komentarze
  • 41. zenobi29
    • 2010-04-18 17:37:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A może już zmienił ????

  • 42. luka55
    • 2010-04-18 17:54:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziarmol@biss Jezeli powodem twojego wpisu w stosunku do mnie byla proba wywolania niepotzrebnej zadymy to powiedz mi to od razu to zakonczymy na tym ale jesli nie to odpowiadam Ci : Wiesz dobrze ze atakuje zawsze gdy slysze jak ktos rzuca gnojem na kierowcow ( nietylko tych ktorych lubie ale przede wszytskim , tez reagowalem jak jechali po Alonso mimo ze go nie lubie ) i zawsze bede reagowal gdy zostana pewne granice przyzwoitosci przekroczone. Zawsze tez bede reagowal takim stylem jakim ktos obrazil danego kierowce. Nigdy jeszcze nie ztrolowalem jak to mowisz nikogo nie zaczepilem za wypowiedz ( moze skrytykowalem ale nie zaczepilem brzydko) nawet jesli mi sie ona nioe podoba . Jednak zawsze zaczepiam jak idzie o takie gnojenie.Wiesz o tym dobrze wiec tylko sie powtarzam . Co do mojich wpisow tez je od razu ironicznie nazywasz , owszem zawsze zachwalam tych ktorym kibicuje i nie widze w tym nic zlego sam tak robisz w stosunku do twoich ulubiencow. Owszem kazdy ma prawo do swojego zdania nawet Ty ( tez tak napisales do mnie i to kolejna uszczypliwosc ktorej nie moglees pominac ale zostawmy to ) ale nie nalezy byc chamem . W moich wypowidziach slitasnych wypowidziach nie ,,znecam'' sie nad kierowcami wiec nie wiem czemu mialoby byc ,,trolowane'' . Tyle w temacie

  • 43. dziarmol@biss
    • 2010-04-18 17:55:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @zenobi Już ktoś wcześniej pisał (nie czasami @grześ12?) że powrót Schumiego był a raczej jest czystym marketingiem oraz kartą atutową w przekonywaniu Mercedesa do wykupienia Brawna. Schumacher żywa legenda , gwarancją sukcesu :-))A tu taka wtopa ...Jedynym wyjściem jest promocja Rosberga, masz rację zupełną :-)) w nim teraz cała nadzieja Rosa, Norberta i innych możnych . Bo jak nie będzie wyników skończą jak BMW w niesławie ..pozd.

  • 44. luka55
    • 2010-04-18 18:01:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziarmol@biss Acha jak juz gadamy to cieszy mnie ze zdejmiesz przydomek pas.......... Rosbergowi choc do konca nie jestem tego pewien ( ze to zrobisz ) . Kiedys mi zarzuciles ze jestem pro Rosberg itd. Otoz nigdy mnie nie zachwycal ale teraz moge sie zgodzic jestem corazardziej pro Rosberg. Bo koles w 4 aucie w stawce zbiera pokazne liczby punktow i swoja zachowawcza spokojna jazda jest na 2 miejscu w generalce . Zreszta Button kolejny ze tak powiem spokojnie jezdacy jest 1 . Tak wiec zawodnicy nie szarzujacy raczej jadacy od punktu A do B nie rzucajacy sie w oczy sa na czele ( moze cos w tym jest ) . Choc ja wole tych bardziej walecznych.

  • 45. luka55
    • 2010-04-18 18:02:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    orto @30 Masz racje ale czasem tzreba zareagowac.

  • 46. Filmmusic90
    • 2010-04-18 18:02:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "To już nie zwycięzca tylko stary człowiek bez wiary w siebie." --> znow wracamy do punktu wyjscia, bo Ty widzisz na twarzy Schumachera starego czlowieka bez woli walki, a ja widze go glodnego jazdy, tak jak kiedys. A "podkowy pod oczami" to kwestia biologii a nie ducha walki.
    Obecny stan umiejetnosci Schumachera w moim przekonaniu nie odbiega od tego sprzed dwudziestu, dziesieciu, czy trzech lat. Umiejetnosci sa te same, ale rutyna i rytm zupelnie inne. Potrzeba troche czasu zeby wskoczyc na swoje tory. Kiedys juz pisalem, ze problemem nie jest wiek tylko sama przerwa w sciganiu. Odnosnie "obiektywnej" oceny, to nikt nie jest w stanie niczego ocenic obiektywnie, ale nie uwazam, ze moja nieklamana fascynacja Schumacherem przeslania mi realia. W pierwszych trzech wyscigach Schumi pojechal dobrze i nic ponadto, w czwartym slabo i na to wszystko zlozylo sie wiele czynnikow, ktore dla przeciwnikow Schumachera zdaja sie wogole nie istniec badz nie chca ich dostrzec, slepi w swojej nienawisci.

  • 47. zenobi29
    • 2010-04-18 18:12:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    43. dziarmol@biss _ No właśnie !
    Coś tam przebąkiwali , że się wycofają z F1- jak nie będzie wyników .
    No i przy wsparciu zespołu ( ten Twój p....ch - ....ależ tego nie cierpię ) Nico to minimum zapewnia :-)
    A Rosss - coś jakby się "posunął" - buźka mu się wyostrzyła he he he

  • 48. Zgred Zen
    • 2010-04-18 18:54:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    46.@ Filmmusic.Popatrz na to wszystko inaczej bardziej analitycznie bez emocji/zaznaczam,ze nie jestem przeciwnikiem MSC/.Zwróc uwagę na Rosberga , przecież zatrudniając MSC Mercedes czy też Brawn na pewno sądzili,ze będzie on Number One w ekipie i napewno Schumi nie ma gorszego samochodu niż Rosberg. No i co - tabela punktowa nie kłamie.Jest dużo słabszy niz jego partner z ekipy, a co gorsza z każdym wyścigiem coraz gorszy co coraz bardziej go usztywnia. Od początku uważałem,ze MSC nie ma racji bytu w aktualnej F1 i nie zmieniam swego zdania,jednocześnie doceniając jego wcześniejsze dokonania.BiZnes to biznes i taka reguła obowiązuje w F1 i sądze,ze niedługo piszac po piłkarsku Schumi zostanie posadzony na ławie jako rezerwowy, bo kasa musi się zgadzać i nie będzie sentymentów.Zwróć jeszcvze uwagę o ile ogłądasz treningi przed wyścigiem,Schumi ma zawsze kłopoty z tyłem bolidu ,zawsze tył mu zarzuca gdy jest trudny texchnicznie zakręt lub jego sekwencja i co goprsza nie umie tego wyeliminować.Przykro mi ale Schumi to już przebrzmiała wielka legenda.którą na własne życzenie poważnie niepotrzebnie nadwątlił.

  • 49. Filmmusic90
    • 2010-04-18 19:19:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    48. Zgred Zen
    Otoz tabela punktowa wlasnie klamie, bo Schumacher jadac tak jak jezdzi powinien miec za szoste, czwarte, piate i dzisiate miejsce 31 punktow, a ma 10, bo raz samochod sie zepsul a raz Button wypchnal go z toru. Co do samochodu zgadzam sie absolutnie poza dzisiejszym wyscigiem i oslawionym kanalem F. Nie zmienia to faktu, ze dzis Schumi mial gorszy bolid na wlasne zyczenie, ale mial, skoro w pierwszych trzech wyscigach jezdzili zblizonym tempem, a teraz raptem stracil minute. Ale widze, ze Cie nie przekonam, takze sobie odpuszcze, bo zaraz znow bedzie, ze za wszelka cene bronie Schumachera. On obroni sie sam - 9. maja.
    Pozdrawiam

  • 50. celonardo
    • 2010-04-18 19:35:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja jestem tylko ciekawy, czy jak by Kubica pojechał dzisiaj taki wyścig jak Schumacher , to tak samo byście o Kubicy mówili ? Raczej wątpię .A dzisiaj było ewidentnie widać jak Schumacher walczył nie z zawodnikami tylko z bolidem. A Schumacher jeszcze pokaże jak się jeździ , tylko i tak nikt nie będzie zadowolony,bo jak Schumacher to musi być numer 1 ?A jak jest słabiej to ma kończyć? Ogólnie to skończyły się czasy jak miedzy silnikiem ferrari a najsłabszymi silnikami było 120 km różnicy więc tak nie będzie jak było kiedyś. Koniec.

  • 51. Zgred Zen
    • 2010-04-18 19:41:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Filmmusic ja też odpuszczam,ale wg Twojego toku rozumowania" co by było gdyby było",to przecież Rosberg dzisiaj miał szanse być pierwszy,gdyby nie jego błąd gdy wypadł z toru co konsekwencją było wyprzedzenie go przez Butona.Więc teoretycznie zakładając mógł zwyciężyć co jeszcze bardziej zwiększyło by jego przewage nad Schumacherem.Pozdrowienia.

  • 52. Zgred Zen
    • 2010-04-18 19:52:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    50.@Celonardo po pierwsze Kubica nie jeżdżi Mercedesem tylko przeciętnym Reno,a po drugie zawsze porównuje klase zawodnika do jego partnera z zespołu,a tu jak wypada MSC pokazuje tabela.,a twoim ostatnim zdaniem w poscie to właśnie Ty rozmieniasz sławę SCM,ze swoją sławę zawdziecza tylko doskonałemu silnikowi.Amen.

  • 53. kerr
    • 2010-04-18 20:10:02
    • *.com

    Wg. mnie Filmmusic90 słusznie zauważa, że to właśnie przerwa w ściganiu w F1 zaszkodziła Schumacherowi najbardziej. Trudno mu teraz wejść w rytm wyścigowy w bolidzie którego specyfikacja od 2006r zmieniła się znacznie. Nie jestem jego fanem, ale myślę, że jeśli wytrwa do drugiej połowy sezonu, to jeszcze pokaże kawał dobrej jazdy.

  • 54. sk0k
    • 2010-04-18 20:19:50
    • *.icpnet.pl

    ja mysle ze jednak shumi zostanie do konca sezonu w mercedesie, HEI nie jest od niego lepszy wiec pozostawia dziadka i bardzo dobrze- niech upokorzy sie od poczatku do konca sezonu

  • 55. Marti
    • 2010-04-18 20:29:49
    • *.160.167.2

    Michael Schumacher: >> (...) ja także nie pokazałem się z najlepszej strony (...) << Dobrze chociaż, że otwarcie potrafi się do tego przyznać.

  • 56. fotoman
    • 2010-04-18 20:39:05
    • *.172.178.146

    ja chce Heidfelda widzieć !!! a Szumi niech zejdzie pod pozorem jakiejs operacji wyrostka, czy cuś takiego ;DDD

  • 57. zenobi29
    • 2010-04-18 20:49:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    55. Marti - ściema by mu tylko zaszkodziła :-)
    Ale Nico przy nim się rozbrykał (in plus - oczywiście )
    A tak na poważnie. Bardzo jestem ciekawy - czy obecne wyniki Nico , to jego ekspansja formy , czy też wsparcie zespołu ?
    Ciekawy bardzo :-))))
    Pozdrówka

  • 58. fullbzikaaa
    • 2010-04-18 21:09:15
    • *.chello.pl

    Schumi dzisiaj odwalił brzydki numer. Najpierw starał się bronić pozycji gdy Hamilton próbował Go wyprzedzić. Za chwilę przepuścił bez oporów Vettela w takiej samej sytuacji. Następnie Hamilton po Pit Lane znów był za Schumi i ten znów próbował Go przytrzymać za sobą. Widać stare nawyki brzydkiej jazdy u Schumi zostały. Koniec złudzeń. Schumi wrócił na tor nie po to, żeby znów wygrywać, tylko po to, by ściągnąć sponsorów.

  • 59. jasio01jj
    • 2010-04-18 21:32:45
    • *.54.78.55

    Niemiec w Mercedesie! Niemiecki kosmos! A ilu Niemców było w kosmosie? I to wystarczy!

  • 60. matito
    • 2010-04-18 22:01:18
    • *.adsl.inetia.pl

    32. prost
    raczej tak trzeba przyzać jest 7-krotnym mistrzem świata ale dlatego że Ferrari miało świetny bolid. Teraz Ross Brown nie przygotował super autka i są problemy

  • 61. gembam
    • 2010-04-19 01:41:17
    • *.jjs-isp.pl

    MSC - no cóż, aklimatyzacja nie idzie najlepiej. Jeżeli jednak przyciąga kasę, to mu Merc zbuduje bolid z którym sobie poradzi. Na razie niepokoi mnie jaki jest pogodzony z sytuacją. Aż dziwne, jakby się wstydził...
    Rosberg - nie miałem do niego szacunku, ale dojżał mocno i jeszcze chyba nie ma bolidu, którym mógłby się pokazać w bezpośredniej walce.
    Jeden i drugi - mogą jeszcze w tym sezonie zamieszać, choć Rosbergowi daję więcej szans.

  • 62. gembam
    • 2010-04-19 01:42:22
    • *.jjs-isp.pl

    Chyba, że sponsorzy odejdą z powodu Michaela. A to będzie dramat dla zespołu.

  • 63. aees
    • 2010-04-19 06:21:05
    • Blokada
    • *.kjnxx11.dynamic.dsl.tele.dk

    i znowu widze komentarze tego przygłupa luka55. Koleś mysli ze sie zna, rzuca gnojem na prawo i lewo. Powinien dostac bana bo to niezrównowazony typ który potrafi tylko obrażać! nie ma pojęcia jak pudełko od zapalek jest zbudowane a zgrywa znaffce od F1 ...

  • 64. bebinx
    • 2010-04-19 07:26:42
    • *.static.xcore.pl

    jestem ciekawy jak heidfeld by sie spisywal w tym bolidzie

  • 65. ask
    • 2010-04-19 07:30:09
    • *.14.63.66

    Ściśle mówiąc, mamy jedną konstrukcję i dwóch kierowców. I tak naprawdę nie wiemy, czy zachodzi scenariusz A - ROS jest średnim kierowcą pokazującym prawdziwe parametry auta, a MSC beznadziejnym prykiem, czy jednak B - Schumacher jeździ ile się da tym mercedesem, a to Nico ma przebłyski geniuszu - podobnie jak być może miał w słabym Williamsie. Nie wiemy :)

  • 66. Anteaus
    • 2010-04-19 11:53:05
    • *.lodz.msk.pl

    Jak na razie Szumi dla mnie to największy zawód sezonu. Praktycznie nie istnieje na torze mimo przyzwoitego bolidu
    Nie ma lepszego porównania klasy kierowcy jak właśnie porównianie ich w tym samym teamie a tu wyraźnie widać kto jest lepszy

  • 67. marcin_114
    • 2010-04-19 19:46:39
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ja bym wolał jednak żeby MSC jeździł cały czas bo jak niejaki Nick zacznie szaleć to co wyścig będzie taranował RK i będzie gadał jaki to on super a Roberto cienki i się boi

  • 68. luka55
    • 2010-04-19 22:31:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    aees Sam jestes przyglupem skonczony idioto . Jak jestes taki czysty to jak sie odnosisz palancie . Sam rzucasz gnojem wiec sie przymknij. Z ciebie tez taki znawca F1 jak z koziej dupy rower gorski. Otoz czlowieczku wiem jak jest zbudowane pudelko zapalek nie chwalac sie powiem ci wiecej ze posiadam odpowiednie wyksztalcenie i to nie jakies pierdoly tylo techniczne . Wiec podejzewam ze troche wiecej wiem o projektowaniu i co jak jest zbudowane ( szczegolnie w mojej branzy) niz taki ,,cep malorolny'' jak ty. Normalnie w rzeczywistosci nie gadam z takimi pajacami po podstawowce konczonej zaocznie . Wiec proponuje nie kieruj do mnie swojich tepych postow ja do Ciebie tez nie bede.

  • 69. bullit34
    • 2010-04-20 10:15:26
    • *.243.177.211

    Era Schumiego dawno mineła, miał swój kwadrans to i tak bardzo wiele co niektórzy nie mieli nawet 5 minut w tym sporcie, powinien zrozumieć ze młode wilki niestety są w wiele lepszej formie i moim zdaniem bardziej głodni sukcesu. F1 to nie zabawa tylko ciągła walka o bycie lepszym.

  • 70. pat77
    • 2010-04-20 12:27:02
    • *.121.189.126

    Tak, zgubiL pazura.

  • 71. sever
    • 2010-04-20 20:44:18
    • *.centertel.pl

    W Hiszpanii Szumi ma dostać ponoć nowy bolid bo ten ,którym do tej pory jeżdził ma coś z geometrią a mi się coś wydaje że dadzą mu bolid Nikusia


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo