck Moje przypuszczenia są podyktowane obserwacjami testów, jak i tym że te dwie ekipy mają szybki i co najważniejsze niezawodny bolid. Wszyscy powtarzają, że to tylko testy, ale jak historia pokazała, kto jest szybki pod koniec testów jest szybki przez cały sezon. Po za tym RB7 jest konstrukcją na bazie mistrzowskiego RB6, który deklasował resztę stawki od początku do końca sezonu.


avatar
Grzesiek 12.

10.03.2011 06:32

0

Wcale się nie dziwię że Vettel nie wypowiada się na temat osiągów ... gdyż doskonale wie , że musi mieć bolid o sekundę szybszy od topowych kierowców aby włączyć się do walki o tytuł .....


avatar
konradosf1

10.03.2011 06:45

0

Red Bulle na testach ustępują niezawodnością tylko Ferrari. Ogólnie to nie możemy wiele powiedziec ale tylko tyle że merce i mcl mają problemy


avatar
athelas

10.03.2011 06:56

0

5. Tu racja, w 2009 wygrał Brawn (wszyscy twierdzili, żę budują PR i jeżdżą z pustym bakiem, a tu niespodzianka), a rok temu Red Bull Racing I z tym RB6 bym nie przesadzał. Szybki, OK, ale strasznie awaryjny. Może tegoroczna konstrukcja będzie pod tym względem lepsza. 6. Nie przesadzaj. Pokazał, że umie jeździć już nie raz.


avatar
Zgred Zen

10.03.2011 07:48

0

8. athelas Z tą awaryjnością to Ty właśnie przesadzasz.To,ze Vettel miał problemy nie znaczy,ze Webber miał problemy >co innego gdybyś napisał,ze na dystansie już nie był tak konkurencyjny.Co do szybkości i to max to może i masz racje,ale co do czasu kólka to już przesadziłeś,bo tu zdecydo0wanie brylowali i to było przyczyną wygranej RB6 w obu kwalifikacjach.Co do analizy testów z lat ubiegłych to masz racje,ale poczekajmy jeszcze do ich końca,bo myślę,ze Ferrari w tym roku im dużo nie ustępuje w osiągach,a to starczy by Alonso nie dał szans obu kierwcom RB,bo uważam Go za zdecydowanie lepszego kierowce , a to daje szanse na oglądanie rywalizacji a nie dominacji.


avatar
atomic

10.03.2011 08:29

0

nie wiem panowie jak wy ale ja śledzę f1 od 92 roku z roczną przerwą i już teraz wiadomo jak będzie przebiegał pierwszy sezon. z kumplami dyskutujemy sobie i dochodzimy do tych samych wniosków.nie będę się tu rozpisywał jakich bo zaraz taki "sokół" w okularach napisze ,że wróżę z fusów. a chłopak miał mleko pod nosem kiedy co niektórzy już posiadali pewną wiedzę ,również teoretyczną z czym się je f1. wczorajszy jego pokaz tvpsport uświadomił mi ,że to ciepłe internetowe kluchy .


avatar
atomic

10.03.2011 08:31

0

co do vettela ,mówi to co szef kazał i wszystko w temacie .tak samo jest z pozostałymi panami kierowcami


avatar
Jaro75

10.03.2011 10:51

0

Nie wstrzymuj bo to szkodzi...


avatar
beltzaboob

10.03.2011 11:31

0

@10 krwa, atomic, z całym szacunkiem, ale zadbaj trochę o edycję, że nic nie rozumiem.


avatar
beltzaboob

10.03.2011 11:57

0

bo nic nie rozumiem. A wiesz, to ja jestem ten w okularach.


avatar
Zgred Zen

10.03.2011 17:02

0

10. atomic Ja też noszę okulary ,interesuję się formułą od póżnych lat sześcdziesiątych z małymi przerwami i dlatego dziwię się,ze dopiero teraz :"uświadomiłeś sobie",ze "sokoły" w okularach to ciepłe kluchy./zazdroszczę tym niektórym "młodym sokołom",którzy myślą,ze ich prawa natury nie obowiązują/.A co do tego chłopaka,to uważam,ze dopóki nie zostaną zweryfikowane jego umięjętności,bo narazie porównywać je można do umięjętności M.Webbera,bo jeżdżą w tym samym dominującym zespole, dla mnie nie jest zadnym "orłem" tylko na razie "orzełkiem", a do tego nawet nie potrzeba wróżyć z fusów.Pozdro.


avatar
atomic

11.03.2011 08:29

0

15@ do okularników nic nie mam .pewnie za kilka lat będę musiał się z takim sprzętem zapoznać.co do vettela -pełna zgoda


avatar
atomic

11.03.2011 08:31

0

14@ jak to ty jesteś ten w okularach o którym pisałem to pokusiłbyś się o swoją ocenę podpierając się swą wiedzą nabytą w padoku .


avatar
beltzaboob

11.03.2011 12:17

0

@16atomic- no widzisz, oto kwestia nieco bardziej dopracowanej edycji. Zwróc uwagę, że wpierw napisałem, że nie rozumiem, bo nie jesteś łaskaw nawet pierdolonego przecinka wstawić, tam , gdzie jest on KONIECZNY. Nigdy nie negowałem Twojej wiedzy o F1, ale Twoje sranie ogniem i nieuzasadniona pogarda powoduje u mnie atak wścieklizny. Nieco szacunku dla innych. A ten się objawia także w sposobie formułowania i edytowania myśli. A wiedzę z padoku mam, szkoda że nie z F1. Wszystko.


avatar
beltzaboob

11.03.2011 12:23

0

Dodam, żeby nie być gołosłownym, że przyjaciele ścigają się na motocyklach i jestem z Poznania, gdzie jest jedyny obiekt przypominający tor z prawdziwego zdarzenia. A członkiem A.W jestem od lat 28lat. Dokładnie.


avatar
beltzaboob

11.03.2011 20:20

0

I żeby nie było niedomówień przyznam że sam robię błędy ort i int, ale staram się, żeby było to wszystko czytelne i zrozumiałe. Bo, gdy pisze się tak jak Ty wynikają z tego nieporozumienia, zupełnie sums sumsrum, niepotrzebne. Jak powyższe.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu