komentarze
  • 38. bogdan
    • 2010-05-17 20:44:35
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Tak, F-duct jest tylko kanałem, przez który przepływa tylko strumien powietrza jak sie go otworzy, to powoduje, ze zmienia sie cisnienie wokol tylnego skrzydla

  • 39. kumpel-10
    • 2010-05-17 20:47:36
    • *.sta.asta-net.com.pl

    Poprawki to jedno a start to drugie .Jeżeli poprwki to kompromis pomiędzy startem a prędkością na torze,to daleko trak nie pojadą .Bolid jest za wysoko i docisk jest trudny do dopasowania na szybkie tory.Nie zapominajcie że byki jadą z tym samym silnikiem

  • 40. drexer
    • 2010-05-17 20:47:58
    • *.d-com.pl

    36. @Renault F1 Team
    W Monako Buttonowi zadymiło :D

  • 41. bogdan
    • 2010-05-17 20:49:35
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wesprzyjmy Roberta!, nie chce wejsc link, wiec troche trzeba poszukac na stronie James Allen on F1, tam jest głosowanie, ktory kierowca zasluguje na miano Kierowcy Dnia GP Monaco Polecam, Obecnie Robert przegrywa 54 do 46

  • 42. wredny_pokurcz
    • 2010-05-17 20:52:58
    • *.rev.inds.pl

    36@
    A te silniki co padały w tym sezonie w Force India to nie Mercedesa były? :)

  • 43. koal007
    • 2010-05-17 20:54:55
    • *.speed-transfer.mm.pl

    I Renówa i Red Bule chdzą na tych samych silnikach, a w Hiszpanii na prostej to po prostu była masakra dla Roberta. Wszyscy mu odjeżdżali straszliwie. Na normalnych torach V max nawet India, nie mówiąc o Mercie czy Ferrari jest (była) wyraźnie szybsza. I to raczej Robertowi tej maksymalnej prędkości brakuje najbardziej. A Monaco nie ma co brać pod uwagę. 280 to nie 338 km/h

  • 44. kumpel-10
    • 2010-05-17 20:55:44
    • *.sta.asta-net.com.pl

    http://www.jamesallenonf1.com/

  • 45. jar188
    • 2010-05-17 20:58:03
    • *.chello.pl

    @41. bogdan , Robert to nie jest kierowca którego trzeba wspierać, bardzo dobrze sam broni się swoimi wynikami, a na miano najlepszego kierowcy GP Monaco zasłużył jednak Webber który nie popełnił żadnego błędu w ten weekend i jechała fantastycznie zarówno w qualu jak i wyścigu, gdyby nie SC odjechałby bardzo czołówce.

  • 46. szerter
    • 2010-05-17 21:00:59
    • *.com-promis.3s.pl

    40. drexer - pozbawiając silnik chłodzenia dowiedziesz, że żaden się nie nadaje.

  • 47. kumpel-10
    • 2010-05-17 21:02:16
    • *.sta.asta-net.com.pl

    http://www.jamesallenonf1.com/ -wspierać Roberta Kubice na głosowaniu.

  • 48. jar188
    • 2010-05-17 21:02:23
    • *.chello.pl

    @43. koal007,Przecież Renault przez słaby docisk areo ma jedne z największych prędkości na prostych, więc nie wiem o czym ty piszesz?

  • 49. rafekf1
    • 2010-05-17 21:08:30
    • *.INTELINK.pl

    Stajnia Reed Bull pokazuje jak szybki może być bolid F1 wyposażony w silnik Renault ... i nie chodzi tu tylko o prędkość na prostych bo ta może być po części zróznicowana ustawieniami bolidu pod dany tor. Tu kłania się docisk aero, który decyduje o szybkości pokonywaniia zakrętów. Im lepszy docisk, tym lepsze nagrzewanie i mniejsze zużycie opon, co warunkuje ich przyczepność do podłoża. Z dociskiem mechanicznym i z balansem bolidu w Renówce jest całkiem dobrze. Aerodynamika, to obszar, na którym powinni najmocniej popracować.

  • 50. Renault F1 Team
    • 2010-05-17 21:13:05
    • *.adsl.inetia.pl

    40. drexer-to nie była awaria motoru sama z siebie, tylko przegrzanie silnika, nawet najlepszy silnik bez odpowiedniego chłodzenia w samochodzie drogowym padłby po czymś takim, oczywiście relatywnie później.

    42. wredny_pokurc-w tym sezonie tylko Sutilowi w Australii padł silnik, ale nie to było zadeklarowane jako oficjalny powód nieukończenia wyścigu przez Sutila.

  • 51. rafekf1
    • 2010-05-17 21:13:43
    • *.intelink.pl

    48. jar188 ... Dokładnie tak jak piszesz. Są szybcy na prostych bo ich bolid stawia stosunkowo niewielki opór ... czyli siłą rzeczy generuje słaby docisk " przyklejający" go do nawierzchni co jest kluczowe w szybkich i średnich zakrętach.

  • 52. drexer
    • 2010-05-17 21:18:09
    • *.d-com.pl

    aaa... przepraszam, nie doczytałem przyczyny awarii

  • 53. bogdan
    • 2010-05-17 21:26:03
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Dzieki za link, ja probowałem caly wkleic i moj post nie chcial sie zapisac.
    @45. jar18. Absolutnie sie z Toba zgadzam, ale na ta strone wchodza tez mozni swiata F1, w tym sponsorzy, warto wiec, by nasz Robercik był górą (mimo, ze lubie Marka, czesto bardzo dobrze wypowiadal sie o Roberciku)

  • 54. east
    • 2010-05-17 22:35:01
    • *.ingram.com.pl

    50. Renault F1 Team
    Znasz jakiś silnik bez chłodzenia?

    Nie znam silnika bez chłodzenia, czy to spalinowego czy elektrycznego. Układ chłodzenia jest integralna częścią silnika, tak jak np. układ smarowania. Czy opisując to prościej: silnik bez układu chłodzenia to "szybko przyszły złom".
    Nie wiem czy jest zasadne twierdzenie, że to nie silnik nawala a układ chłodzenia?
    I tutaj dodam, że mogę się mylić.

  • 55. Niespokojny
    • 2010-05-17 22:47:50
    • *.tvgawex.pl

    45. jar188 - no nie jestem taki pewien, gdyby nie było między Markiem, a Robertem - Sebastiana , czy Robertowi by tak odjechał? ..., ale niestety był Sebastian i tego już się nie dowiemy, a i tak było wspaniale !!!

  • 56. zenobi29
    • 2010-05-17 22:55:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Że się poprawiają , to nie ma dwóch zdań.
    Mnie natomiast imponuje determinacja z jaką dążą do ulepszeń...Zarówno zespół jak i kierowcy - szczególnie Kubica ( bo o Witaliju jeszcze nie wiem co myśleć ).
    To ich wzajemne nakręcanie się do osiągnięcia wspólnego celu :-)

  • 57. dzdzownica
    • 2010-05-17 22:58:57
    • *.110.201.120

    I want to belive, and i do.

  • 58. maniak300
    • 2010-05-17 23:20:13
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Gydby tak jeszcze Petrow zaczal regularnie punktowac, Renault byloby 4th w konstruktorach

  • 59. szerter
    • 2010-05-18 02:46:56
    • *.com-promis.3s.pl

    54. east - pozostawienie ciała obcego, zakłócającego działanie układu chłodzenia, nie można traktować jako awarię silnika.

  • 60. nomadwcm
    • 2010-05-18 08:23:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    43. koal007
    Co???????????????? Z chujem na łeb się pozamieniałeś?

  • 61. Renault F1 Team
    • 2010-05-18 08:28:01
    • *.238.156.28

    54. east-no nie, bo układ chłodzenia działałby poprawnie, gdyby nie to, że w otworze służącym do chłodzenia mechanik McLarena pozostawił zasłonę. Po to są te wielkie otwory po bokach bolidu. Silnik, który powinien zassać mnóstwo powietrza go nie zassał, Button mówił, że gdyby nie SC to może by się udało zjechać do boksu i to wyjąć po 15-20 okrążeniach, ale SC uniemożliwia szybką jazdę i Button musiał jeździć wolno, im wolniej tym mnie powietrza zasysał silnik i to go zagotowało.

  • 62. malanchia89
    • 2010-05-18 10:39:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przyczyną słabą prędkością maksymalną Renault na szybkich torach typu barcelona, powodują stosunkowo krótkie przełożenia skrzyni biegów. Sam Robert skarżył się, że nie mógł tam wyprzedzać, bo pod koniec prostej jechał już na "odcięciu"

  • 63. marcin20
    • 2010-05-18 11:55:42
    • *.static.sitel.net.pl

    Świetnie już prawie ich macie, tylko tak dalej !

  • 64. Look_a
    • 2010-05-18 13:36:38
    • *.240.131.75

    Podoba mi się to że na ogół się porównują do RedBulla. Pamiętam jak się BMW pocieszało ze są lepsi od McLarena w zeszłym sezonie.
    Nie ważne co było, ważne kto jest nr1 i z nim się trzeba ścigać. Innych się wyprzedza w międzyczasie.

  • 65. Givepix
    • 2010-05-18 18:02:49
    • *.182.70.2.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Renaut musi robić postęp bo chcą roberta zatrzymać no i sponsorzy jak sie bedą cofali to chyba Lada bedzie ich sponsorowała bo jes tam Rusek

  • 66. wjabs
    • 2010-05-18 21:14:10
    • *.inowroclaw.mm.pl

    36. Renault F1 Team
    a ja pamiętam te niezawodne srebne strzały jak hakinenn nie mógł cztery razy z rzędu dojechac do met

  • 67. Renault F1 Team
    • 2010-05-18 21:39:35
    • *.ip.netia.com.pl

    66. wjabs-to było naście lat temu!!! ja tu mówię o ostatnich kilku sezonach, nie kilkunastu...

  • 68. Budyn_F1
    • 2010-05-20 15:32:44
    • *.chello.pl

    Aby dalej sie tak dobrze rozwijali to bedzie dobrze.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo