Formuła 1 i Heineken przedłużyły i rozszerzyły zakres współpracy, podpisując kolejną wieloletnią umowę sponsoringową.
Marka Heineken na dobre zadomowiła się w środowisku Formuły 1 odkąd w 2016 roku zdecydowała się mocniej zaangażować w ten sport.
Jej logo jest obecne na wielu torach, a działy marketingowe sprawnie wykorzystują współpracę, tworząc wiele angażujących fanów wydarzeń zarówno na torach, jak i poza nimi.
Przedłużenie umowy sprawi, że logo holenderskiego browaru dalej będzie obecne na torach Formuły 1.
Strefa F1 Fan Zone, podniesiona zostanie do rangi wydarzenia prezentowanego przez Heineken 0.0, zostanie wzbogacona o nowe instalacje na żywo oraz intensywną identyfikację wizualną podczas każdego weekendu wyścigowego. Marka piwa bezalkoholowego otrzyma też prawa do nazwy trzech Grand Prix w każdym sezonie.
Heineken uruchomi również kampanię "Heineken Star Fans", stworzoną z myślą o uhonorowaniu najlepszych fanów w trakcie sezonu poprzez serię materiałów online, nagrody oraz ekskluzywne konkursy.
Jednym z kluczowych elementów zaangażowania fanów będzie wprowadzenie pierwszego na świecie "Season Ticket" (ang. biletu na cały sezon), który zapewni jednemu szczęśliwemu fanowi i jego osobie towarzyszącej dostęp do wszystkich Grand Prix w kalendarzu, wraz z podróżą i zakwaterowaniem. Bilet ten, wykonany będzie z włókna węglowego i precyzyjnie nitowany, symbolizując szybkość, rzemiosło i więź między fanami.
"Od niemal dekady Heineken stoi ramię w ramię z Formułą 1, dzieląc pasję do tworzenia niezrównanych emocji i widowiska dla naszych fanów. Chciałbym podziękować rodzinie Heinekena, Dolfowi [van den Brinkowi, dyrektorowi zarządzającemu Heineken] i jego zespołowi za ich nieustające wsparcie. Cieszę się, że nasza współpraca przez wiele kolejnych lat przyniesie jeszcze więcej ekscytacji widzom zarówno na torze, jak i poza nim" mówił CEO F1, Stefano Domenicali.
"W świecie sportów motorowych innowacja leży w naszym DNA, dlatego jestem zachwycony, że Heineken wciąż przesuwa granice, angażując fanów i przybliżając ich jeszcze bardziej do samego centrum akcji."
© Red Bull


Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się