komentarze
  • 1. niza
    • 2008-12-11 15:14:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to logiczne, że takie opony szybciej się ścierają ale śmiem twierdzić, że Heidfeld będzie miał jeszcze gorzej, już w sezonie 2008 jakie miał problemy z oponami a co dopiero teraz

  • 2. Skoczek130
    • 2008-12-11 15:47:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Heidfeld zawsze znajdzie jakieś wytłumaczenie, bo wie że nie będzie w stanie dorównać Kubicy. Jeśli na prawdę miał tak duży problem z ich rozgrzaniem w tym sezonie, to zgodzę się z tobą, że w następnym może mieć jeszcze większe, ale nawet bez nich nie dorównuje klasą Robertowi.

  • 3. sivshy
    • 2008-12-11 15:52:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jakoś nie chce mi się wierzyć w wymówkę z rozgrzewaniem opon. Takie problemy mogłyby się zdarzyć takiemu Piquetowi czy Nakajimie, ale nie staremu wyjadaczowi. Po prostu słabo mu szło, nie potrafił się do tego przyznać. Tak mi się wydaje.

  • 4. walerus
    • 2008-12-11 15:53:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wiemy jużże Heifeld źle gum używa i nie potrafi ich odpowiednio rozgrzać... z rowkowanymi miałproblem - co do biero z gładkimi..... porażka wszystko na gumy zwalać.... i to jeszcze przed.....

  • 5. dorjan
    • 2008-12-11 16:17:35
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witam.zauważyliście jak było w zeszłym sezonie? do połowy Robert rządził Heidfeld słabo , to sie zespół przejoł i zajeli się jego problemami. co za tym idzie oponki Heidfelda zaczeły pracować poprawnie natomiast Robert zaczoł mieć powazne problemy ze zużyciem .poprostu chłopai mają zupełnie odmienny styl jazdy, inzynierowie z kolei nie potrafia znależć złotego sierodka. zobaczymy jak będzie w tym sezonie

  • 6. dorjan
    • 2008-12-11 16:21:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    środka

  • 7. Leeloo
    • 2008-12-11 16:39:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja uważam że Nickowi będzie łatwiej w tym sezonie, w zeszłym sezonie team doświadczalnie dowiedział się gdzie leży problem, poza tym Nick lubi auto nadsterowne (takie jak teraz) i dlatego teraz mu będzie lepiej, a Robert auto podsterowne (czyli z małym dociskiem z przodu) co będzie dla niego trudniejsze. Kiedy w końcówce sezonu Kubica narzekał że auto jest nadsterowne, Nick były wyżej w kwalifikacjach. Nowe regulacje odnośnie aerodynamiki i opon niestety po stronie Nicka a nie Roberta.

  • 8. Krzysztof-n
    • 2008-12-11 22:06:49
    • *.177.136.25.eturbo.pl

    teraz Nick zanim rozgrzeje przednie opony to spali tylne :) PAL GUMY Nick ! :)

  • 9. Voight
    • 2008-12-11 22:08:19
    • *.ssp.dialog.net.pl

    sivshy mylisz się. Doświadczenie nie ma tu nic do rzeczy. Liczy sie styl jazdy i ogólny balans bolidu. Generalnie jest tak, że kierowcy o łagodnym stylu jazdy preferują nadsterowność i na odwrót. A Heidfeld i Raikkonen właśnie takim stylem pokonują zakręty i stąd ten spadek formy. Zauważcie, że i BMW Ferrari w 2007 wystawiły bolid nadsterowny a w 2008 podsterowny. Efekty widać było w klasyfikacji końcowej.

  • 10. ptasior
    • 2008-12-11 22:32:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niestety Leeloo ma racje... Do tego dochodzi jeszcze szybkie zużywanie opon przez Kubice. Zostaje tylko mieć nadzieje, że Robert szybko dostosuje się do nowych warunków.

  • 11. Leeloo
    • 2008-12-12 00:08:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Voight ale przyznasz że końcówka 2008 to bolid nadsterowny specjalnie dla Nicka :)

  • 12. Leeloo
    • 2008-12-12 00:08:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @patsior - obawiam sie że Robert się do nich nie dostosuje i będzie taka różnica pomiędzy robertem a nickie na początku 2008 tylko w drugą stronę

  • 13. conrad30
    • 2008-12-12 20:06:34
    • *.mobile.playmobile.pl

    Voight-pozwole sie nieco nie zgodzić z twoim postem.Robert woli nadsterowny(w ostatnim roku to mówił ze trzy razy) bolid,a Alonso woli podsterowny choć oboje przyznają że mają podobną technike jazdy.Raikonen jezdzi agresywnie a Heitweld nie!Agresywnie nie znaczy szybciej ani na wariata to jest nieco pózniejsze hamowanie przez co nieco inna trajektoria brania zakrętu i inny moment wyjścia z tego zakrętu by wyjść z prędkością podobną do tego który ma styl "łagodny" i zaczyna wześniej wciskać gaz!Tak naprawde to styl łagodny od agresywnego różni sie zużyciem ogumienia bo jednym i drugim można bardzo szybko pojechać,a ulubione predyspozycje związane z balansem nie mają tu nic do rzeczy.Tyle że tym agresywnym lepiej rozgrzać opony niż tym"łagodnym".

  • 14. Leeloo
    • 2008-12-13 13:11:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    conrad30 a ja się nie zgodzę z tym że Kubica woli nadsterowność, mogę podać Ci linka do wywiadów z nim gdzie wyraźnie mówi że woli PODSTEROWNY !!

  • 15. conrad30
    • 2008-12-15 14:45:49
    • *.108.200.7

    Leeoloo-poprosze o linka

  • 16. conrad30
    • 2008-12-15 15:02:31
    • *.108.200.7

    PO PRZECZYTANIU SWOJEGO POSTU-HMM...przepraszam masz racje pochrzaniłem over z underem! Kubica woli understering czyli podsterowność a Alonso odwrotnie!Leeoloo zwracam honor i przepraszam wszystkich za nieumyślne wprowadzenie w błąd!!!W każdym razie myślałem o tym że Robert woli uciekający przód i stabilny tył,a Alonso odwrotnie!!!POZDRAWIAM!!!

  • 17. conrad30
    • 2008-12-15 15:03:15
    • *.108.200.7

    voight_sorrówka

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo