komentarze
  • 15. dejo555
    • 2010-02-28 18:44:32
    • *.61.198.109

    superek fotka renault
    http:/ /motorsport. nextgen- auto. com/gallery/pictures /2010 /f1/test-catalunya-28fev/12 1wri.jp g
    (usuncie spacje)

  • 16. riqoor
    • 2010-02-28 18:46:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Barcelonie padł mit o niezawodności Renault. Teraz czekamy na kolejny cios poniżej pasa.

  • 17. east
    • 2010-02-28 18:52:02
    • *.ingram.com.pl

    Z tą niezawodnością byłbym ostrożny. Reno pod względem przejechanych okrążeń na test plasuje się na siódmym miejscu /79 okrążeń średnio/. Dla porównania Ferrari 111. Nie śledziłem awaryjności poszczególnych ekip, ale jakoś ferrari i nie wpadało w ucho. Nie po raz pierwszy wypowiadam tu swoją opinię, oddającą moje zdumienie tym co wyprawia Reno. I mam nadzieję, że oszczędzają paliwo, bo posag Pietrow'a jeszcze nie wpłynął do Enstone.
    Na szczęście nas wszystkich, to tylko moje gdybania i mogę /o bym/ się mylić co do kondycji Reno.
    Reasumując: Reno nie wygląda źle, ale chyba nie zdążyli nam się do końca zaprezentować /możliwy wynik w dwóch kierunkach/.

  • 18. kaczka1
    • 2010-02-28 18:54:11
    • *.sta.asta-net.com.pl

    robert i tak bedzie najlepszy

  • 19. murmunder
    • 2010-02-28 18:55:35
    • Blokada
    • *.205.76.50

    jezeli chodzi o najlepsze wyniki zespołow podczas tych testów w barcelonie to Reno jest tylko przed dwoma zespołami. Nowymi. Nie jest dobrze.

  • 20. yaneq
    • 2010-02-28 18:57:36
    • *.pancom.pl

    to przednie skrzydelko moze i lepiej sie spisze... ale dotkniecie kola innego bolidu spowoduje znaczne zniszczenia. boczne sekcje skrzydla bardzo delikatne, jest tam przeswit...

  • 21. leo_
    • 2010-02-28 18:58:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadza się , Renault przestało być niezawodne (do Barcelony było), chyba że jest tak jak pisze 11. , że Petrov psuje (żart). Wydaje się, że przez tę awarię nie zdążyli sprawdzić tempa kwalifikacyjnego, ale wydaje się, że mniej więcej wiedzą gdzie są. A jak w Bahrajnie wprowadzą jeszcze ten nowy dyfuzor, to o ho, ho .... Będzie się działo .

  • 22. sielski
    • 2010-02-28 19:06:31
    • *.adsl.inetia.pl

    hmmm... stonowane wypowiedzi ... moim zdaniem ukrywaja potencjał .... trzeba poczekac i zobaczymy podczas pierwszego wyscigu!!!!!

  • 23. pawel3012
    • 2010-02-28 19:16:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie mogę się już doczekać. Pierwsze testy były świetne dla Renault, ale teraz już jest trochę gorzej. Nie ma co się martwić, to pewnie przejściowe ;)

  • 24. jarik 75
    • 2010-02-28 19:17:23
    • *.gizycko.mm.pl

    19 To wyjaśni mi proszę bo już nie wiem .myślałem ze q1 q2 na pełnym a ostatnia 10 na pustym i tankowanie na wyscig bez zmiany poon

  • 25. chlebekf1
    • 2010-02-28 19:21:45
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przeciez wprowadzaja nowe czesci nie tylko areo ale także mechaniczne wiec nowe czesci nie zawsze sa pewne i mogo sie popsuc i ot cala historia awarii

  • 26. Dagmara_W
    • 2010-02-28 19:22:14
    • *.147.32.215.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    no to ja sie w te 12 dni naucze do matury bo potem juz nie bedzie na to czasu i mysli kraza gdzie indziej:D. niech rozwiaza teraz usterki, przynjuamniej moze dzieki temu nie beda ich one nekac podczs sezonu . Poazdrawiam

  • 27. matibak
    • 2010-02-28 19:24:56
    • *.33.9.44

    Ciekawe, że nic nie powiedzieli o tym czy się sprawdziły nowe części.. czekamy zatem do Bahrajnu:-)

  • 28. Nokiae6520
    • 2010-02-28 19:25:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miejmy tylko nadzieję że rzeczywiście nie zdążyli przeprowadzić symulacji kwalifikacji.

  • 29. Nokiae6520
    • 2010-02-28 19:42:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czasy hamiltona
    57 1:27.624 +0.09
    58 1:26.770 -0.854
    59 1:26.306 -0.464
    60 1:26.266 -0.04
    61 1:26.062 -0.204
    62 1:26.480 +0.418
    63 1:25.975 -0.505
    64 1:25.871 -0.104
    65 1:25.958 +0.087
    66 1:25.877 -0.081
    67 1:25.675 -0.202
    68 1:25.458 -0.217
    69 1:25.545 +0.087
    70 1:25.554 +0.009
    71 1:25.220 -0.334
    72 1:28.679 +3.459
    73 1:25.279 -3.4
    74 1:25.123 -0.156
    75 1:24.908 -0.215
    czasy kubicy

    56 1:26.723
    57 1:25.935 -0.788
    58 1:25.727 -0.208
    59 1:25.965 +0.238
    60 1:25.767 -0.198
    61 1:26.143 +0.376
    62 1:27.748 +1.605
    63 1:26.186 -1.562
    64 1:25.858 -0.328
    65 1:25.686 -0.172
    66 1:25.847 +0.161
    67 1:25.669 -0.178
    68 1:25.944 +0.275
    70 1:25.459 -0.485
    71 1:25.660 +0.201
    72 1:25.506 -0.154
    73 1:25.481 -0.025
    74 1:26.929 +1.448
    Myślę że mc jest niewiele przed reno

  • 30. Kojag
    • 2010-02-28 19:43:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24 wszystko na oparach. Jaki byłby sens jechania zatankowanym bolidem przez Q1 i Q2???

  • 31. Nokiae6520
    • 2010-02-28 19:44:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tempo wyścigowe mają bardzo zbliżone

  • 32. cyk
    • 2010-02-28 19:44:20
    • *.tktelekom.pl

    27. matibak tego raczej nie powiedzą bo po co??? Co maja rozpowiadać że jakieś zmiany dały im 0,5 sek i Merc znow pożyczy ich rozwiązanie :P

  • 33. thomasone
    • 2010-02-28 19:51:56
    • Blokada
    • *.hsd1.il.comcast.net

    Przepraszam z gory za slabe tlumaczenie ;tekst z soboty z oficjalnej strony renaultF1 ,(google slabo tlumacza francuzki:)

    Robert Kubica z powrotem na miejjscu obciążony pracą. Będzie to test jutro nowej aerodynamiki, w tym nowe skrzydło. Zmiany te nie są ostateczne i nowe, wykonane na Bahrajnie.

    Robert, po czterech tygodniach testów zimowych, jakie są twoje odczucia?

    "Czuję się dobrze i jestem w pełni zintegrowane w ramach zespołu. Pierwszy test w Walencji został pierwszy etap nauczania. Było dużo zrozumieć i nauczyć się, zwłaszcza na zachowanie samochodu i systemy budowane. Następnie zespół ciężko pracował na dokonaniem niezbędnych zmian w czasie testu Jerez i przez które moglibyśmy samochód dobrze wyważony i byliśmy bardzo konkurencyjne. W ostatnich testach w Barcelonie były nieco trudniejsze i straciliśmy dużo naszego cennego czasu toczenia. Jednakże, z pracy w Jerez, jestem przekonany, i uważam, że nauczyliśmy się wystarczająco od samochodów będą gotowe do Bahrajnu.

    Jak oceniasz , gdy samochód jest zatankowany benzyną?

    "To zależy od warunków i rodzaju opon, które wykorzystujemy. Co będzie w tym roku ważne jest to, że samochód jest dobrze zrównoważone przez cały wyścig, w porównaniu do zmiany masy ciała (masa paliwa). Musimy zatem znaleźć najlepszy kompromis na rzecz rozwoju, aby zmaksymalizować wydajność samochodu.

    Jakie są cele na ostatni dzień jazdy w niedzielę?

    "Nowe, w tym nowe przednie skrzydło, powinni przybyć na torze, aby można było je przetestować jutro. Nie są to rozwiązania, których używamy w Bahrajnie, ale zmiany te powinny dać dobry pomysł skuteczności tych usprawnień, będziemy wiedzieć, czy dają nam przewagę mamy nadzieję. To będzie interesujące zobaczyć, czy prognozy tunelu aerodynamicznym są sprawdzone na torze. "

    Myślisz, że wiesz, gdzie stoimy w porównaniu do innych zespołów?

    "Jest bardzo trudno wyciągnąć jakiekolwiek wnioski, ponieważ rzeczy ciągle się zmieniają. Nie wiemy, jakie inne zespoły lub na jakim etapie rozwoju się znajdują. Dodatkowo, każda drużyna przyniosą nowe osiągnięcia w pierwszym wyścigu sezonu. Jak już mówiłem, nasza wydajność w Jerez był bardzo zachęcające, ale wciąż musimy znaleźć więcej przyczepności. Dlatego mierzy wpływ nowych części jutro i da nam lepszą ogólną widoczność przed Bahrajnie. "

    [Po rozmowie Renault F1 Team]

  • 34. marcin20
    • 2010-02-28 19:59:57
    • *.static.sitel.net.pl

    Żeby tylko nie było żadnych awarii w czasie wyścigów.

  • 35. doogee
    • 2010-02-28 20:02:17
    • *.chello.pl

    19. marmunder, ty się powinieneś nazywać maruder. Ja rozumiem wolność słowa ale z takimi tekstami nie powinieneś wyjeżdżać w miejscu, gdzie ludzie chcą podyskutować rzeczowo. W taki sposób to ty sobie komentuj na wiadomych portalach

  • 36. leo_
    • 2010-02-28 20:25:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    33. thomasone- dzięki za wywiad. Dla mnie jest dość jasne-W Renault są dobre przeczucia, i mimo że nie zdążyli zrobić przejazdu kwalifikacyjnego (awaria) , to wiedzą, że jest nieźle na pustym baku (dobry wynik Kubicy w Jarez i niezły Petrova wczoraj na mokrym torze). Dziś również się okazało, że tempo wyścigowe jest b dobre, co potwierdził Kubica w w/w wywiadzie, jak i sądząc po wynikach z dzisiejszych testów, bo: Kubica zaczął swój najdłuższy stint zrobił na 42 okrążeniach. To miał być ten przejazd, wspominany przez Roberta, symulujący cały wyścig (został przerwany chyba czerwoną flagą) , więc zakładam, że początek tego stintu był na pełnym baku (prawdopodobnie około 165 kg paliwa, stosunkowo mało - bo renault jest oszczędne). Czas mierzony gdzieś od 4 kółka, na tym kółku ok 1.26.7. A dla porównania, pierwsze czasy Hamiltona, też ponad 40 kółek (między 54 a 98 okr), wynosiły ok. 1.27.5 (też zakładam , że jeździł od pełnego baku)- a różnica duża , i to na korzyść Renault,. Uważam więc że jest bardzo dobrze.

  • 37. michalde
    • 2010-02-28 20:26:13
    • *.chello.pl

    mam nadzieję, że auto będzie bezwaryjne, oby takie sytuacje się już nie zdarzały trzymam kciuki za Roberta. ale nie możemy się nastwiać na dobre wyniki po kolejnych wymianach części, bo może nie wypaść. Renault ma jeszcze 12 dni (właściwie 11) na poprawki, jeśli będą utrzymywać dobre tempo, jeszt szansa na wysoką czołówkę

  • 38. lechart
    • 2010-02-28 20:41:18
    • *.olsztyn.mm.pl

    Dobrze, że awaria wystąpiła w czasie testów, a nie w trakcie wyścigu. Może coś "nakombinowali" nowego w tej skrzyni. Do dziś była niezawodna.

  • 39. Koyot.
    • 2010-02-28 20:56:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    29. Nokiae6520
    dobre porownanie ale jak sie porowna z innymi nawet z ferari to reno nie wypada strasznie zle.

  • 40. luka55
    • 2010-02-28 21:35:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mysle ze reno bedzie sredniakiem nic wiecej ( oczywiscie moge sie mylic) z jakimis przeblyskami w niektorych wyscigach za sprawa Kubicy . Nic wiecej sie po nich nie spodziewam

  • 41. Koyot.
    • 2010-02-28 22:06:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale przeciez samo reno mowi ze nie walczy o tytul. bedzie sie starac ale o tytul raczej nie powalczy ja widze go na 4-5 -pozycji

  • 42. MQual
    • 2010-02-28 23:06:55
    • *.133.205.158

    "i starając się poprawić nieco bolid.” to tylko testy wiec czasy nic nie mowia nam, mysle ze bedzie dobrze te slowa mowia ze wcale nie szukali duzo zmian w ustawieniach wiec bolid jedzie dobrze.

  • 43. atomic
    • 2010-03-01 08:17:04
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    renault tłumaczy sie tak jak wiekszość kupujących te samochody w salonach w naszym pięknym kraju

  • 44. Raczej27
    • 2010-03-01 10:22:23
    • *.emea.ibm.com

    podobno mają mieć jakiś nowy super extremalny dyfuzor na bahrajn - tak głosi confidential-renault

  • 45. Adrian5
    • 2010-03-02 19:20:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ZAL WAS !


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo