komentarze
  • 1. karolf1
    • 2009-09-27 18:34:36
    • *.aster.pl

    Alonso niezły wyścig

  • 2. Janosoprano
    • 2009-09-27 18:35:10
    • *.16.66.134

    Rekordy okrazen poszczegolnych kierowcow mniej wiecej przekladaja sie na wyniki.

  • 3. karolf1
    • 2009-09-27 18:35:13
    • *.aster.pl

    Pierwsza 10 poniżej 1 minuty 49

  • 4. renault f1
    • 2009-09-27 19:00:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1 Fernando Alonso Renault 53 1:48.240 widać ,że przez cały wyścig ALONSO jechał równym tempem co przyczyniło sę do tak fenomenalnego czasu.!!!!! SUPER!!

  • 5. Orlo
    • 2009-09-27 20:20:49
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Koval 0,9 sek gorzej od Hama...

  • 6. anezobt1
    • 2009-09-27 20:32:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oco chodzi z tymi okrazeniami no nico rosberg 9 prosze o odp

  • 7. masabitumiczna
    • 2009-09-27 20:37:49
    • *.net.pulawy.pl

    ten numerek to okrążenie na którym padł dany rekord okrażenia

  • 8. redlum
    • 2009-09-27 21:23:31
    • *.175.149.106.piasta.pl

    jakby jechał super równym tempem - to byłby pierwszy

  • 9. szakal_No1
    • 2009-09-27 23:00:22
    • *.limes.com.pl

    zweryfikujcie czasy osigane w q2 z best lap , daje do myslenia

  • 10. modafi
    • 2009-09-28 07:49:59
    • *.153.158.115

    @9
    1. Więcej paliwa na pokładzie
    2. Świeże opony tylko po wyjeździe z pitstopu, ale wtedy (patrz pkt.1)
    3. Tłok na torze.

    To chyba tyle :) Pozdrawiam

  • 11. modafi
    • 2009-09-28 07:52:20
    • *.153.158.115

    Przeważnie "best lap" pada pod koniec wyścigu kiedy tor jest najbardziej nagumowany. I nie koniecznie osiaga go najszybszy kierowca, a czesto ten, ktory wyjedzie najpozniej na ostatnie tankowanie i ma swieze opony i stosunkowo niewiele paliwa na pokladzie. W jakims wyscigu niedawno Glock zrobil w ten sposob "best lap".


    Przepraszam, że w osobnym komenatarzu.

  • 12. Skoczek130
    • 2009-09-30 16:04:55
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No coz, gratulacje Alonso! Pokazuje to jednak, ze najszybciej przejechane okrazenie, to nie wszystko!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo