iskra
Ostatnia aktywność
avatar
iskra

17.05.2010 16:44

0

No to skoro ruchome elementy aero nie są dozwolone, to może wykorzystać drążki kierownicze (one musz być ruchome :-) profilując je w ten sposób, by wytwarzały siłę dodatkową dociskową w zależności kąta skrętu?

avatar
iskra

17.05.2010 16:35

0

Jestem kompletnym laikiem, ale ciekawi mnie, czy nie można by coś zyskać poprzez zmianę poziomu docisku między lewą a prawą stroną bolidu w zależności od kierunku zakrętu tak, by większy docisk był zawsze na kołach po wewnętrznej stronie zakrętu, np. bazując na sile odśrodkowej lub skręcie kierownicy i wykorzystując to np. do do skręcenia lub przesunięcia w bok (w kierunku wnętrza zakrętu) przedniego spojlera - o ile nie jest to nieregulaminowe. A może coś takiego już jest? Albo np. RedBull ma coś takiego?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu