DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
17.05.2010 16:44
0
No to skoro ruchome elementy aero nie są dozwolone, to może wykorzystać drążki kierownicze (one musz być ruchome :-) profilując je w ten sposób, by wytwarzały siłę dodatkową dociskową w zależności kąta skrętu?
Przejdź do wpisu Renault poprawiło bolid o prawie sekundę
17.05.2010 16:35
0
Jestem kompletnym laikiem, ale ciekawi mnie, czy nie można by coś zyskać poprzez zmianę poziomu docisku między lewą a prawą stroną bolidu w zależności od kierunku zakrętu tak, by większy docisk był zawsze na kołach po wewnętrznej stronie zakrętu, np. bazując na sile odśrodkowej lub skręcie kierownicy i wykorzystując to np. do do skręcenia lub przesunięcia w bok (w kierunku wnętrza zakrętu) przedniego spojlera - o ile nie jest to nieregulaminowe. A może coś takiego już jest? Albo np. RedBull ma coś takiego?
Przejdź do wpisu Renault poprawiło bolid o prawie sekundę