komentarze
  • 1. yaiba83
    • 2022-07-03 10:14:46
    • *.153.149.46.ip.sptelek.com.pl

    To już się chore zaczyna robić. Chcieli zbić stawkę a nie wyszło to teraz będą wskazywali palcem kiedy kto ma wygrać a kto nie dojechać do mety... Ciekawe co ich czujniki wykażą jak kierowca przejedzie po tarce, przeskoczy nad szykaną albo spłaszczy sobie oponę przy dohamowaniu? A pamiętacie ten nierówny tor co Vettel Ferrari uszkodził na fałdach asfaltu? Będą jaja jak berety a F1 tylko na tym ucierpi.

  • 2. TomPo
    • 2022-07-03 11:36:26
    • *.99.105.249

    Robi sie z tego patologia i tyle.
    A moze po prostu powrocic do aktywnego zawieszenia, na miare XXI wieku?
    A moze zmniejszyc o 1" srednice obreczy, by opona mogla troche wiecej pracowac?
    No ale nie, zrobmy cyrk, wprowadzmy wzor ktory kompletnie sie nie sprawdzi, z tysiaca zmiennych.

    Jak @1 napisal, przejechanie po tarkach, splaszczenie opony, wyboistosc toru, albo chocby wiatr. Bedzie wialo od przodu i bolid bedzie jechal OK, a za chwile zacznie wiac od tylu i bolid zacznie bardziej skakac i wychodzic poza skale i co? Dyskwalifikacja?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo