komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2022-05-27 21:28:32
    • *.legionowodom.pl

    dziwna sprawa. na wolne zakręty, na kręte odcinki ustawia się bardziej miekko auta, więc nie wiem dlaczego oni bazowe ustawienia zrobili tak bardzo szytwne, twarde zawieszenie. taka konfiguracja to nadaje się na zakręt copse na silverstone przejeżdżany z prędkością 290km/h

  • 2. Hans1970
    • 2022-05-27 23:07:37
    • *.f-net.pl

    Oni w większości (kierowcy) narzekają, że te nowe konstrukcje są bardziej sztywne niż te z poprzednich lat. To co powiedział Newey, że masa aktualna masa i konstrukcja bolidu warunkuje i wymusza jego większą sztywność, żeby zniwelować powstające naprężenia itd. To widocznie przekłada się na zupełnie inne zachowanie samochodu na torze znanym w F1 jak mało który. Przecież nie wybuliło chyba asfaltu w Monaco od ostatniego wyścigu poprzez szkody górnicze. Moim zdaniem te ciągłe zmiany i pompowanie bolidów prowadzi donikąd. O tej pseudo ekologii nie wspomnę.

  • 3. Zaps
    • 2022-05-28 00:26:52
    • *.dynamic.mm.pl

    @1 nie pamiętam czy to gdzieś wyczytałem czy to któryś z komentatorów sky w wywiadzie wspominał ale podobno przez brak sidepodów mają sztywniejszą podłogę niż konkurencja i w ten sposób ich brak kompensują. I podobno to właśnie ta sztywność miała największy wpływ na porposing. domyślam się że dzisiaj to nie tylko kwestia ustawień tylko również tej podłogi. w 1 treningu wyraźnie było widać jak dłubią przy zawieszeniu Hama i próbują je wymienić

  • 4. hubertusss
    • 2022-05-28 07:59:10
    • *.30.16.238.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1 naprawdę nie wiesz o co chodzi. Mercedes chcąc wyeliminować podskakiwanie związane z efektem przyziemienia. Zdjął trochę docisku generowanego podłogą i usztywnił zawieszenie. Na nierównym torze ta prowizorka wylazła po prostu. Tego samochodu nie da się jakoś mądrze poprawić. Będzie tylko takie łatanie i prowizorka. Albo będzie porpoising albo podskakiwanie na wybojach. Gdzie się nie odwrócą d z tyłu. Ten sezon mają z głowy choć może będą jakieś podia przy wpadkach dwóch czołowych ekip na sprzyjających bardziej Mercedesowi torach.

  • 5. Manik999
    • 2022-05-28 08:11:56
    • *.toya.net.pl

    To jest F1. Tu nie da się ot tak poprawić auto, by było szybkie. Hiszpania wyraźnie im leżała.

  • 6. Frytek
    • 2022-05-28 12:08:38
    • *.147.102.35.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @6
    Da się da.
    Ale nie tak szybko i nie tak znacząco. Mclaren po zmianie przepisów w 2009r też był w czarnej D ale po połowie sezonu zrozumieli wszystko i zaczęli nawet wygrywać. Bmw zaczęli wtedy tragicznie a na koniec sezonu nawet zdarzyło się podium.
    Jest opcja że czołowe zespoły nie będą miały już co ulepszać a te gorsze zrozumieją wszystko i pójdą do przodu. I tutaj dobry przykład, Mercedes myślał że poczynił znaczący krok ale inny tor to zweryfikował, więc muszą dalej kombinować.
    Jestem pewny że na drugą część sezonu odbiją się od dna i będą walczyć o czołowe lokaty. To tylko kwestia czasu, mistrzostwa już nie wygrają ale zrozumieniem tego bolidu przygotują się lepiej do przyszłego sezonu

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2022 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo