komentarze
  • 1. kawabandos
    • 2024-12-12 00:18:04
    • *.pl

    Tankowanie wraca z maksymalnym bakiem 60l (wymusi to dwa tankowania), a opony maksymalnie wydajne. To każdy by chciał zobaczyć. Bo rozumiem, że kombinują z tymi miękkimi, żeby w monaco nie dało się przejechać całego dystanstu na jednym komplecie. W monaco to niech przebudują tor. Mogą usunąć szykanę, poszerzyć za tunelem tor(tam jest jakaś alejka wzdłuż toru) i zacieśnić tabac. Będzie ze 300m więcej, żeby złapać się w cień, więcej miejsca na atak oraz będzie można wyprzedzić opóźniając hamowanie do tabaca, jeśli będzie to zakręt nie 150km/h tylko 90

  • 2. alfaholik166
    • 2024-12-12 09:28:01
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @1. kawabandos
    Ta propozycja zmian w Monaco to chyba nieco zbyt odważna. Prawdopodobnie byłaby to recepta na katastrofę i niemal pewny wypadek śmiertelny, gdyby w tamtym miejscu ktoś przeszarżował i wylądował na barierce. Bałaganu pewnie byłoby tyle, że cała sekcja basenowa byłaby do odbudowania po jednym takim dzwonie.

  • 3. Harman1997
    • 2024-12-12 20:50:17
    • *.183.29.194.multiplay.pl

    Nwm kto komu laske robi pod stołem ale to jest nie poważne aby w F1 producent opon dostarczał takie gówno....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2025 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo