komentarze
  • 1. Aragorn
    • 2022-09-01 18:24:58
    • *.play-internet.pl

    Na początku roku by pomyśleli o tym, że potrzeba czasu na testy opon to możnaby wszystkie treningi pomiędzy kwalifikacjami, a sprintem kwalifikacyjnym wykorzystać właśnie w tym celu. Regulamin i tak nie zezwala na jakiekolwiek zmiany w samochodzie podczas tego treningu, więc na testy opon nadałyby się idealnie.
    Jednak kwestia zużycia silnika nadal pozostawałaby problemem trudnym do rozwiązania.

  • 2. Krukkk
    • 2022-09-01 21:31:04
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Pomysl bardzo dobry i oczywiscie ogromne slowa uznania dla Pirelli, ze w koncu udalo sie rozwiazac problem pekajacych opon.

  • 3. Nath_147
    • 2022-09-01 22:08:55
    • *.199.12.41

    Pierdolenie... jakby tak kwestią zużycia silnika miała taki wpływ to w treningu między kwalifikacjami a sprintem czołowe ekipy wystawialyby po jednym bolidzie, a niektórzy moze wcale by nie brali udziału. Druga sprawa ekipy wykorzystują nawet dzień zdjęciowy do przeprowadzenia jakiś testów, więc nie ma szans by któraś z nich chęcią zaoszczędzenia silnika odpuściła możliwość dokładniejszego poznania zachowania opon na kolejny sezon.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo