Mic4as
Ostatnia aktywność
avatar
Mic4as

15.05.2012 16:37

0

@ Ilona. Manager Roberta kilka razy wyraznie tlumaczyl ze Roberta zobaczymy dopier wtedy gdy bedzie mial na sobie kombinezon i kask. Robert bardzo ceni sobie prywatnosc. Bedzie gotowy to sie pokarze i odezwie. Przeciez wszyscy chcemy ogladac Kubice w bolidzie, a nie kulejacego na jedna noge czy z temblakiem na ramieniu. Powtorze sie jeszcze raz. Robert juz nielługo oficjalnie bedzie mogl trenowac bolid Formuly 1 podczas oficjalnych sesji treningowych przed jednym z GP. Pozdro dla wszystkich ktorzy caly czas sa sercem z Robertem

Przejdź do wpisu Massa znowu pod presją

avatar
Mic4as

15.05.2012 12:48

0

@sliwa007 jezeli los Kubicy jest dla ciebie obojetny to nie znaczy, ze dla reszty tez. Ja dalej mocno wierze w jego powrot. Juz niedlugo zobaczymy go w piatkowy treningach. I jeszcze jedno nie wypowiadaj sie za wszystkich kibicow, bo sa wsrod nich tacy, ktorzy caly czas go wspieraja i w niego wierza.

Przejdź do wpisu Massa znowu pod presją

avatar
Mic4as

17.02.2012 13:48

0

Na zdjeciu widac f-duct w przedim skrzydle :)))

avatar
Mic4as

16.02.2012 12:40

0

15. RoyalFlesh F1 gdzie mozna znalezc te zdejcia?

avatar
Mic4as

09.04.2011 19:52

0

@92 Macki jezdzily dzisiaj z tytanowym dyfuzorem ktory zaprezentowali w Australii. Kierowcy nie byli zadowoleni z zachowania bolidu po zmianie materialu, to znaczy z tytanu na wlokno weglowe.

avatar
Mic4as

20.02.2011 20:26

0

Mclaren jezdzil dzisiaj z "normalnym" wydechem to znaczy dmuchanym dyfuzorem na wzor z ubieglego roku. Czyzby ich innowacyjnosc nie byla do konca dopracowana? Przeciez taki zaspol jak oni powinien bez problemu moc zrobic symulacje z "normalnym" wydechem czy tez tym ktory wychodzi z boku bolidu.

avatar
Mic4as

18.02.2011 21:59

0

Aha dodam takze ze Byki nie jezdzily wcale z malym obciazeniem paliwem co mozna bylo wywnioskowac ze stintow jakie robil Vettel. Nie byly to krotkie stinty.

avatar
Mic4as

18.02.2011 21:58

0

Sledzilem dzisiaj relacje Live na autosportcie i dowiedzialem sie kilku ciekawych rzeczy. Otoz wedlug komentatorow autosportu Red Bull ma najszybszy bolid. Dlaczego? Jak slusznie zauwazyli bolid ma najwieksza predkosc w zakrecie a takze na wyjsciu z zakretu w porownaniu do innych. Mozna bylo poznac to takze po pracy ruchomego tylnego skrzydla, ktore aktywowane bylo najwczesniej i dezaktywowane najpozniej z wszystkich. Wyglada na to ze Byki nadal sa najszybsze ciekawe tylko o ile i ile maja jeszcze predkosci w rezerwie.

avatar
Mic4as

08.02.2011 18:23

0

To skrzydlo z poprzedniego sezonu. Wydaje mi sie ze w Bahrajnie beda mili inne, to jakos nie pasuje do reszty

avatar
Mic4as

03.02.2011 18:04

0

@74 idealne podsumowanie

avatar
Mic4as

25.01.2011 16:39

0

@43 to sa wloty do f-ductu dlatego wydaje mi sie ze jest to stary bolid

avatar
Mic4as

24.01.2011 20:05

0

na tym zdjeciu widac takze wloty do f-ductu czyli regulowanego tylnego skrzydla???

avatar
Mic4as

24.12.2010 15:21

0

Zycze Wesolych Swiat calej redakcji Formula1.pl wszystkim wiernym temu portalowi forumowiczom oraz naszemu rodzynkowi Robertowi!!! Wesolego Alleluja

Przejdź do wpisu Wesołych Świąt

avatar
Mic4as

10.11.2010 16:26

0

oby R31 okazal sie szybszym bolidem niz akutalny bolid. jak narazie to mam mieszane uczucia co do przyszlego sezonu. wydaje mis ie ze RB nadal bedzie nie do pokonania. w zeszyl sezonie oni mieli najlepiej rozwiazany "tyl" bolidu z jednopoziomowym dyfuzorem co na starcie daje im przewage. swoja droga ciekaw jestem czy zastosuja KERS juz na pierwszym wyscigu w Bahrajnie

avatar
Mic4as

31.08.2010 15:26

0

@22 Prawda jest taka ze Robert jak tylko zauwazyl w lusterku Vettela odbil w prawa strone. Ten manewr byl analizowany po wyscigu na forum BBC i uznali go jako cos nie zgodnego z regulaminem a tego kto prowadzi to forum chyba nie musze przypominac

avatar
Mic4as

28.08.2010 15:20

0

Brawo Robert!!! Piekny przejazd chociaz przez chwile obawialem sie ze ta strategia z jedynm wyjazdem moze sie nie udac ale sie udalo. Wiedzieli ze spadnie deszcz,ktory spowolnil wszystkich na lini startowej :) Mam nadzieje ze Robert zaliczy jutro pudlo. Swoja droga to niezle im ten f-duct wyszedl. Oplacalo sie na niego tyle czekac:)

avatar
Mic4as

27.08.2010 21:36

0

a fanka znowu swoje...i tak do znudzenia.pozdro

Przejdź do wpisu Red Bull oszczędza opony

avatar
Mic4as

05.08.2010 16:59

0

Ciekaw jestesm czy po tak dlugiej przerwie ktoras z ekip zaprezentuje wlasnie te "elastyczne" skrzydla na wzor RBR i SF?

avatar
Mic4as

02.08.2010 16:18

0

na oficjalnej stronie F1 pisza ze w sobote skrzydlo RBR przeszlo regorystyczny test z obciazeniem 200kg wiec news troche spozniony...

avatar
Mic4as

25.07.2010 11:09

0

Nie bedzie zadnego deszczu. Ogladalem dzisiaj rano wyscig Formuly 3 i pogoda byla bardzo dobra. Swiecilo slonce, nie widzialem zadnych deszczowych chmur. Wyscig zapowiada sie bardzo ciekawie. Niestety wydaje mi sie ze Robert bardziej skupi sie na obronie P7 niz zaatakowaniem HAMa. Chociaz wszystko jest mozliwe i wiele moze sie zdarzyc podczas startu ;)

avatar
Mic4as

11.07.2010 16:34

0

@87 Webber powiedzial: "Niezle jak na kierowce nr2...kto powinien odebrac nagrode ja czy ktos inny(tego drugiego zdania nie jestem do konca pewny ale bylo cos o odebraniu trofeum). Podsumowujac wyscig. Piekny start Roberta. Niestety slabe tempo Renault. Widoczny brak f-duct. Pietrov znowu nic ciekawego nie pokazal chociaz byly momenty ladnej jazdy niestety bez zadnych pozytywnych wynikow. Szkoda Alonso. Skoro Robert zakonczyl z awaria to Alonso nie powinien dostac tej kary no bo komu mialby oddac pozycje. Sam Robert powiedzial ze dostal informacje o karze dla Alonso kiedy zjezdzal juz z awaria do pit stopu. Sedziownie znowu sie nie popisali i znowu Alonso poszkodowany. Brawa dla Williamsa i KOB. Button tez ladnie pojechal szkoda ze nie udalo mu sie wyprzedzic Rosberga bo jego nie chcialem na podium. Merc na Niemcy ma miec kilka ulepszen ciekawe czy Renault cos przygotuje. Typowanie w ogole mi nie weszlo...

avatar
Mic4as

10.07.2010 01:33

0

McL wcale nie ukrywa swojej formy. wlasnie wyczytalem ze zrezygnowali z nowego "dmuchanego" dyfuzora. Kierowcy narzekaja na zachowanie i prowadzenie sie auta z tymze wynalazkiem. Na GP Niemieca szykuja poprawki tego dyfuzora a poki co wracja do starej wersji. haha a mowili ze moga uzuskac 0.5s na okrazeniu po zamontowaniu tego dyfuzora...

Przejdź do wpisu Czerwone czapeczki... McLarena

avatar
Mic4as

05.07.2010 10:38

0

*blefuja

Przejdź do wpisu Fauzy jeszcze pojeździ

avatar
Mic4as

05.07.2010 10:38

0

hmmm....moze belfuja ?

Przejdź do wpisu Fauzy jeszcze pojeździ

avatar
Mic4as

05.07.2010 10:33

0

ponoc Renault zrezygnowalo z f-duct. czy jest oficjalne potwierdzenie tej wiadomosci? kempa slyszales co na ten temat? czy jest to prawda? jezeli tak to troche lipa.chociaz patrzac z drugiej strony to po co rozwijac system ktory ma byc zakazany w przyszlym sezonie, skoro mozna skupic sie na innych istotnych modyfikacjach ktore moga przyniesc osiagi w przyszlym sezonie...

Przejdź do wpisu Fauzy jeszcze pojeździ

avatar
Mic4as

26.06.2010 17:52

0

Mam nadzieje ze te opony beda sie dobrze zachowywac przy pelnym obciazeniu paliwem i Roberr bedzie mial szanse na zyskanie kilku pozycji. Jezeli ta strategia nie wypali to moze byc nieciekawie. Obstawiam P5 Roberta

avatar
Mic4as

22.06.2010 16:14

0

@20 od stycznia pracuja nad bolidem na przyszly sezon. Na f1 .c o m jest ciekawy artykul ma temat rozwoju Renault F1

avatar
Mic4as

16.06.2010 13:56

0

oprogramowanie silnika mozna zmieniac na bierzaco wiec to raczej nie jest powod tych awarii. wydaje mi sie ze C29 to jeden wielki nie wypal.ten bolid nie ma chyba zadnych zalet.

avatar
Mic4as

13.06.2010 20:30

0

Robert dostal tez w tyl na starcie od MSC. Mysle ze to tez przyczynilo sie do pogorszenia tempa. Wyraznie bylo widac odpadajace czesci(dyfuzor?) z bolidu KUB. Wszyscy mieli chyba wieksze oczekiwania co do wyscigu i chyba to jest powodem do narzekan. Uwazam ze nie bylo tak zle i gdyby nie ta przygoda z MSC KUB spokojnie bylby 5. No coz przynajmniej duzo sie dzis dzialo niebylo nudno. Caly wyscig byl bardzo ciekawy. Teraz z niecerpilowoscia czekam na Walencje i mam nadzieje ze tam KUB znowu bedzie wysoko.

Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena

avatar
Mic4as

01.06.2010 02:39

0

Witam wszystkich wiernych formuowiczow. Otoz chcialem dolaczys sie do tej dyskusji na temat poziomu "niektorych" komentarzy nowych uzytkownikow. Na strone ta wchodze od jakis dwoch lat. Nie udzielam sie duzo poniewaz wydaje mi sie ze jak na 3 lata ogladania i interesowanie sie Formula 1 nie mam zbytniego pojecia o niej chociaz z tego forum naprade duzo sie dowiedzialem. wiernie sledze kazda dyskusje i niestety musze przyznac ze poziom dyskusji w tym roku(sezonie) jest w wiekszosci tragiczny. Wypowiadaja sie ludzie ktorzy nie maja pojecia o tym sporcie. Niektore wypowiedzi przypominaja mi komentarze ktore pojawiaja sie na wupe itp. Skad sie tu wzieliscie? Zostancie tam i tam komentujcie bo tu naprawde sa starzy wyjadacze i eksperci wiec nie ma miejsca na cholote. Jezeli chodzi o wyscig to musze przyznac ze Renault naprawde daje rade i mam nadzieje ze utrzymaja takie tempo rozwoju do konca sezonu i uda im sie przeskoczyc Merca a moze nawet Ferrari? Uwazam ze Renault bedzie walczylo o majstra w 2011 od samego poczatku sezonu. Czy wiadomo jakie zmiany maja byc w przyszlym sezonie? Wiem ze podwoine ddyfuzory beda zakazane, wroci tankowanie i kers. Czy to wszystko? CZy jeszcze nie wszystko zatwierdzone?Co do incydentu Vet-Web uwazam ze bylo to ewidentne zastosowanie team orders ktore do konca im nie wyszlo a skutek byl calkiem odwrotny niz zamiary. Chociaz prawde tylko w RB znaja cala prawde.

avatar
Mic4as

15.05.2010 17:09

0

@249 www. b b c.co.uk/ i player usun spacje

avatar
Mic4as

23.03.2010 18:34

0

Na autosporcie jest krotki wywiad z inzynierem wyscigowym Renault niejakim Alanem Permane ktory mowi ze w Australi beda miec nowe przednie skrzydlo i nowa czesc w tylnym skrzydle. takze zapowiada sie niezle. pamietacie kiedy w zeszlym sezonie bmw mialo jakies ulepszenia w bolidzie? z tego co pamietam to dopiero w europie mieli cos nowego co i tak okazalo sie niewypalem.Takze jestem bardzo pozytywnie nastawiony na nastepne GP :)

avatar
Mic4as

18.03.2010 20:39

0

sorry za off topic ale juz sam nie wiem komu wierzyc.otoz na wupe i onecie pisza ze renault bedzie musialo jednak zmienic ten dyfuzor.tutaj gdzies w komentarzach obilo mi sie o uszy ze dyfuzor jest legalny wiec jak to w koncu jest?widzial ktos z was oficjalna informacje o zmianie tego dyfuzora?

avatar
Mic4as

16.03.2010 22:25

0

Button to gosc jednego sezonu. Gdyby nie Mr Brown i jego super bolid w zeszlym roku wcale by o nim nie bylo slychac kto wie moze nawet nie jezdzilby juz w F1

avatar
Mic4as

31.01.2010 19:33

0

sorry mialo byc to nie jest r30

Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30

avatar
Mic4as

31.01.2010 19:32

0

to nie jest r29.renault nie pokazalo r30 bo chcieli uniknac szpiegostwa.jutro za kierownica "prawdziwego" r30 zasiadzie Robert.to sa informacje potwierdzone przes sam team renault.bez paniki panowie jutro okarze sie kto jest szybki

Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30

avatar
Mic4as

06.01.2010 20:27

0

Usunięty

Przejdź do wpisu Nowy Mercedes już 25 stycznia

avatar
Mic4as

27.11.2009 19:52

0

"to"mialo byc

avatar
Mic4as

27.11.2009 19:51

0

Po przeczytaniu tego artykulu z p1mag chyba chcialbym zeby Renault odeszlo z F1. Watpie w to ze ich bolid bedzie konkurecyjny w przyszlym roku skoro prace nad nim sa jak narazie przerwane. Chyba ze sie myle? Moze wszystko jest w toku a oni po prostu licza na szczesliwego sponsora. Jezeli nie uda im sie go znalezc to cienko widze przyszly sezon a 2011 w ogole nie bedzie. Chyba lepiej zeby teraz sie wycofali niz po slabym sezonie z Robertem za kierownica.Tego ty chyba nikt z nas nie chce

avatar
Mic4as

30.07.2009 15:41

0

a jednak. Robert mial jezdzic az do konca 2010. silly sezon trwa

avatar
Mic4as

27.05.2009 15:09

0

TRZEBA DZIALAC!

avatar
Mic4as

27.05.2009 15:08

0

a co z nowym KERS`em? nie wyrobili sie czy co? pfff mam nadzieje ze Robert w przyszlym sezonie zmieni zespol na taki w ktorym wszyscy beda chcieli walczyc o mistrzostwo,beda mieli troche fantazji i nie beda bali sie zaryzykowac przy ulepszeniach, a nie tak jak BMW tygodniami pracuje nad poprawkami ktore nic nie wnosza

avatar
Mic4as

02.05.2009 12:45

0

Jak dla mnie to regulacje na 2010 prezentuja sie bardzo ciekawie. Brak ograniczen obrotow silnika,mocniejszy KERS, w pelni regulowane skrzydla, a w teorii nawet naped na cztery kola:)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu