komentarze
  • 1. Droit
    • 2010-03-12 16:16:35
    • *.globalconnect.pl

    Button i Hamilton dublet!

  • 2. Gwyn_Bleidd
    • 2010-03-12 16:18:09
    • *.217.146.194.generacja.pl

    beda mocni

  • 3. Szybszy
    • 2010-03-12 16:18:28
    • *.swiecie.vectranet.pl

    No nie wiem. Inne zespoły jakoś nie narzekają tak na degradacje opon. Może i mają szybki bolid ale oponki też ważna spawa. Bardzie widzę Merola na na podium.

  • 4. Bsyri
    • 2010-03-12 16:20:38
    • Blokada
    • *.luksus.net.pl

    taaaaa dublet w 2 10-tce
    cieniutko widze mc

  • 5. aees
    • 2010-03-12 16:24:02
    • Blokada
    • *.kjnxx11.dynamic.dsl.tele.dk

    oj lułis nie narzekaj, przecież sam mówiłeś ze rozgrzewka nawet nie jest potrzebna!

  • 6. murmunder
    • 2010-03-12 16:25:24
    • Blokada
    • *.205.76.50

    zaczynam doceniać Reno

  • 7. brusss_2008
    • 2010-03-12 16:25:58
    • *.244.229.85

    hamilton nie wie gdzie się znajduja w stawce a button wie, ciekawe ;)

  • 8. motyl1604
    • 2010-03-12 16:29:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak czytam = – Robert zrobił dzisiaj wszystko, czego od niego oczekiwaliśmy – dodał Permane. – Witalij zaliczył solidny pierwszy dzień treningów w czasie weekendu F1. Przez obie sesje jeździliśmy z różnym obciążeniem paliwem, przygotowując się do kwalifikacji i wyścigu. Oba rodzaje opon spisują się tak, jak tego oczekiwaliśmy i są podobne do zeszłorocznych. Supermiękka mieszanka spisuje się bardzo dobrze...." To jakoś mi lepiej :)))

  • 9. padre
    • 2010-03-12 16:36:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może przez ten nowatorski system przepływu powietrza tył auta jest dużo bardziej dociążony i przez to opony bardziej się zużywają??? Nie znam się i nie jestem ekspertem,ale inne teamy aż tak nie narzekają na zużycie....

  • 10. saimon500
    • 2010-03-12 16:36:48
    • *.ib.tcz.pl

    Tak na prawdę to nic nie wiadomo do końca rano ferrari w południe mercedes wydaje się że ładunek paliwa ma tak kolosalne znaczenie że na razie to jest wielka niewiadoma kto jest gdzie z czołówki.

  • 11. kuba1808
    • 2010-03-12 16:37:15
    • *.aster.pl

    Jej, te ostatnie godziny wydają się być dłuższe od ostatnich 3 miesięcy! :))

  • 12. Dagmara_W
    • 2010-03-12 16:57:21
    • *.146.182.175.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    mclaren bedzie mocny.. no i maja wkoncu dwoch mistrzow.. hamilton zawsze mial problem z oponami.. musza przystosowac swoj styl jazdy do panujacych warunkow

  • 13. lechu55
    • 2010-03-12 17:02:12
    • *.181.129.250

    10. saimon500- zgadzam sie z tobą w 100%

  • 14. motyl1604
    • 2010-03-12 18:24:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    proponuje pooglądać te zdjęcia. Jeśli MCL testuje superobieg powietrza to co testuje Robert? McLaren ma jeden wlot na monocoku Pietrov dwa a Robert trzy !!! Może te wloty jakoś zasilają w powietrze dyfuzor "przybijając" go do toru? h t tp://ww w.moto rsp ort-total.com/f1/bilder/zoom.php?c=10 01bah&d=2&b=1268403154&sort=1 ht t p://w w w.mo t orsport-total.co m/f1/bilder/zoom.php?c=10 01bah&d=2&b=1268390481&sort=1 ht t p://w w w.mo tor sport-total.com/f1/bilder/zoom.php?c=10 01bah&d=2&b=12684 03144&sort=1

  • 15. el_diablo
    • 2010-03-12 18:59:26
    • *.33.96.38

    @ 14chłodzenie dodatkowe albo chłodzenie kabiny. Nie siej fermentu pod kazdym tematem

  • 16. motyl1604
    • 2010-03-12 19:07:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @15 chłodzenie dodatkowe? A czego? To odpowiedz mi na proste pytanie fermentacyjne jak chłodzi sie Red Bull, Mercedes Ferrari i inni? Będę wdzięczny za sugestie.

  • 17. BMWbmw
    • 2010-03-12 21:30:27
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    a może doprowadzenie powietrza pod dyfuzor ?

  • 18. marcin20
    • 2010-03-12 22:20:05
    • *.static.sitel.net.pl

    No właśnie kluczem dobór opon. Po wypowiedziach Hamiltona MCLAREN WCALE NIE MUSI BYĆ TAKI DOBRY.

  • 19. nolte
    • 2010-03-12 23:07:35
    • *.236.15.251

    Schemat wypowiedzi Hamiltona:
    1. sukcesy - podmiot: JA
    2. problemy- podmiot: MY
    3. porażki: - podmiot: BEZOSOBOWO (np. Nadal ciężko jest określić czas okrążenia, gdy jedzie się na długim przejeździe)

  • 20. nolte
    • 2010-03-12 23:09:40
    • *.236.15.251

    Na tym tle Button - cały czas MY

  • 21. szerter
    • 2010-03-13 01:31:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @14. motyl1604 - widzisz tu jakieś otwory, bo może to ja źle widzę?
    v10 . pl/archi wum/f1/aktualnosci/wys cigi/201003_ bahrajn/1/renault%20bah rain%20trening.jpg

  • 22. fullbzikaaa
    • 2010-03-13 08:35:34
    • *.chello.pl

    Łatwo powiedzieć, że trzeba dostosować styl jazdy tak, żeby mniej zużywały się opony. Pewnie wszyscy użytkownicy tego portalu jeżdżą samochodem i mają już swoje doświadczenie. Czy jest możliwe, żeby zmienić swoje nawyki jazdy z dnia na dzień? W przypadku Hamiltona, to mowa jest o zmianie o 180 stopni. Macki mogą teraz żałować, że Kovala wygonili, bo gość nie jest strasznie szybki, ale oszczędzać kapcie potrafi. Druga sprawa, to przeraża mnie wypowiedź o tym, że autko przy hamowaniu zachowuje się jak rozpędzony pociąg. Powinni zamontować podobnie jak w pociągu hamulec bezpieczeństwa. Ewentualnie hamulec szynowy, tak jak jest w tramwajach. Tramwajka przy użyciu tego hampelka staje prawie dęba. Może nie jest to, nowoczesne rozwiązanie ale bardzo skuteczne.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo