komentarze
  • 1. giovanni paolo
    • 2022-11-08 21:17:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    McLaren dzielnie walczy o miano największych oszołomów obecnego sezonu w F1.

  • 2. Aragorn
    • 2022-11-09 00:28:10
    • *.

    Akurat wypadek Massy jest bardzo słabym przykładem, bo z tego co się orientuję to aż do czasu odpadnięcia feralnej sprężyny nikt, włącznie z zespołem, nie wiedział, że istnieje jakiekolwiek zagrożenie. Tak więc ani zespół nie mógł ściągnąć kierowcy do garażu, aby tego zagrożenia się pozbyć ani FIA nie mogła zareagować w żaden sposób na takie wydarzenie. Było to coś nie do przewidzenia.

  • 3. Frytek
    • 2022-11-09 08:36:23
    • *.8.232.162.ipv4.supernova.orange.pl

    @2
    Oczywiście że nikt nie mógł przewidzieć, że coś odpadnie w tedy z bolidu a tym bardziej sprężyna.
    Ale to jest bardzo dobry przykład co może się stać gdy cokolwiek odpadnie z bolidu, skutki tego były bardzo złe i naprawdę szczęście że Massa żyje.

    A skoro zmamy skutki i tego przyczynę , można to za wczasu przewidzieć więc wskazane jest zareagować na taką sytuację .
    Tyle że sprężyna to nie kawałek karbonu, jest bardzo lekki, może rozciąć oponę ale wątpię żeby rozwalił kask i wizjer. Ale wszystko może się zdarzyć i to jest przyczyną nadgorliwego ściągania bolidu z toru.
    Tyle że w wielu bolidach ciągle coś dynda więc powinni ściągać większość bolidów. Co oczywiście jest głupotą więc lepiej nie być nadgorliwym.
    Wsiadając do bolidu każdy wie że ryzykuje, to nie szachy (ale nawet tutaj mozna złamać palec) ,jest ryzyko jest zabawa

  • 4. Andrzej369
    • 2022-11-09 11:15:19
    • *.188.200.251

    @2 Ale dobry przykład co się może stać jak lusterko z bolidu odpadnie i w kogoś uderzy, ale kara dla Alpine była bezsensowna bo to FIA powinno poinformować Alpine o pzymusowym pit-stopie, Perez nie został flagi ani kary, podczas gdy Haasy dostają nagminnie...

  • 5. Malmedy19
    • 2022-11-09 22:34:22
    • *.204.97.106.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Przykład zły, bo sprężyna wzięła i odpadła bez ostrzeżenia, a lusterko gibało się przez parę okrążeń. Cofnięcie kary było błędem, bo dało wrażenie, że wszystko było pod kontrolą.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo