komentarze
  • 1. mm27m
    • 2024-05-23 15:06:53
    • *.eaw.com.pl

    pozwolę sobie zacytować:
    "łooo panie... a kto to panu tak spie....lił?"
    B.Budowniczy

  • 2. goralski
    • 2024-05-23 15:32:18
    • *.centertel.pl

    Mogą jeszcze założyć chlapacz jak w naczepach/przyczepach ciężarówek, mgła zniknie....

  • 3. Duke_
    • 2024-05-23 15:59:40
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @2.
    Bedzie nadal, woda pójdzie bokiem, spróbuj przejechać koło TIRa przy prędkości 100km/h a oni jadą 3x tyle.

  • 4. hubos21
    • 2024-05-23 16:25:15
    • *.8.182.156

    Będą samolotami chmury rozganiać.

  • 5. goralski
    • 2024-05-23 17:34:23
    • *.centertel.pl

    3@ Duke
    Ja tym jeżdżę, mnie nie martwi brak widoczności dla innych:)
    Mi płacą za jazdę w każdych w, prawdopodobne kierowcą f1 też...że jadą na limicie?ja nie zarabiam jednej setnej w rok tego co oni w tydzień, a muszę i tak być na czas wszędzie bo kary, spóźnienia itp. No i przy kapciu mam magiczne klucze i własne mizerne 65kg a nie tabun ludzi i inżyniera wyscigowgo, który powie ile mam delty i gdzie zakrętów nie ścinać...
    F1 zrobiła się rurkowa-ok, inne pokolenie ludzi, inne poglądy, inne podejście. Ale niech fia nie idzie w stronę naprawiania skutków pogody tylko zapewni widowisko-nie musi to być 1998 spa, Malezja 2009 czy Węgry 2006, ale niech chociaż jadą!

  • 6. Falarek
    • 2024-05-23 17:48:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ma się co oszukiwać ale nowe przepisy z 2022 roku okazały się porażką. Nie spełniły pokładanych w nich nadziei a wygenerowały nowe problemy. Brak ścigania gdy pada deszcz to blamaż współczesnej F1.

  • 7. goralski
    • 2024-05-23 18:18:29
    • *.centertel.pl

    Bo wypadki/czerwone flagi przy czasie transmisyjnym to niedobra jest...ciężko coś sensownego pokazać a i kto za to zapłaci?
    Business as usual...

  • 8. giovanni paolo
    • 2024-05-23 22:31:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. Przepisy obowiązujące od 2022 roku poprawiły ściganie. Tylko wariat będzie to negował, albo fanatyk pewnego kierowcy.

  • 9. Grellenort
    • 2024-05-24 06:43:51
    • *.30.10.65.mobile.internet.t-mobile.pl

    Serio musieli robić testy żeby to stwierdzić? To jest szok. Wymyślili sobie regulamin gdzie ponad 50% generuje podłoga i nie domyślili się że gigantyczny dyfuzor podniesie więcej wody niż opony? Zwłaszcza że powierzchnia zajmuje więcej miejsca do automatycznie sprawia że tej wody tam więcej?
    Mogły się zgłosić do firmy gdzie pracuję to byśmy im to stwierdzili na czuja, albo symulacją CFD za ułamek kwoty jaką musieli wywalić na testy :P

  • 10. Saniol
    • 2024-05-25 10:39:43
    • *.internetia.net.pl

    5@ dzisiaj mamy zupełnie inne podejście do bezpieczeństwa. Nie chcemy by kierowcy ginęli, ani w F1 ani w TIRach. To raczej branża transportowa powinna znacznie podciągnąć standardy, ale jest jak jest

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo