WrOb3l
Ostatnia aktywność
avatar
WrOb3l

07.02.2011 15:07

0

jest może wideo z samochodu Roberta??? Pojawiło się z samochodu ekipy która startowała po nim. Chciałbym dowiedzieć się jak doszło do wypadku, bo z informacji że obrócił się o 180stopni nic nie wynika. Z wideo wcześnijszej ekipy widać że było trochę mgły ale to chyba nie miało znaczenia. Nie znam się na rajdach ale na tym odcinku chyba ciężko byłoby osiągnąć 100 km/h

Przejdź do wpisu Pozytywne informacje z Włoch

avatar
WrOb3l

06.02.2011 23:52

0

Sytuacja była niewątpliwie poważna. Dłoń była niemal amputowana i wszystko zrekonstruowaliśmy przed złożeniem złamań. Potem pracowaliśmy nad połączeniem mięśni i nerwów. Operacja zakończyła się pomyślnie. Nie mogę zbyt wiele prognozować, ale jestem umiarkowanym optymistą. Kubica powinien odzyskać pełną sprawność dłoni dla funkcji życiowych. Być może będzie mógł nawet kontynuować pracę kierowcy. Ale to wymaga czasu. Rehabilitacja może nawet potrwać cały rok. Ogólnie wszystko przebiegło dobrze - serwis autoklub.pl cytuje słowa doktora Igora Rossello Co dokładnie znaczy to zdanie: Kubica powinien odzyskać pełną sprawność dłoni dla funkcji życiowych.

avatar
WrOb3l

06.02.2011 16:15

0

Robert życzę zdrowia. Zaraz będę w kościele i będę się o nie modlił.

avatar
WrOb3l

06.02.2011 15:26

0

Czekałem na ten sezon jak nigdy. Żyłem testami i wszystkimi nowymi newsami. Liczyłem że Robert ma realne szanse na majstra a teraz co?? Niewiadomo jak się sprawy potoczą, czy Robert jeszcze będzie się ścigał. Mam nadzieje że szybko wróci do zdrowia i w dużym stopniu jega ręka wróci do optymalnej sprawności. Trzymam za niego kciuki bo to on zainteresował mnie F1 i dzięki niemu stała się ona moją pasją.

Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy

avatar
WrOb3l

01.01.2011 16:56

0

i tak ta prezentacja nic nie znaczy. nie odsłoniliby R31 tak wcześnie. bolid na testach będzie się prawdopodobnie znacznie różnił z tym pokazanym na wystawie, a na bahrajn będzie pewnie terz sporo poprawek i nowych częsci

avatar
WrOb3l

17.12.2010 21:14

0

Ja mam pytanie odnośnie powstawania R31. Z wielu przeczytanych artykułów nie tylko na tej stronie wnioskuje że tworzone są poszczególne części i tworzony "pakiet aerodynamiczny" w tunelu, w każdym artykule uważany za najpilniej strzeżone miejsce w Enstone:D:D:D Czyli bolidu jako fizycznego jeszcze wogóle nie ma??? Dopiero będzie ułożony z tej układanki??? I czy waszym zdaniem to dobrze że "renault" rozpoczęłą dosyć wcześnie budowę bolidu??? I już ostatnie, dużo mówiło się o Mastercard jako sponsorze, czy nic z tego nie wyszło??? i czy mimo że proton kupił akcje Master.... może się jeszcze włączyć??? Trochę nie do tego artykułu ale proszę o odpowiedz. Z góry dzięki

avatar
WrOb3l

08.12.2010 17:26

0

moje pytanie brzmi; Zespół (chodzi mi o mechanikó projektantów osby odpowiedzialne za bolid r31) zostają??? I bolid R31 który teraz tworzyło jeszcze Renault będzie samochodem na 2011???? Wiem że głupie pytania ale chce być pewien:D:D:D

Przejdź do wpisu Powstaje Lotus Renault GP

avatar
WrOb3l

06.11.2010 18:50

0

Według mnie Hulkenberg miał korekte z ustawień na sucho na tor mokry. Dużo zyskiwał w miejscach nie do końca przezchniętych. Suche były jedynie proste gdzie ustawienia nie robiły wielkich różnic

avatar
WrOb3l

06.11.2010 18:47

0

129. Przeczytaj sobie post 130 i zapisz sobie notatkę

avatar
WrOb3l

06.11.2010 18:35

0

Mam pytanie - czy zespoły przed wyścigiem mogą dokonać większych zmian w ustawieniach???

avatar
WrOb3l

06.11.2010 18:33

0

106 może i nie był rewelacją ale nie porównuj charakteru toru w piątek i dzisiaj. W piątek tor miał 42 C a dzisiaj 24C

avatar
WrOb3l

06.11.2010 18:28

0

83 masz racje w sektorze 1 i 3 można wyprzedzać ale żeby to zrobić trzeba wyjść z ostatniego zakrętu w 2 sektorze bardzo blisko przeciwnika i wpasować się w strugę powietrza a Robert będzie tracił w 2 sektorze

avatar
WrOb3l

06.11.2010 18:24

0

79 Dlaczego RB był szybszy od ferrari renault??? - bo suchy tor jest dla nich dodatkowym ułatwienie. Na sucho są poprostu najlepsi, a każde okrążęnie pokonane przez obojętnie jaki bolid sprawia żę tor staje się berdziej przeschnięty. Reszte sobie dopowiedz

avatar
WrOb3l

06.11.2010 18:17

0

60. Nie wydaje mi się by Renault walczyło o NICO. Francuska stajnia potrzebuje sponsorów doatkowych funduszy a o lile mi się wydaje niemiec nie ma pleców w postaci sponsorów jakie dawałby rosjanin. Mogę się mylić

avatar
WrOb3l

06.11.2010 18:12

0

Cóż mogę napisać?? Przede wszystkim wielkie gratulacje dla Hulkenberga. Zasłóżył na P1 swoją świetną jazdą i pokazał tym samym że nie jest kelnerem w F1. Zmienił moje zdanie co do niego podczas GP Koreii. A co o Robercie. Nie wiem w jakim stopniu Robert był zadowolony ze swojego bolidu, ale podczas transmisji R30 wydawało się strasznie niestabilne i nerwowe. Napewno jutro ciężki wyścig dla Kubicy. Wydaje mi się że też duży wpływ miał błąd w Q3, gdyby nie on Robert idealnie załapałby się na jeszcze jedno okrążenie z dobrze rozgrzanymi oponami, ale trudno. Mogła być p5 Według mnie jutro wygra Vettel 2. Webber 3. Hulkenberg 4. Hamilton. Robert jutro może powalczyć o 5 miejsce, ale będzie ciężko. Dlaczego stawiam na RB, bo suchy tor przemawia za nimi.

avatar
WrOb3l

28.08.2010 15:41

0

78 weż się może nie ośmieszaj. Wielu ludzi gada na Kubice jak mu nie idzie, a jak już wykona dobrą robotę to potem wszyscy niedowiarkowie mówią jaki on jest świetny i gadają że zawsze mu kibicowali. Jesteś właśnie przykładem takiej osoby. Mówisz że nie w walce, bo pomogła mu pogoda. Każdy zrobił jedno okrążenie pomiarowe i stworzyło to jakiś obraz sytuacji. Myślisz że jakby nie padało a Robert miałby sprawny bolid to by się nie poprawił??? Proszę cie Zamiast się cieszyć że sprzyja mu szczęście to jeszcze ci coś niepasuje, to może lepiej by było gdyby nie popadało i byłby 8??? co???

avatar
WrOb3l

28.08.2010 15:35

0

Jeśli RObert przyjedzie na podium będzie to wielkie zaskoczenie, bo chyba nikt przed tym Gp a nawet trochę wcześniej nie spodziewałbysię że Renault a może inaczej KUbica będzie aż tak konkurencyjny

avatar
WrOb3l

28.08.2010 15:30

0

55 nie wydaje mi się, Mam nadzieje że się myle:D:D:D Będą jeszcze Gp gdzie bardzo potrzebny jest docisk a tego Renault brakuje. Ale sądze że nieopodal podium będą przyjeżdżać. Możę gdy mają K-f założą na te tory skrzydło z większym dociskiem Jestem zaskoczony (niezbyt pozytywnie) postawą Alonso. Chodż może to i lepiej. Jeden konkurent dla KUBICY minej

avatar
WrOb3l

28.08.2010 15:24

0

5 nie rozumiem czemu sądzisz że strategia "do d...y". Moim zdaniem postąpili dobrze, gdyż Kubica odrazu wyjechał a nie jak ostatnio czekał do połowy q3. Może chcieli zaoszczędzić jednak opony na wyścig bo kubica powiedział że nie wyciśnie już więcej z Reni... takie moje przypuszczenia:D:D:D

avatar
WrOb3l

28.08.2010 15:21

0

30 a skąd wiesz że rozszyfowali pogode, nie jest wykluczone że stało się coś innego

avatar
WrOb3l

28.08.2010 15:19

0

Obejrzałem wszystkie sesje treningowe i kwalifikacje obecnego GP i jestem zachwycony postawą Kubicy. Jeździł on dotąd świetnie cały sezon i dzisiaj to pokazał. Szkoda że Hamilton był minimalnie szybszy ale sądze że dużo może zależeć od Pit-Stopu bo na torze Robert chyba nie da rady, a może dubry start:D:D:D Mam tylko nadzieje że pogoda nie namiesza bo Kubek może dużo stracić. A Witek - może zostawie bez komentarza

avatar
WrOb3l

01.08.2010 00:41

0

199 przestań pisać takie farmazony i trochę poczytaj. Mieli od rana problemy z mechanizmem różnicowym i nie naprawili tego na 100%. W Q3 problemy z przyczepnością więc sam sobie odpowiedz dlaczego Petrow był przed nim. A tak pozatym gdyby Petrow był takim słabiakiem to niewszedłby do pierwszej dzieciątki nie miałby nawet tych 7 pkt i jakby kompletnie zawalił nie yłoby już go w Renault

avatar
WrOb3l

31.07.2010 20:48

0

Sam Robert mówił że strategia nie była zbyt dobra;[

avatar
WrOb3l

31.07.2010 20:46

0

65 po pierwsze napewno czuje się większym znawcą F1 od ciebie jeżeli masz zamiar rozpatrywać to w tych kategoriach. To pokazuje jaką nieprzemyślaną strategie przyjeli na Q3. Jakoś Ferrari RedBull i inni byli w stanie zaoszczędzić 2 komplety miekkich opon na ostatnią część czasówki ale Renault po jednym z Gp gada przez tydzień że w Q2 zaoszczędziła miekkie komplety , a za kilka następnych robi dokładnie co innego. Sądze że gdyby Robert pojechał Q2 na twardych wszedłby tylnimi drzwiami do Q3 (tak mi się wydaje ale nie śledziłem całego weekendu więc na 90%) Jednym słowem Q3 do bani. Do Roberta chyba nie można mieć pretensji, czytałem że były problemy z mechanizmem różnicowym i coś tam jeszcze. Nie wiadomo czy jutro Robert nie pojedzie uszkodzonym bolidem. Gdyby miał 2 wyjazdy ( bez problemów natury technicznej) P5 byłaby spokojnie albo i wyżej

avatar
WrOb3l

31.07.2010 15:12

0

Po jaką holere tak ryzykują. Robert mógł wyjechać od razu na jedno kółko lub dwa, szybka wymiana opon i to samo tak jakto Allonso zrobił. Nie rozumiem ich strategii ale to już nie pierwsze kwalifikacje spier..... przez ich poje.... strategię. Jednym słowem Robert ma jutro spier... wyścig bo mógł nawet ruszyć z 2. linii

avatar
WrOb3l

24.07.2010 15:48

0

116 - Robert kilka razy już mowił ze R30 lepiej spisuje się na twardych a na miękkich niepewnie się zachowuje w zakrętach

avatar
WrOb3l

24.07.2010 15:43

0

Chyba najciekawsza sesja kwalifikacyjna (przynajmniej dla mnie) w tym sezonie. F1 jest piękna bo zadecydowało 0,002s to jest coś nieprawdopodobnego. Wielkie uznanie dla Roberta bo to co on robi z tą przczołą to poprostu poezja. Ciesze się że pokonał Barrichello bo powoli zaczął wyprzedzać Kubice zresztą jak Williams Renault. Zobaczymy jak jutro ułoży się wyścieg. Powodzenia ROBERT. Mam nadzieje że będziesz podgryzał Buttona bo wydaje mi się że Hamilton go weżmie na starcie Kubica z czystej strony????

avatar
WrOb3l

24.07.2010 12:19

0

Strata do czołowych lokat jest spora, ale mam nadzieje że Robert jeszcze wszystkiego nie pokazał. Ciężko ocenić jaką pozycje zajmie. Dużo będzie zależeć od pogody i temperatury toru. Może być 6 ale równie dobrze 11 jeżeli coś się nie uda. powodzenia Robert

avatar
WrOb3l

24.07.2010 00:10

0

45 - w 100% prawda. Na lekcjach historii to aż się nóż w kieszeni otwierał:D:D:D:D:<żart>:D:D:D

avatar
WrOb3l

24.07.2010 00:06

0

Ja nigdy nie twierdziłem że trzeba odpuściś R30, tylko w moim odczuciu powinni rozwijać go w taki sposób, aby R31 miało z tego jak najwięcej. Nawet boli (R31) budowny od podstaw może bardzo dużo skorzyctać z budowy wcześniejszego samochodu. Chciałbym tylko aby Renault dobrze rozdysponowałoswoje fundusze. A jeszcze jedna twoja wypowiedz 'To dobrze,że team ma ambitne plany.' Tak zgadzam się, jednak tylko ambitne plany nie zagwarantują im walki o wysokie laury w 2011;[ A co do tego czy Dużo kasy poszło na zatrzymanie Robert to tego się pewnie nie dowiemy:D:D:D

avatar
WrOb3l

23.07.2010 23:58

0

Nie ma już co mówić o F-duct i tak będzie wprowadzony i tak:D Mam tylko nadzieje że pozwoli on się zaprezentować Renault w dobry sposób sponsorom i tym samym ich pozyska:D Strong- Nie demonizuje Kanału F, wiem że to fajne rozwiązanie i dużo pomaga. W 50% się zgadzamy: ty jak i ja wiemy że potrzebna jest kasa i tego się trzymajmy. Kanał F to nie tylko zaklucenie strumienia powietrza które trafia na tylnie skrzydło ale można powiedzieć że wiąże się z nim dużo poprawek aerodynamicznych. Poprostu trzeba zwiększyć docisk a to też są koszty ale miejsza z tym:D Mam nadzieje że wszystkie te poprawki dużo dadzą a nawet może powalczą o podium. Trochę mnie przekonałeś, ale sądzę że po Kanale i poprawkach powinni główną uwagę zwrócić na R31 i większość funduszy przeznaczyć na ten bolid.

avatar
WrOb3l

23.07.2010 23:16

0

Jedyne co mówi (w moim odczuciu) za F-duct'em to możliwość pozyskania dalszych sponsorów. Bo mimo że da to im poprawe osiągów nie wyprzedzą Merca u którego widzimy progres chyba że poprawią się o 1s i będą walczyć o 1 miejsce w co wątpie.

avatar
WrOb3l

23.07.2010 23:14

0

23 - prace nad R31 już trwają

avatar
WrOb3l

23.07.2010 23:13

0

Oczywiście Kanał - F poprawi osiągi - zgadzam się Robert ma racje ale co to im da. Że odskoczą od FI zbliżą się do Mercedesa alego nie wyprzedzą.

avatar
WrOb3l

23.07.2010 23:09

0

a i czytaj ze zrozumieniem bo napisałem "A czy nie mogli poprostu rozwijać bolidu pomijają Kanał tak aby wykorzystać jak najwięcej na bolid w 2011??? " Post 14 Z wprowadzenia Kanału nic nie będą mieli bo nie będzie on używany w następnym sezonie. A gdyby go pomineli i pracowali nad bolidem bez niego mogliby sporo zaczerpnąc na 2011. Dlaczego nie pomyślą o Kersie??? - on będzie w następnym sezonie odgrywał ważną role. Jakby nie cieli kosztów nad pracami F ducta to moim zdanie przez jego budowe straci R31

avatar
WrOb3l

23.07.2010 23:03

0

18 nie powiedziałem że inc się nie da wycisnąć bo napewno tak nie jest. Nie mam żadnego stażu a f1 to moje hobby i mam prawo wygłosić swoją opinie na forum. Sam sobie odpowiedz czy warto wkładać kasę w sezon w którym w Reni i tak nic się nie zmieni (mowa o konstruktorach) a w następnym mogą powalczyć o więcej. Zgodzę się że część pieniedzy trzeba przeznaczyć a nawet już muszą w R30 bo jest wiele projektów rozpoczętych a jeszcze nie skończonych do końca ale moim zdanie większość środków powinna płynąć na 2011. Po co ulepszać teraz aerodynamikę (obecną) jeśli wiadomo że ladamoment będzie kanał F a wtedy potrzebny b ędzie docisk

avatar
WrOb3l

23.07.2010 22:51

0

Bez porównania są cele na 2010 - Walka z Mercem i tak szans z Vitkiem nie mają i 2011 lub 2012 - walka o majstra. Sami o takich celach mówią. A ile dostaną kasy za 5 miejcse w konstruktorach????

avatar
WrOb3l

23.07.2010 22:47

0

10 - napisałem że aerodynamiki nie są w stanie więcej poprawić, bo co zrobią zamontują ci wielkie przednie skrzydło z dociskiem i będziesz tracił po 20 km/h na prostej. Człowieku obudz się. Wypowiedziałem się odnośnie aerodynamiki we wcześniejszym poście a o sprawach mechanicznych nic nie wspominałem, a dmuchany dyfuzor chyba do tego działu należy. co??? - czy nie tak!!! Z dyfuzorem zgadzam się z tobą w 100% trzeba nad nim pracować bo poprostu warto. F-duct jest już napewno na dalszym etapie tworzenia więc to była by głupota już go odpuścić. Jeżeli go wprowadzą będzie do poprawy aerodynami tak by miała większy docisk. Ale po co ten F-duct??? No powiedz. Może po to żeby wywalić hajs bo i tak w następnym sezonie go nie użyją, a wydaje mi się że jestto droga inwestycaja. Odnośnie sponsorów zgadzam się im lepsza postawa tym zyskuje sie sponsorów. A czy nie mogli poprostu rozwijać bolidu pomijają Kanał tak aby wykorzystać jak najwięcej na bolid w 2011??? Co do 5 pozycji- mają ok 40pkt przewagi nad Fi, liuzzy mało punktuje tak jak petrow w reni. Pojedynek między Sutilem i Kubicą wątpie aby polak Roztwonił przewagę Ja wygłosiłem swoje zdanie że powinni większość środków przeznaczyć na 2011 i zdania nie zmienie

avatar
WrOb3l

23.07.2010 22:34

0

8 nie wiem czy to taka tania sensacja. w każdym artykule jest przynajmniej trochę prawdy. Nie ma co więcej o tym rozkminiać. Najzwyczajnie jeżeli nie będą mieli funduszy nie liczą się w następnym sezonie. Pieniądze to jednak największy czynnik który gwarantuje sukces;[ Nie pokoi mnie ten dwuletni kontrakt, podobno bez klauzury. Powodzenia Robert, abyś sprawił niespodziankę:D:D:D

avatar
WrOb3l

23.07.2010 21:53

0

3 Oświeć mnie co jest takiego do poprawy w R30 na obecnym etapie nic nie poprawią bo wycisneli wszystko z aerodynamiki. Mogą wprowadzać jedynie małe ulepszenia. Dopiero z F-Duct'em mogą wprowadzić Skrzydło z więszym dociskiem i większy pakiet aerodynamiczy wraz z modernizacją zawieszenia i podłogi

avatar
WrOb3l

23.07.2010 21:50

0

1 - Nie rozumiem o co chodzi Ci z tym śpieszeniem się z R31?? Im szybciej zaczną prace nad przyszłorocznym bolidem tym większa szansa że w 2011 coś osiągną. Moim zdaniem inwestycja w F-duct to była głupota. Po co rozwijać coś co i tak w przyszłym roku będzie zakazane????? Rozumiem że gdyby Renault liczyło się w walce o czołowe lokaty to byłaby poprostu konieczność, ale inwestować w tak skomplikowane i kosztowne rozwiązanie jak Kanał f tylko po to by wyprzedzić Mercedesa w moim odczuciu jest to chore. Robert mówił że nie pozwoli aby odpuścić ten sezon, ale to chyba będzie konieczność przy problemach finansowych. Życze mu jak najlepiej ale jeżeli chce rozwijać tegoroczny bolid i przyjechać na metę ze dwa razy trzeci a w przyszłym roku mieć słabe auto i nie liczyć się w ogóle to jego sprawa. Oczywście on jest lepiej poinformowany odemnie i wie co się dokłanie w Renault dzieje, ja tylko wygłaszam swoją opinie. Jeżeli MasterCard dołączy do nich to i tak sądze że powinni inwestować w następny sezon. Wie ktoś na jakim etapie są rozmowy Master - Renault o ile w ogóle są???

avatar
WrOb3l

23.07.2010 21:40

0

Czy wie ktoś jak się mają rozmowy Renault i MasterCard?????????

avatar
WrOb3l

23.07.2010 21:38

0

Już chyba wiadomo dlaczego Renault nie wprowadza ulepszeń. Mają poprostu problemy finansowe chodż próbują to zatuszować. Nowi sponsorzy mieli wnieść duży kapitał ale ale pieniądze (13 milionów euro) zasili budżet renówki dopiero we wrześniu. Narazie czeka ich zastój bo brak kasy na R31 a chcą nad nim skupiać swą uwagę, a muszą także dzielić hajs także na R30. Chcieli pieniądze za prawa autorskie z telewizji ale potrzebne są zgody wszystkich zespołów więc heh.. wiadomo. Jeżeli MasterCard nie dołączy jako sponsor Renault to możemy się pożegnać z R31 walczącym o pierwsze miejsca

avatar
WrOb3l

23.07.2010 16:28

0

24. zgadzam się nawet jeżeli F duct nie był do końca dopracowany powinni przetestować go na jednym z GP na 1 treningu i zobaczyć jak się spisuje i jaką poprawę osiągów może za sobą kryć tak ja to zrobił REDBULL

avatar
WrOb3l

23.07.2010 16:26

0

22 życze Robertowi jak najlepiej ale nie wydaje mi się że kubica ma szanse na podium nawet jeżeli by popadało. Chyba że byłby nieco inny scenariusz: Suchy początek, zjazdy na zmiane opon (najprawdopodobniej twarde) potem krótkotrwały deszcz zjazdy po deszczowe lub przejściowe a Kubica zostaje na torze na slikach. Nie wydaje mi się aby coś takiego się znażyło ale zawsze nadzieja jakaś jest. Szumi i button też raczej nie będą na podium. Mi wydaja się że 1. Webber 2. Alonso 3. Vettel może Masa Na podstawie 1. i 2. treningu raczej nic nie da się powiedzieś więcej dowiemy się o tempie na kwalifikacje w 3. treningu. Sądze że układ z kwalifikacji raczej nie zmieni się na mecie chyba że jakieś błedy i przetasowania na starcie bo RedBull i Ferrari przynajmniej dzisiaj były wyrównane

avatar
WrOb3l

23.07.2010 16:15

0

szkoda tylko że Renault nie wprowadza nic nowego i tym samym odbiera Robertowi i Petrowowi (temu to i tak już nic nie pomoże) szanse na dobry wynik. Ale co oni mogi by jeszcze zmienić 1. Przednie skrzydło - raczej nie bo i tak skrzydło nie może już mieć lepszego docisku niż obecne bo będą zabardzo odstawać na prostych ( i tak mają w plecy ok. 10 km/h w punkcie pomiaru czasu) 2. inne części od aerodynamiki - też raczej nie, może jakiś drobny lifting, jakieś małe przeróbki 3. zawieszenie i podłoga - też raczej nic, coś tam czytałem że zmodyfikowali troszeczkę tylnie zawieszenie Dopiero z F-duct'em mogą daćjakiś nowy pakiet (większe przednie skrzdło zawieszenie itd.) chodź i tak nie wydaje mi się aby odrazu bez testów wprowadzili jakiś duży pakiet, raczej małe zmiany. W moim odczuciu trzeba powoli myśleć o przyszłym sezonie. Oni postawili sobie za cel przegonić mercedesa w konstruktorach co z Vitkiem jest mało prawdopodobne. Williams Force India Sauber już ich doganiają więc wydaje mi się że ostatnimi zmianami w tym sezonie będzie F-duct i pakiet aerodynamiczny do niego

avatar
WrOb3l

07.07.2010 15:17

0

kontrakt na 2 lata w moim odczuciu dosyć ryzykowny. Na 1 byłoby ok. Może ma klauzure że jeżeli nie będzie zadowaolony z pracy z zespołem to będzie mógł odejść. Chyba w obowiązującym kontrakcie tak jest. Robert życzę abyś w ciągu 2 lat miał szanse na mistrzostwo.

avatar
WrOb3l

29.06.2010 16:07

0

Dobrze byłoby gdyby Master Card był sponsorem Renault, duży zasób pozwoliłby im w duż ym stopniu poszerzyć zakres prac nad przyszłorocznym bolidem. Może Robert miałby większe wynagrodzenie:D:D:D. Gdyby jeszcze doszedł Raikonen to na papierze Renka byłaby kandydatem do Mistrzostwa, chodż i tak wydaje mi się że będzie w następnym sezonie godnym przeciwnikiem dla McLarena i RedBulli.

avatar
WrOb3l

27.06.2010 16:35

0

Mówili na jednym Gp że ta poprzeczka to 25%

avatar
WrOb3l

27.06.2010 16:27

0

Mam pytanie odnośnie Roberta, co się stało że Button i Barichello go wyprzedzieli w pit-lane???? Czy Button zjechał okrążenie wcześniej??

Przejdź do wpisu Vettel zdobywa GP Europy

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu