komentarze
  • 22. karlito
    • 2010-06-21 20:56:27
    • *.238.240.132

    13.6q47 .Szanowny Panie, tu wypowiadają się rożni ludzie i poczucie humoru to nie wada, a wręcz przeciwnie. Ton twojej wypowiedzi sugeruje że jesteś poważny aż do bólu, nie wnikam z czego to wynika. To twoje życie ale jeżeli nie lubisz się śmiać to jest na to proste(wręcz genialne) rozwiązanie, nie czytaj postów :) pozdrawiam (na luzie i z uśmiechem aż do bólu)

  • 23. Ataru
    • 2010-06-21 21:43:16
    • *.chello.pl

    21. Jaro75, zawsze podziwialem ludzi, ktorzy fascynowali sie wyscigami dlugo przed tym jak zaczelo nas karmic nimi TV4. Ja niestety nie mialem takiej mozliwosci i dopiero wtedy odkrylem magie F1. Chcialbym poczuc z bliska jak to wyglada, nie mowie o czyms tak pieknym jak zasiasc w bolidzie F1, ale chociaz popatrzec na prace mechanikow, zobaczyc od kuchni jak to wszystko wyglada, na wlasne oczy, nie gdy pokazuje mi to kamera. Pomacac skrzydla w trakcie produkcji, zobaczyc testy aero i porownywac te cyferki, moze odkrecic jakies kolo ;-) I w ogole po prostu poczuc te magie, poczuc to wszystko od kuchni.

    W koncu to wszystko to nasza pasja, jedni bardziej sie wkrecili, inni mniej, czesto bedziemy sie roznic, czasem pewnie sprzeczac, ale F1 wywoluje emocje. I to jest piekne, jakby juz na to nie patrzec :)

  • 24. 6q47
    • 2010-06-21 22:55:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witam, mój krótki komentarz:
    >@Ataru
    i inni spece na tym forum... nie mieszajcie polityki z F1. Humor niesmaczny jak na mój gust.<
    wywołał małąfalę krytyki pod moim adresem, nie oczekuję głaskania z włosem:), natomiast nie było moim zamiarem obrażanie Was, tylko prośba (zabrakło słowa proszę) o nietykanie spraw innych niż F1.
    Co ja rozumiem pod określeniem - spece? Przyznaję, że nie jest zastosowane w
    we właściwej "tonacji" tak na pierwszy rzut oka...
    Spec - specjalista - człowiek znający się na tym co wykonuje - czyli ktoś komu można zaufać.
    Przecież nikt z Nas nie jest tam gdzie chciałby być, chyba że o kimś nie wiemy... Zgadzam się z Wami wszystkimi: Ataru, Jaro75, karlito - że jest wiele rozwiazań takich sporów jak ten:)
    Próbujecie "tłumaczyć" moje zachowanie, to miłe i zasługujące na szacunek z mojej strony... dziękuję!
    Wiele ludzi czyta to forum i w nim uczestniczy, stąd moje grubiaństwo, że tak powiem:). Zresztą kajanie się nie ma sensu, nie dlatego że jestem twardziel, tylko dlatego, ze wszyscy wiemy o co chodzi i czego możemy po sobie oczekiwać, tak mniej więcej oczywiście.
    Twoje podejście Ataru w końcowych frazach uzmysławia mi, że to "Ty" jesteś, czy tak? Wyraz >tak< mi wystarczy...
    Pozdr.

  • 25. karlito
    • 2010-06-21 23:20:42
    • *.238.240.132

    Dokładnie , wiemy tyle co wyczytamy, co podpowie logika :) tu wchodzą miłośnicy F1 , nie ich inżynierowie. Nie wtrącać , polityki, humoru czy innych tematów do tego forum- nie realne. Nie ma ideałów i trzeba się z tym pogodzić , a na wesoło życie lepiej mija :) i kostucha nie taka straszna :))

  • 26. karlito
    • 2010-06-21 23:21:46
    • *.238.240.132

    najważniejszy jest SZACUNKEN ;)) to all.

  • 27. modafi
    • 2010-06-22 08:27:20
    • *.153.158.115

    Złóżcie CV w Renault F1 Team.

  • 28. atomic
    • 2010-06-22 08:39:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8@ kurna byłem na dorszach i nie glosowałem / niestety/ ale miło było usłyszeć ,że kaczkę wpścili w kanał .

  • 29. atomic
    • 2010-06-22 08:40:45
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    miało być w f-duct

  • 30. Budyn_F1
    • 2010-06-22 10:40:00
    • *.chello.pl

    Nowe skrzydlo i podloga to nie wszystko musza miec jeszcze cos w rekawie.

  • 31. Kukiss
    • 2010-06-22 10:48:50
    • *.182.102.119.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Myślę, że technicy z Renault są dużo bardziej kumaci w sprawach bolidu od was. Ponadto dysponują setkami wykresów, tabel, danych technicznych do których wy nie macie dostępu, więc uważam że wiedzą lepiej od was co potrzeba bolidowi :)

  • 32. rogas144
    • 2010-06-22 11:24:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie będzie Kanału F w Walencji.. Informacja potwierdzona przez Erica Bouliera.

  • 33. RoyalFlesh F1
    • 2010-06-22 12:17:29
    • *.205.76.50

    A po co ten kanał i na co. Sezonu braknie żeby dał jakieś korzyści. Przykład Ferrari, Merca, FI, RBR. Ile już GP mają te kanały F. I co widać jakieś niesamowite przyśpieszenie osiągów. Bo ja nie.

  • 34. Anteaus
    • 2010-06-22 12:39:00
    • *.lodz.msk.pl

    @ 33. RoyalFlesh F1 jeżeli nie widzisz jak szybki jest Mclaren na prostych to nie wiem na co patrzysz.
    Nie jest dziwne ,ze większość teamów z kasą zainteresowała się tym rozwiązaniem. Problem polega tylko na tym ,że aby F-duct był skuteczny wymaga poważnych zmian w konstrukcji i tym samym w aerodynamice. Także nie sądzę aby ten kanał był w innych teamach tak skuteczny jak specjalnie zbudowanym do tego Mclarenie.Z drugiej strony jednak nie ma co się dziwić ,ze zespoły próbują uzyskać dzięki temu choć namiastkę tego co ma Mclaren

  • 35. hotshots
    • 2010-06-22 14:11:30
    • *.chello.pl

    ..a mnie po prostu b.cieszy, że chłopaki bawią sie na maxa, w tym swoim nowym tuneli aero, bo w porównaniu z 2009 widać ciągłość zmian, ale nie cieszy mnie bezawaryjność silnika.....bo nie ma (przy okazji) możliwości podkręcenia
    tych paru 10-tek KM :D - same poprawki aero w trakcie sezonu nie zrobią z Renio rakiety, kiedy projekt z 2009 był "ciut" mało odkrywczy...

  • 36. atomic
    • 2010-06-22 14:39:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 @ mają -roberta

  • 37. Mic4as
    • 2010-06-22 16:14:23
    • *.132.139.18

    @20 od stycznia pracuja nad bolidem na przyszly sezon. Na f1 .c o m jest ciekawy artykul ma temat rozwoju Renault F1

  • 38. zbkie1
    • 2010-06-22 17:01:53
    • *.nplay.net.pl

    @34 Anteaus słusznie zauważyłeś, że kanał-F musi współgrać z bolidem. McL zbudowal bolid od podstwa z kanałem-F i u nich działa bardzo dobrze. Byc może w żadnym innym bolidzie nie będzie on działał jak w McL. Być może wszystkie wysiłki innych ekip idą na marne, albo i nie. Czas pokaże czy warto było budowac kanał-F. Pewne jest jedno że ferrari rzuciło wszystkei siły w tym kierunku zaniedbując resztę, efekt znamy. W R30 nie jest dopracowany, ale inne elementy są poprawiane małymi kroczkami do przodu.
    Odnośnie zniam w R30 to mam nadzieję, że przełożą się one na poprawę wyników. Już niedługo się okaże. Kolejny ciekawy weekend przed nami.

  • 39. zbkie1
    • 2010-06-22 17:12:09
    • *.nplay.net.pl

    zmian miao byc

  • 40. grzes12
    • 2010-06-22 18:36:02
    • *.146.160.45.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Nie da się ukryć że zespół idzie mocno do przodu ;) Liczę na mocny wyścig zespołu i pudło dla Kubicy ;)

  • 41. Ataru
    • 2010-06-22 19:08:25
    • *.chello.pl

    24. 6q47, chyba nie, bo nic mi nie podpowiada, bym mogl znac tu kogokolwiek skadkolwiek, jesli o to chodzi. Jesli o cokolwiek innego to chyba nie zlapalem, ale ja generalnie bywam malo bystry ;-) W kazdym razie odpowiedz brzmi nie :)

  • 42. RoyalFlesh F1
    • 2010-06-22 19:39:29
    • *.205.76.50

    34. Anteaus
    Nie zrozumiałeś mnie. Masz racje bez niego Hamilton nie miałby tak łatwo jak do tej pory. Ale nikt nie zdąży dopracować go w tym sezonie i tyle. RBR jest wolny na prostych ale za to w zakrętach lepszy i szybszy co było widać w Turcji. Kana dał Macą tyle że mieli więcej prędkości na prostej a w zakrętach byli o tyle samo wolniejsi ile byli szybsi na prostych od RBR.
    Kana daje dużo. Ale lepiej dopracowac bolid na 2011 rok. kiedy to już nie bedzie kanału. Chciałbym żeby Reno go miało, ale Ferrari sobie nie poradziło z nim. Ogolnie nikt sobie z tym nie radzi nawet wspaniały konstruktor AN.

  • 43. Oski9191
    • 2010-06-22 20:59:12
    • Blokada
    • *.ostnet.pl

    "Decyzja o tym, w jakim stopniu zająć się inwestycją w przyszłość jest zawsze trudna, ale prace na podwoziem bolidu na sezon 2011 zaczęliśmy w styczniu, a jednocześnie udało nam się utrzymać wysokie tempo rozwoju obecnego samochodu. Jest to świadectwo wytężonej pracy wszystkich członków zespołu Renault F1 team." -skubani :)

  • 44. 6q47
    • 2010-06-22 22:11:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @41
    Ataru
    jak byś miał taką cechę, którą określasz jako "bywanie", to byś nie pisał w taki sposób jaki piszesz:)
    Dzieki za odpowiedź.
    Pozdr.

  • 45. Ataru
    • 2010-06-22 22:36:50
    • *.chello.pl

    44. 6q47, dzieki za cieple slowa, pozdrawiam.

  • 46. pesymista
    • 2010-06-23 15:33:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O co chodzi z tym MasterCard w Renault? To już pewny sponsor/ partner czy się przymierzają ??? Niech ktoś przetłumaczy. U nas wszystko musi być z opóźnieniem :/

  • 47. romekf1
    • 2010-06-23 15:41:31
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    MasterCart- bedzie ładnie wygladało na bolidzie:)

  • 48. romekf1
    • 2010-06-23 15:41:57
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    MasterCard*** sory:)

  • 49. mariusz-f1
    • 2010-06-23 16:17:27
    • *.opera-mini.net

    46.pesymista - Dla ciebie to i tak chyba wszystko jedno, ilu sponsorów ma Renault, co ?
    Tak tylko pytam. Bo z twoim pesymistycznym podejściem, gdzie wszystko widzisz w czarnych barwach. Taki news byłby tak i tak skrytykowany :-)

  • 50. pesymista
    • 2010-06-23 16:23:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    49. mariusz-f1 nie chodzi o to ilu ma, tylko jestem ciekawy jak sprawa wygląda z tym bo na zagranicznych stronach już o tym pisali wczoraj, a u nas cisza. To wszystko.

  • 51. pesymista
    • 2010-06-23 16:44:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Już wiem, sam se przetłumaczyłem. Z tym mastercard to jeszcze nic nie wiadomo. Są to na razie tylko pogłoski. Dopiero się przymierzają. To dlatego w reno tak cisną i wciskają kit na każdy weekend bo po prostu potrzebują wyników dla zauważenia.

  • 52. Jasiu xD
    • 2010-06-24 12:13:33
    • *.trynek.osi.pl

    Też chce nową podłogę :D


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo